Nou aangezien ik 10 plaatsen verloot is er vast een plekje over aangezien er 18 in kunnen.... ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, je weet wat ik van Hummers vind
en wat zou ik daarvoor in ruil moeten doen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef Peter.N het volgende:
Nou aangezien ik 10 plaatsen verloot is er vast een plekje over aangezien er 18 in kunnen.... ;-)
Nou bijvoorbeeld mij als je favoriet blijven bestempelen op FOK! hahahaquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:41 schreef Danny het volgende:
[..]
en wat zou ik daarvoor in ruil moeten doen?
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?quote:
yup, dit is m....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?![]()
[ afbeelding ]
De vraag was voor Danny. Dit tokkiegeval heb ik van je Hyves, dus dat jij hem mooi vindt was me al duidelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:44 schreef Peter.N het volgende:
yup, alleen dit is een witte....www.crystallimo.nl
Goed idee....dom van me dat ik daar niet eerder ben opgekomen....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:55 schreef Supersoep het volgende:
Wie zit er nu op een dagje uit te wachten met een of andere gast die niemand kent. Unwarranted self-importance.![]()
Maar je zal het vast goed doen bij de breezer-jeugd. Adverteer even in de TMF chatbox ofzo.
ah, en dan mag ik gewoon mee?!?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld mij als je favoriet blijven bestempelen op FOK! hahaha
Deal...! kun je er ook nog opnames voor FOK! van maken...tegen die voorwaarde hé? En als ik win uiteraard....quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:42 schreef Supersoep het volgende:
Danny kan natuurlijk de polls manipuleren. Daar heeft hij zo'n speciaal rood knopje voor.
Is dit nou de Hummert van Oom Twan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch niet zo'n pauperbak als dit hè?![]()
[ afbeelding ]
Nee sorry, in bikini had nog gekund maar die optie was er niet zag ik...quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Peter, als je kunt regelen dat Angela Vlemmix komende week naakt in mn bed op me wacht dan maak ik elke dag 10 positieve nieuwsberichten over je op FOK!
Angela vlemmix heeft iets met Ibi Afellay, dus jij blijft lekker van haar af, want met PSV wil je geen ruzie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef Stefan het volgende:
Peter, als je kunt regelen dat Angela Vlemmix komende week naakt in mn bed op me wacht dan maak ik elke dag 10 positieve nieuwsberichten over je op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |