quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:50 schreef beequeen het volgende:
Cc, hij wil alleen glansrollen, geen figuratie. Vandaar dat hij de kelder induikt.
Kicken hè Yvonne, je kunt me opvegen.![]()
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)quote:
Promotip, gratis.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Ok, als ik 25 dagen blijf zitten ben jij erbij...waarbij? Lees m'n Blog dan maar eventjes...;-)
Oh foutje dit is jouw topic hahahaha. Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! haha
Wil je nog salaris deze maand?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef WieWiebe het volgende:
[..]
Peter ga is weg uit mijn topic, dit is mijn spotlight! haha
Maakt niet uit, het went snel die foutjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef WieWiebe het volgende:
Oh foutje dit is jouw topic hahahaha. Sorry
Dat komt goed uit!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Bargain het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het went snel die foutjes.
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Promotip, gratis.
Zet dan het linkje naar je blog in je profiel
LinkedIn en facebook is het helemaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Welke Hyver plakt dat blog even hier?
Voor yvonne en voor mij ook een beetje.
Ik heb wel een Hyves, een stuk of 15 vrienden
, maar ik ben mijn paswoord kwijt. Al maanden
.
Net alsof wij hyves vrienden met jou willen worden puur om je blogje te lezen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
http://peternuninga.hyves(...)blog_goed_door/IzCQ/
ik heb er van de week toevallig 1 aangemaakt voor dit soort doeleindenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
Welke Hyver plakt dat blog even hier?
Voor yvonne en voor mij ook een beetje.
Ik heb wel een Hyves, een stuk of 15 vrienden
, maar ik ben mijn paswoord kwijt. Al maanden
.
stomme blogquote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
Niet zo recalcitrant doen hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Peter.N het volgende:
[..]
Haha ik en op te naaien....sure ;-) als je t nog 10x zegt ga je t misschien nog zelf geloven ook...
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Wij hebben elkaar toch op Facebook?
Vriendin!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wiebe en Peter, ik begrijp dat jullie om je heen slaan (basisemotie boos), maar volgens mij zit daaronder een laagje pijn (basisemotie bedroefd).
Ik wil hiervoor bij deze een stukje begrip aan jullie tonen.
Jij bent zijn huisdealer?quote:
Ja. Waarom zit jij niet in het huis? Ik vind het een beetje racistisch dat ze allemaal blank zijnquote:
Volgens mij zit er nog altijd een kruisje op je scherm ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:30 schreef Sphere het volgende:
Peter, even een paar vragen.
Waarom heb je jezelf hetzelfde kapsel als Dennis Bax aangemeten?
Ben je je ervan bewust dat je nogal wat irritatie opwekt met je verschijning en gedrag?
Ben je ijdel?
Omdat die zich ook alleen maar aangemeld hebben...ik had het wel cool gevonden idd...quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef ScharrelNeger het volgende:
[..]
Ja. Waarom zit jij niet in het huis? Ik vind het een beetje racistisch dat ze allemaal blank zijn
Ik heb in de jaren al vele Hyvessites aangemaakt onder verschillende namen...kwestie van een uitnodiging sturen via al die Hyvessites...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef akveor het volgende:
Verbazingwekkend al meer dan 2000 op je bunker hyves. Lijkt alsof je je gehele fanbase al hebt gemobiliseerd.
quote:IK VERLOOT EEN SUPER PRIJS, lees deze blog goed door
donderdag, 09:47, 22 x bekeken
PETER ZIT IN THE BUNKER. LEES TEVENS HOE JE EEN SUPER PRIJS KAN WINNEN MET HET DOORSTUREN VAN DIT BERICHT...
Hallo Hyvesvrienden,
Ik Peter Nuninga zit in het nieuwe angstaanjagende reality programma The Bunker wat op 24 april zal starten / is gestart !!!
Voor diegene die het nog niet wisten The Bunker is een nieuw reality programma. Met een minimaal aan eten, kleding, daglicht en niet voorzien van enige luxe strijd ik onder het gevolg van 35 camera’s tegen 7 andere kandidaten 25 dagen lang in een bunker van 40 m2 onder de grond.
Overleven moet en luxe kan mij enkel en alleen worden gegund door de kijker. Denk hierbij aan roken, eten, drinken, daglicht etc etc…Dus mocht jij mij dit gunnen of mij op een andere manier een hart onder de riem willen steken, vergeet dan niet om je stem uit te brengen op mij via: www.thebunkeronline.tv Ook kun je via deze site 24 uur per dag live meekijken via de streams en mag je mee beslissen voor dag en/of weekopdrachten. Dus allemaal kijken !!!
Alvast heel erg bedankt allemaal en ik hoop jullie te zien bij de finale…!
Ow ja en nu je toch even op Hyves bent, vergeet me natuurlijk niet toe te voegen als vriend op zowel mijn persoonlijke hyve als op mijn fan hyve.
Persoonlijke Hyves:
www.peternuninga.hyves.nl
Fan hyve:
www.peter-thebunker.hyves.nl
MAAK KANS OP EEN SUPER PRIJS (bij winst van het programma)
Om het doorsturen extra leuk te maken, maken 5 personen van kans op een zeer uitgebreid en gratis dagje uit samen met mij plus 1 persoon uit je eigen Hyvesvrienden netwerk, dus die je zelf mag uitkiezen uiteraard. Wat deze dag zoal inhoudt wil ik graag nog even geheim houden maar leuk, gezellig en spectaculair zal het zeker gaan worden. Wel kan ik verklappen dat ik jullie allemaal in eigen persoon van huis ophaal met deze XXL HUMMER van maar liefst 13 meter lang en waar 18 personen in kunnen. Ter afsluiting van deze bijzondere dag zullen we eindigen met een etentje in een zeer luxe restaurant ergens in Nederland die natuurlijk ook geheel voor mijn rekening is. Hierna zul je uiteraard samen met je Hyvesvriend weer thuis worden afgezet door deze Hummer…
quote:Om dit alles te kunnen winnen moet je er uiteraard wel even iets voor over hebben. Je maakt kans op deze bijzondere dag door heel simpel dit Blog te kopieren en naar al je hyvesvrienden te sturen. Vervolgens maak je een printscreen van je verzonden mail zodat ik kan zien dat hij echt verstuurd is en die mail je naar mijn Hyves privémail.
Uitleg in stappen:
1. Kopieer deze Blog
2. Verstuur hem naar al je vrienden
3. Ga dan naar je map verstuurde mails en klik je op deze mail
4. Maak er een printscreen van
5. Plak die vervolgens in Paint en sla hem op als JPEG
6. Stuur de afbeelding tot slot per mail naar mijn hyves inclusief je gegevens
7. Klaar...! It’s easy...
Uit alle ingezonden mails, zal ik bij winst van het programma binnen een week na de finale de winnaars persoonlijk berichten.
Van deze bijzondere dag zullen opnames gemaakt worden dus je zult er ook nog een dvd van krijgen.
Dus zou jij mij enige luxe of wellicht wel de winst gunnen, stem dan zo vaak je wilt op mij via: www.thebunkeronline.tv en stuur deze mail door.
Alvast hartelijk dank voor jullie steun en heel veel kijkplezier gewenst…
Grtz,
Peter
BUNKEREEEEN….
Sadness.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
Waarschijnlijk helpt dit ook wel een handje.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Peter.N het volgende:
Wilde eigenlijk net nog eventjes een weekendje Parijs inzetten als actie
Voor je hyvesnetwerk. Voor de Fok'ers een weekje New York graagquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:22 schreef Peter.N het volgende:
Wilde eigenlijk net nog eventjes een weekendje Parijs inzetten als actie
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor je hyvesnetwerk. Voor de Fok'ers een weekje New York graag
Oh damn, dit wordt zo hilarischquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef Peter.N het volgende:
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)
Ik doe heul niet mee, ben nl geen Hyvesvriendin, thank God. Ik doe eigenlijk niks met mijn Hyves, alleen gluren bij de buren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou beequeen, jij maakt nu kans.
Nu ff serieus, je onderschat de FOK!'er echt enorm als je denkt met dit soort acties mensen aan je zijde te kunnen krijgen.
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef Peter.N het volgende:
Breng me niet op iedeeën...10.000 minimaal plus een flinke bonus kan gekke dingen met de mens doen...Nou die actie durf ik wel in te zetten als iedereen op mij stemt ;-)
Negatief dus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeld
Hou die gedachte vooral vast....quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik had me nog niet echt positief of negatief uitgesproken over je, omdat ik verder nog helemaal niets van je wist, maar na het zien van deze aktie heb ik een heel duidelijk beeld
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, je weet wat ik van Hummers vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |