veel keus was het inderdaad nietquote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef borisz het volgende:
Ik zat de nominaties voor de 3fm awards door de bladeren, daar past maar 1 smiley bij.
Haha, lolquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Briggy het volgende:
Misschien moet 3FM maar geen Queen meer draaien want Hans zet echt zijn radio te hard![]()
Opnieuw aardbeving bij Groningen
bron: nu.nl
Toen lag jij vast te maffenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, lol. Trouwens niets van gemerkt
.
Ik sluit het niet uitquote:Op donderdag 16 april 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toen lag jij vast te maffen, vorige keer ook door heen geslapen toen het bij utrecht was
Je schommelt er alleen al lekkerder door in slaapquote:Op donderdag 16 april 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Meestal zijn dergelijke schokken zo licht dat je er vaak zo weinig van merkt.
Terwijl het huis half aan het instorten is.. Hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je schommelt er alleen al lekkerder door in slaap
Er zaten net geen bands van het type 'WTF?!'.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
veel keus was het inderdaad niet
Zeg maar gerust dat het er ver vanaf weekquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zaten net geen bands van het type 'WTF?!'.
Check 12 12. Alles werkt nogquote:Op donderdag 16 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
In de omgeving van Delfzijl en Appingedam in de provincie Groningen is vanavond een aardschok geweest. Volgens het KNMI is het nog onbekend waar de beving precies heeft plaatsgevonden en hoe zwaar deze was. Volgens een seismoloog van het KNMI was het wel "een van de sterkere bevingen”.
In Noord-Groningen deed zich eergisterenavond rond elf uur ook al een kleine aardbeving voor. De schok van vandaag is "flink gevoeld", aldus de seismoloog. "Zeker dertig tot 35 mensen hebben ons gebeld. Ook RTV Noord kreeg veel telefoontjes."
Hans leef je nog ?
Hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef Briggy het volgende:
Donderdagavond een aardschok:
donderdag 16-04-2009 10:14 Queen Breakthrough Arbeidsvitaminen
Dinsdagavond een aardschok:
dinsdag 14-04-2009 06:38 Queen Don't Stop Me Now
Ik zie een patroon
Waarom hang je niet een leuke kleine lcd ergens op ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check 12 12. Alles werkt nog. Zit nu trouwens wat te kijken naar leuke tv kaarten, maar ik neem aan dat de kwaliteit van dergelijke kaarten 'gewoon' goed is? Voor 50 euro heb je al een aardig kaartje van Asus.
Bij mijn broertje op school zaten vroeger 2 broertjes, die heetten Alle en Oene. Hun moeder riep dus altijd: "Alle, Oene binnen komen"quote:Op donderdag 16 april 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Het begint een pandemie te worden: je kinderen ongewone namen geven.
Ik heb hier een kleine tv staan met een schermpje van 36 cm en het scherm van mijn pc is sinds vandaag dermate groot dat het mij wel tof lijkt om via dat scherm tv uitzendingen te gaan checken. De tv kaarten zijn tegenwoordig ook niet meer heel duur. Daarnaast de speakers die aan mijn pc zijn gekoppeld zijn toch net even wat toffer dan het kleine (ingebouwde) speakertje in de tv, vandaarquote:Op donderdag 16 april 2009 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom hang je niet een leuke kleine lcd ergens op ?
Ik denk erover om in nieuwe huis kleine lcd tv op te hangen waarvan het geluid via de pc speakers gaat verlopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb hier een kleine tv staan met een schermpje van 36 cm en het scherm van mijn pc is sinds vandaag dermate groot dat het mij wel tof lijkt om via dat scherm tv uitzendingen te gaan checken. De tv kaarten zijn tegenwoordig ook niet meer heel duur. Daarnaast de speakers die aan mijn pc zijn gekoppeld zijn toch net even wat toffer dan het kleine (ingebouwde) speakertje in de tv, vandaar.
Als je nu een beetje een leuke speakerset hebt, en volgens mij heb jij die wel, dan is dat best wel een leuk ideequote:Op donderdag 16 april 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik denk erover om in nieuwe huis kleine lcd tv op te hangen waarvan het geluid via de pc speakers gaat verlopen.
die komt dan aan de muur te hangen boven ons bureau aan een zwenkarm , zodat je hem altijd kan bijdraaien.
Voor achter de pc heb ik een gewone 100watt 2.1 set van logitech. beneden wordt 125 watt per box via 3 wegsysteem.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je nu een beetje een leuke speakerset hebt, en volgens mij heb jij die wel, dan is dat best wel een leuk idee.
Heel soms (vaak tijdens F1) sluit ik de speakers van mijn pc aan op de tv en dat is zoveel toffer
Sommige oudersquote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij mijn broertje op school zaten vroeger 2 broertjes, die heetten Alle en Oene. Hun moeder riep dus altijd: "Alle, Oene binnen komen"![]()
![]()
Zo, dat is niet verkeerd zegquote:Op donderdag 16 april 2009 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor achter de pc heb ik een gewone 100watt 2.1 set van logitech. beneden wordt 125 watt per box via 3 wegsysteem.
Tof! Tof ! zag trouwens de MYA playlist, maar... leuk alleen werd er niet super enthousiast van. Toch wel een aantal fijne platen.quote:
Echt heyquote:
Hier niets te merkenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trusten Roel!. succes met het onweer
.
Rigby komt wat nummers live spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof! Tof ! zag trouwens de MYA playlist, maar... leuk alleen werd er niet super enthousiast van. Toch wel een aantal fijne platen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:15 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik nog niet het vrijdaggevoel... Sowieso ben ik dat gevoel de hele week al kwijt...
Maargoed, tijd voor slaap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |