Nee kan niet. Dan krijg ik van die paarse striemen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
Riem eromheen en flink strak aantrekken.
toen mijn moeder ze had werden ze opgemeten. Dus die zakten zeker nooit af. En ja ze droeg ze ook toen het warmer werd.. (Medische redenen, niet voor de lol he)quote:Op donderdag 16 april 2009 17:46 schreef DonPerignon het volgende:
Vanwege medische redenen moet ik elastische kousen dragen.Nu zijn die tot de knie niet afdoende en heb ik lange kousen gekregen.
Maar deze zakken de hele tijd af, en als man zijnde is het ook geen pretje om deze te dragen onder een broek.
Zijn er ook andere mensen die dit dragen en wat doe je tegen afzakken?
en draag je ze ook als het warmer wordt?
je kan ze ook vast tapenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef DonPerignon het volgende:
Ik heb ze nu met een touwtje aan mijn string vastgemaakt. En dan heb ik bretels die mijn string dan weer omhoog houdt. Maar dit is redelijk kut.
Geslacht: manquote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef DonPerignon het volgende:
Ik heb ze nu met een touwtje aan mijn string vastgemaakt. En dan heb ik bretels die mijn string dan weer omhoog houdt. Maar dit is redelijk kut.
Tot deze post geloofde ik je.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:06 schreef DonPerignon het volgende:
TS is een "het"quote:Op donderdag 16 april 2009 18:14 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ja ik dacht ook even okeejdacht idd dat het een kerel was maar TS is dus een vrouw??
Je geloofwaardigheid, wat doe jequote:Op donderdag 16 april 2009 19:42 schreef DonPerignon het volgende:
Werkt niet. Ik heb al eens geprobeerd de touwtjes in mijn aars te stoppen, maar vooral bij warm weer gaan deze door de zweet eruit..
Nja, ik noem ze liever paarse oorlogswonden. (Warstraie).quote:Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef Lord_Cardigan het volgende:
wat er![]()
heb je last van spataders ts?
Fapfapquote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een geile verhalen allemaal weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |