quote:Op donderdag 16 april 2009 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel! Er ligt een klacht op het bureau van Bart en hij zal zo heeft hij mij toegezegd ook de uitkomsten van deze poll meenemen.
AQ,
Mensen zoals jou zouden ze eens moeten onderzoeken. Ik doe het alleen omdat jij er zoveel waarde aan hecht, en dat je er zoveel waarde aan hecht is niet echt goed jongeman..quote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ed wat ben je toch ook een luie pauperige steuntrekker!
Mensen zoals jou moeten ze opsluiten
Neequote:
Je mag van mij wel een klacht indienen tegen Edje hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Bart ik wil een officieele klacht indienen tegen Edje!
Hoe en waar moet ik dat doen? Hij gaat me te ver de laatste tijd!
Het was ook niet jouw recht om hem uberhaupt te openen maar Lyzio.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:52 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga niet die OP doen. Kost me teveel moeite omdat te gaan knippen en plakken.
Ik bedoel als de TT tof zou zijn zou ik ook een neger zijn. En dat kan natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En met die instelling blijf je werkloos.
Zoveel werk is het niet hoor.quote:
quote:
Je hebt nooit wat bereikt met deze polls, en dat zal met deze ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Zonder Edje wordt deze SC een betere plek?Ja! Weg met Edje! Nee we gedogen hem Edje is een steuntrekker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Welke pollquote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt nooit wat bereikt met deze polls, en dat zal met deze ook niet gebeuren.
Jawel! Er ligt een klacht op het bureau van Bart en hij zal zo heeft hij mij toegezegd ook de uitkomsten van deze poll meenemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt nooit wat bereikt met deze polls, en dat zal met deze ook niet gebeuren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel! Er ligt een klacht op het bureau van Bart en hij zal zo heeft hij mij toegezegd ook de uitkomsten van deze poll meenemen.
AQ,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |