abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68078262
Stelletje aso's. Minstens 3 niet-rokers in de naaste omgeving van je storen omdat jij zo nodig moet roken. Beetje jammer. Als niet-roker kijk ik graag naar de sigaret van mijn buurman/vrouw op het terras. Ik kan niet wachten tot deze sigaret permanent uitgedrukt wordt...

Na het permanent uitdrukken van de sigaret begint er ergens anders in de nabije omgeving iemand te roken. GVD! Ik wil gewoon rustig op het terras zitten zonder dat iemand mijn lucht loopt te vergallen

Als ik op een terras ga zitten, dan zet ik toch niet keihard een radio aan? Nee, "dat stoort". En roken niet? Flikker toch een eind op man

Rokers

Ik heb nu heel veel mensen op de tenen getrapt.. And I like it!
pi_68078316
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Stelletje aso's. Minstens 3 niet-rokers in de naaste omgeving van je storen omdat jij zo nodig moet roken. Beetje jammer. Als niet-roker kijk ik graag naar de sigaret van mijn buurman/vrouw op het terras. Ik kan niet wachten tot deze sigaret permanent uitgedrukt wordt...

Na het permanent uitdrukken van de sigaret begint er ergens anders in de nabije omgeving iemand te roken. GVD! Ik wil gewoon rustig op het terras zitten zonder dat iemand mijn lucht loopt te vergallen

Als ik op een terras ga zitten, dan zet ik toch niet keihard een radio aan? Nee, "dat stoort". En roken niet? Flikker toch een eind op man

Rokers

Ik heb nu heel veel mensen op de tenen getrapt.. And I like it!
Volgende keer zal ik een dikke joint opsteken en de rook in je gezicht blazen huilie
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 16 april 2009 @ 17:14:55 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68078320
ga dan binnen zitten
in de winter hoorde ik je ook niet zeiken

dus onterechte klacht lamlul
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68078328
Ga je lekker binnen zitten, daar is het rookvrij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68078329
Aansteller.
pi_68078373
Aan de ene kant vind ik wel dat je prettig buiten moet kunnen zitten. Hoewel hoe erg is rook buiten nou?
Zo lang ze het niet recht in je gezicht blazen...
pi_68078375
nee bij nader inzien druk ik toch maar liever de peuk uit in je gezicht.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68078412
Maar ballen om te vragen of ze de sigaret willen doven omdat jij er last van hebt, heb je ook niet.

Jij moet je beroepen op wetgeving en uniformen om iets gedaan te krijgen. Jij zuigt .
pi_68078437

Trouwens je bent best wel een mietje. Op het terras durf je niks te zeggen maar hier in de anonimiteit durf je "mensen wel te kwetsen" held!
pi_68078450
Denk dat het niet lang meer duurt voordat je op de terrassen ook niet meer mag roken..

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden.. Maar ik whine er ook niet over
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 16 april 2009 @ 17:19:23 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_68078479
Dit topic gaat een voorspelbaar doch vermakelijk verloop krijgen.

pi_68078481
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:17 schreef Salvad0R het volgende:
Maar ballen om te vragen of ze de sigaret willen doven omdat jij er last van hebt, heb je ook niet.
Gek he, 99% van rokers zou reageren met "val dood gek"
pi_68078486
Ik ga zeker binnen zitten omdat JULLIE moeten roken?
pi_68078488
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Rokers
De rokers zuillen zich nu wel gedemoniseerd voelen. Eerst werden ze al van binnen naar buiten verbannen, en nu zijn ze buiten ook al ongewenst.

t Zou ideaal zijn hoor, in de zomer de rokers binnen opsluiten, en in de winter mogen ze het terras hebben. Maar ik denk dat het niet gaat lukken. Gewoon eroverheen zetten.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_68078519
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ja of je zit buiten in de rook.
pi_68078527
Ik ben blij dat het terrasweer is. Zo kan ik onder het genot van een Westmalle Tripel mijn peukje en mijn zegje doen.
Als je buiten last heb van rokers, moet je misschien de gevoeligheid van je voelsprieten wat beperken.
pi_68078529
geweldige retro add

topicstarter= zo een zeikstraal die demonstratief gaat lopen kuchen
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
  donderdag 16 april 2009 @ 17:21:21 #18
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_68078540
je moet niet zitten mieten

getekend,

zaandam smokers (voor het leven)
pi_68078541
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef Gripper het volgende:

[..]

De rokers zuillen zich nu wel gedemoniseerd voelen. Eerst werden ze al van binnen naar buiten verbannen, en nu zijn ze buiten ook al ongewenst.

t Zou ideaal zijn hoor, in de zomer de rokers binnen opsluiten, en in de winter mogen ze het terras hebben. Maar ik denk dat het niet gaat lukken. Gewoon eroverheen zetten.
Een rookverbod voor het terras is voor mij een ideale oplossing. Wil je roken? Goed, maar niet ten koste van de gezondheid van andere mensen.
pi_68078575
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Een rookverbod voor het terras is voor mij een ideale oplossing. Wil je roken? Goed, maar niet ten koste van de gezondheid van andere mensen.
Ja, en een verbod op autorijden in de buitenlucht!
  donderdag 16 april 2009 @ 17:22:23 #21
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68078577
quote:

[..]

ík vind je gewoon zielig

TS

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68078581
quote:

[..]

Flikker toch op gek, blijf dan gewoon binnen. Straks adem je nog uitlaatgassen in.
pi_68078592
Rokers
pi_68078609
quote:

[..]

Voor de ene helft de ideale oplossing, voor de andere helft niet. Wil je geen rook ? Ga lekker binnen zitten, gaat het ook niet ten koste van je gezondheid. Gun anderen ook eens wat.
pi_68078611
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Je past je maar gewoon aan als je op het terras wilt zitten. Gewoon asociaal om te lopen klagen op de rokers en dan nog triest doen ook.

Kroegonwaardig persoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')