Heel goed, selfbranding gaat je nog niet helemaal goed af, maar we helpen je welquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Ik kom hier puur met de insteek om eens even het Fok Forum te checken waar ik zoveel positieve dingen over had gehoord;).
Wie heeft jou dat veel te rooskleurige beeld van FOK! voorgeschoteld? Onze vriendelijkheid moet je verdienen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef WieWiebe het volgende:
Ik kom hier puur met de insteek om eens even het Fok Forum te checken waar ik zoveel positieve dingen over had gehoord;).
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel goed gelezen merk ik wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je doet samen met sidekick Wiebe anders verdomd goed je best het zo te laten blijken.
Ooit over een acteercarrière nagedacht?
Eerste helemaal niet. Tweede wel. Daarom juist.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef Peter.N het volgende:
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel niet goed gelezen merk ik wel.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:55 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Niet goed m'n radio interview beluisterd op m'n hyves en of het artikel goed gelezen merk ik wel.
Fijne avond hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik ben uitgenodigd voor een BBQ bij mijn zussie. Mis ik alle fun hier.
Nou ja, ik lees het morgen wel terug. Have fun allemaal.
In WIebe's geval zijn de medestanders de vrouwelijke FOK!sters met moederkloekgevoelensquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:56 schreef Danny het volgende:
Vergeet alleen niet dat je niet alleen tegenstanders hebt, hoewel tegenstanders wel de mensen zijn die meestal het hardst schreeuwen.
Toppie...dat zou me nou een goed idee lijken...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:00 schreef SIRA het volgende:
Ga even bij de dames kijken wie er een Nadia is
Eh ja, prima, maar doe me een lol en neem je voorzorgsmaatregelen, op een ongelukje zitten we niet te wachten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Toppie...dat zou me nou een goed idee lijken...
Nou weet iets veel leukers....jij en ik gezellig samen uit eten bij romantisch kaarslicht onder het genot van een laptopje zodat we de laatste roddeltjes op FOK! mee kunnen krijgen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef yvonne het volgende:
Man man man, wat een voorpret
Peter! Komt er nog een fan-dag voor je de bunker ingaat?!
Bunkerbaby'tje niet??quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh ja, prima, maar doe me een lol en neem je voorzorgsmaatregelen, op een ongelukje zitten we niet te wachten.
Charmeurtje!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Nou weet iets veel leukers....jij en ik gezellig samen uit eten bij romantisch kaarslicht onder het genot van een laptopje zodat we de laatste roddeltjes op FOK! mee kunnen krijgen...
Fritzll baby'tje dan...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neh, al klinkt een bunkerbaby toch nog beter dan een de 'kelder-van-Johan-baby'
Als jij doktquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:34 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Je bezwijkt toch niet voor me hé...?
Who cares?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:58 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik ben uitgenodigd voor een BBQ bij mijn zussie. Mis ik alle fun hier.
Nou ja, ik lees het morgen wel terug. Have fun hier Wiebe en Peter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |