Malissa s veul geilerrquote:Op donderdag 16 april 2009 17:04 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik vind Astrid veel leuker dan Malissa.
Wanneer is een kloon eigenlijk geslaagd? 5 topics, 10?quote:
Bij 12%quote:Op donderdag 16 april 2009 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Wanneer is een kloon eigenlijk geslaagd? 5 topics, 10?
Van het totale oppervlak van Fok!? Dan hebben we nog ff te gaanquote:
twee keer de helft.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze zijn toch heul geen klonen?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Volgens mij wel want ze reageren niet meerquote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn de pubertjes weer uit school?
Dan weet ik genoeg. Nummer 1.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef blaatertje het volgende:
[ afbeelding ]
Astrid
[ afbeelding ]
Malissa
dat dusquote:Op donderdag 16 april 2009 17:09 schreef zoalshetis het volgende:
wie? waar? en wat?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef zovty het volgende:
Astrid, Malissa, jullie zullen dit topic inmiddels ook wel ontdekt hebben... laat me je iets vertellen over jongens... alles wat je in films ziet is waar: jongens willen maar een ding: neuken.
Daar is heul niks mis mee! Neuken is heerlijk en de basis van alle leven.
Maar dat is ook het enige wat jongens willen. Daar is heul niks mis mee: neuken is heerlijk en de basis van al het leven.
Maar... en nu komt het... dat is ook het enige wat jongens willen. Daar is natuurlijk heul niks mis mee: neuken is heerlijk en het is de basis van al het leven.
Met het openen en reageren van/in dit soort topics willen ze maar een ding bereiken: ze willen met jullie neuken. (En eigenlijk maakt 't ze niet eens uit met wie.) Daar is heul niks mis mee, neuken is namelijk heerlijk en ook nog eens de basis van al het leven.
Dit wisten jullie natuurlijk allemaal al lang, maar ik dacht; ik herhaal het nog even.
Fijne avond.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef astriddd het volgende:
[..]
nou kijk,
ik vertel het wel even in het kort wat er is gebeurt.
ik was met mijn vriendje [mathijs], edwin en sander bij edwin thuis aan het chillen.
om 11uur moesten mathys en sander naar huis. Maar ik was nog niet klaar met mijn jas enzo aantrekken.
dus mathys zei tegen edwin ; Ik moet nu echt naar huis, wil jij astrid even naar huis brengen?
mathys en sander waren dus weg en edwin bracht mij naar huis.
in een steegje begon hij me ineens te zoenen en ging hij mn broek losmaken. hij begon me te vingeren, en ik moest hem aftrekken. ik was bang voor hem, dus ik deed maar wat me gevraagd werd zegma.
hij wou dat ik hem ging pijpen, en hij wou ook echt seks met me hebben. alleen toen werd het me echt teveel. ik duwde hem weg, maar hij begon me weer te zoenen. ik drukte hem weer weg. en toen liep hij weg met de woorden ; NIET DOORLULLEN! DIT IS NIET GEBEURT!
noujaa. zoiets kun je niet voor je houden.
dus ik kwam thuis en belde meteen mn beste vriendin op, en mathys natuurlijk.
ik heb het gevoel dat ik het hij edwin thuis hem uitgelokt..
die blikken die ik hem soms gaf zegma.
x
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:02 schreef zovty het volgende:
Astrid, Malissa, jullie zullen dit topic inmiddels ook wel ontdekt hebben... laat me je iets vertellen over jongens... alles wat je in films ziet is waar: jongens willen maar een ding: neuken.
Daar is heul niks mis mee! Neuken is heerlijk en de basis van alle leven.
Maar dat is ook het enige wat jongens willen. Daar is heul niks mis mee: neuken is heerlijk en de basis van al het leven.
Maar... en nu komt het... dat is ook het enige wat jongens willen. Daar is natuurlijk heul niks mis mee: neuken is heerlijk en het is de basis van al het leven.
Met het openen en reageren van/in dit soort topics willen ze maar een ding bereiken: ze willen met jullie neuken. (En eigenlijk maakt 't ze niet eens uit met wie.) Daar is heul niks mis mee, neuken is namelijk heerlijk en ook nog eens de basis van al het leven.
Dit wisten jullie natuurlijk allemaal al lang, maar ik dacht; ik herhaal het nog even.
Fijne avond.
Ik denk dat ze huisarrest en internetverbod hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Zijn de pubertjes weer uit school?
ik kom ook nog wel eens buiten, dus ik mis hier wel eens watquote:
Dit was haast niet te missen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik kom ook nog wel eens buiten, dus ik mis hier wel eens wat
Ja of nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
haar moeder is ook lekker
Het lijkt wel alsof die vrouw een deuk in haar gezicht heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
Te jong.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
zo! die zou ik wel eens lekker met twee vuisten willen fisten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het gaat weer helemaal langs mij heen, hebben we een nieuwe Sap de Aardwortel contest
Nah ze heeft te scherpe knieenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
neej hoor dat hebben WIJ niet =Dquote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze huisarrest en internetverbod hebben.
zullen we een keer afsprekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef malissax het volgende:
ik vind het best well vaag...
mijn foto daar...
en dat is astrid helemaall niet..
nnjah
×malissa&astrid
Wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef malissax het volgende:
ik vind het best well vaag...
mijn foto daar...
en dat is astrid helemaall niet..
ik hb je niet geblokt..:Squote:Op vrijdag 17 april 2009 17:10 schreef Gitanov het volgende:
malissa waarom blok je me op msn.. :S ik wil gwn lekker praten enzo.
nee srry lief kwam er achter maar het leek zo, je gwn alleen ff offlijn srryquote:
doe normaall man..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:11 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
zullen we een keer afspreken![]()
![]()
![]()
Ik heb heel veel breezers
Waar slaat die opmerking nou weer op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:31 schreef J.Herrer het volgende:
Jezus man, je Spaans is beter dan je Nederlands
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:29 schreef malissax het volgende:
[..]
doe normaall man..
we zijn geen briezer sletjes..
hjb man ik kom op voor mn vriendinnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:38 schreef J.Herrer het volgende:
Who the fuck ben jij anyway? Ben je hun loverboy ofzo
haha 15 jarigen die tegen de klb-bazen gaan bedreigenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Gitanov het volgende:
[..]
hjb man ik kom op voor mn vriendinnendoe niet stoer
Hem een baas noemen_!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha 15 jarigen die tegen de klb-bazen gaan bedreigen![]()
kijk maar uit , dadelijk komt de fok!knokploeg achter je aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |