Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...quote:
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ja goed, baal als een stekker en mis die gasten nu al... Maar it's a game en had ik er nu niet uitgelegen, dan misschien wel later in het spel... No one knows...
Dat ik dat nou nog mag lezen van jou, "als je er toch nog terug in gaat"quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Amber klinkt af en toe bitchy, maar het is echt een schatje!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vind je Amber ook zo'n pestkop? Ik kan haar niet uitstaan. Dat mag je haar vertellen als je er toch nog terug in gaat.
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:31 schreef Dylanesque het volgende:
Nou Bobby, welkom terug
Maffe situatie zeg, die Renate had er gewoon uitgemoeten.. maar dat zal al wel tot in den treuren zijn besproken hier
Heb ik ookquote:Op zondag 3 mei 2009 12:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij voor een kleine 300 euro aan credits had gekocht...
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb ik ookJe stond ook helemaal niet onderaan volgens mij
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachtingquote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef Stefan het volgende:
Hoe was het om weer te kunnen masturberen zonder camera's en zeven anderen om je heen?
Ze draaien net steeds op tijd wegquote:Op zondag 3 mei 2009 13:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gefapt, sorry... Vond de scanman topic niet naar verwachting
voorkeur?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Misschien bunker ik d'r nog wel eentje als ze weer buiten staat
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...quote:Op zondag 3 mei 2009 19:02 schreef Spooky4u het volgende:
Iets anders: Heb je nu op- of aanmerkingen om de bunker te verbeteren?
En de vraag erboven?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Meer ontberingen! En geen min 2500 euro bij een vrijwillige exit. Dan kan het spel veel harder worden gespeeld. Ik merk dat je je als speler gaat inhouden om niet aan populariteit in te boeten en om de gezelligheid binnen de groep te behouden. En blijkbaar wil de kijker ook geen feelgood spel, maar gewoon suffering...
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Bobby!
Ben je veilig thuisgekomen, zaterdag?
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahahaquote:
Waren er 4 dames?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:12 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Marielin heeft een mooi lichaam en een bijzonder gezicht, maar ze is mij te fel... En ik heb zo het idee dat haar vriendje het van mij wint hahaha
Eline is echt een schatje, maar ik denk toch dat ik over haar heen zou lopen. Wel een mooie meid om te zien.
Amber vind ik bijzonder, lekker pittig, verschrikkelijk mooi koppie, mooi lichaam...
Dame 4 lijkt me duidelijk...
Ik heb je ff een PM gestuurdquote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef BobbyRond het volgende:
Jeppert, maar ik kom zeker nog een keer buurten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |