quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als je me nou alsjeblieft een goed argument zou kunnen geven waarom de behoeften en verlangens van niet-rokers boven die van de rokers staan zou je me erg helpen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:48 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: Anti rokers die zich gedragen als huilende mamma's kindjes
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef -Techno- het volgende:
Klacht: users die schelden met ziektes als ze het niet kunnen winnen met argumenten
Wees jij maar blij dat je je mammie hebt hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:49 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Blij dat die van mij mij nog moet
Origineelquote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
quote:
Waarom rot je niet op.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Klacht: users die huilie huilie doen over mensen die schelden met ziektes die de users die huilie huilie doen zelf verspreiden
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:51 schreef HostPorror het volgende:
[..]
Omdat je wordt geboren als niet roker, rokers die kiezen een andere weg wij niet dus moeten zij zich aanpassen.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Roken is pas sinds een paar jaar niet meer sociaal-geaccepteerd. De 2000 jaar daarvoor was het gek dat je niet rookte. Wie heeft nou een andere weg gekozen?
Ja idd, al die risico's die het verkeer met zich meebrengt LEVENSGEVAARLIJKquote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je word ook geboren zonder een rijbewijs, dus ga vooral niet beginnen aan rijlessen of als je die al heb moet je je rijbewijs denk ik maar door midden scheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |