quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Cc, hij wil alleen glansrollen, geen figuratie. Vandaar dat hij de kelder induikt.
Kicken hè Yvonne, je kunt me opvegen.![]()
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)quote:
Promotip, gratis.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)
Oh foutje dit is jouw topic hahahaha. Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! haha
Wil je nog salaris deze maand?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! haha
Maakt niet uit, het went snel die foutjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef WieWiebe het volgende:
Oh foutje dit is jouw topic hahahaha. Sorry
Dat komt goed uit!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Bargain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het went snel die foutjes.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Promotip, gratis.
Zet dan het linkje naar je blog in je profiel
LinkedIn en facebook is het helemaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Welke Hyver plakt dat blog even hier?
Voor yvonne en voor mij ook een beetje.
Ik heb wel een Hyves, een stuk of 15 vrienden
, maar ik ben mijn paswoord kwijt. Al maanden
.
Net alsof wij hyves vrienden met jou willen worden puur om je blogje te lezen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://peternuninga.hyves(...)blog_goed_door/IzCQ/
ik heb er van de week toevallig 1 aangemaakt voor dit soort doeleindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Welke Hyver plakt dat blog even hier?
Voor yvonne en voor mij ook een beetje.
Ik heb wel een Hyves, een stuk of 15 vrienden
, maar ik ben mijn paswoord kwijt. Al maanden
.
stomme blogquote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Niet zo recalcitrant doen hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Haha ik en op te naaien....sure ;-) als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Wij hebben elkaar toch op Facebook?
Vriendin!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wiebe en Peter, ik begrijp dat jullie om je heen slaan (basisemotie boos), maar volgens mij zit daaronder een laagje pijn (basisemotie bedroefd).
Ik wil hiervoor bij deze een stukje begrip aan jullie tonen.
Jij bent zijn huisdealer?quote:
Ja. Waarom zit jij niet in het huis? Ik vind het een beetje racistisch dat ze allemaal blank zijnquote:
Volgens mij zit er nog altijd een kruisje op je scherm ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef Sphere het volgende:
Peter, even een paar vragen.
Waarom heb je jezelf hetzelfde kapsel als Dennis Bax aangemeten?
Ben je je ervan bewust dat je nogal wat irritatie opwekt met je verschijning en gedrag?
Ben je ijdel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |