SCH jij zorgt gewoon dat die mafkees van een Wolfsen vertrekt jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]Wat moeten we nou met dit soort dronkemansposts?
kan je ophouden met elke post van mij als dronkenmanspost te betitelen? ten eerste drink ik niet en ten tweede heb je vast betere argumenten om mijn posts onderuit te halen. het begint flauw te worden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]Wat moeten we nou met dit soort dronkemansposts?
Als jij stopt met belachelijke posts waarin je iemand een oude linkse stinkrechter noemt. Deal!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je ophouden met elke post van mij als dronkenmanspost te betitelen? ten eerste drink ik niet en ten tweede heb je vast betere argumenten om mijn posts onderuit te halen. het begint flauw te worden.
hij is toch een oude linkse stinkrechter? en ik drink niet. zie je hoe scheef jouw redernatie is?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij stopt met belachelijke posts waarin je iemand een oude linkse stinkrechter noemt. Deal!
Weer van dat dronkemansgelulquote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is toch een oude linkse stinkrechter? en ik drink niet. zie je hoe scheef jouw redernatie is?
ach, nou ja. het helpt dus niks. ik zal je maar lekker laten met je nieuwe stopwoordje.quote:
Blijkbaar wil jij dergelijke brabbelposts blijven posten, dan neem je de consequenties ook maar.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach, nou ja. het helpt dus niks. ik zal je maar lekker laten met je nieuwe stopwoordje.
daar komt het dan idd wel op neer.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar wil jij dergelijke brabbelposts blijven posten, dan neem je de consequenties ook maar.
Ik wil je alleen maar beschermen, je zou me dankbaar moeten zijn. Als die rare posts niet door een volwassen man in een dronken bui zijn neergezet maar bij volle bewustzijn, dan zou dat heel erg genant zijn. Dan is het van dat laffe internetgeneuzel waarbij iedereen alles maar neerkwakt, daar moet je niet mee geassocieerd willen worden. Bovendien: als jij niet drinkt, Wolfsen stinkt niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar komt het dan idd wel op neer.
Inderdaad. Een stelletje rechtse journalisten (maar wel gezelligquote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
Die partij zit toch helemaal niet in de raad?
Oh ja, de muziekjournalist van de Metro en al die tiepjes achter allesoverutrecht.nlquote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een stelletje rechtse journalisten (maar wel gezellig)
Jochem Geerdink idd. Ze zitten wel eens regelmatig in de Vingerhoed op maandagavond.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de muziekjournalist van de Metro en al die tiepjes achter allesoverutrecht.nl
Ik begin me echt rot te ergeren aan al deze onzin. Het wordt nu een soort campagne om de burgemeester weg te krijgen. Nu gaat het ineens weer over die pensionkosten, daar is in de raad vorige week duidelijkheid over gekomen, dat daar niks mee aan de hand is.
Ik geloof echt dat jij de enige journalist nog bent die vóór die Wolfsen is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, de muziekjournalist van de Metro en al die tiepjes achter allesoverutrecht.nl
Ik begin me echt rot te ergeren aan al deze onzin. Het wordt nu een soort campagne om de burgemeester weg te krijgen. Nu gaat het ineens weer over die pensionkosten, daar is in de raad vorige week duidelijkheid over gekomen, dat daar niks mee aan de hand is.
dronkemans praatjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat jij de enige journalist nog bent die vóór die Wolfsen is.
En als je je rot ergert, waarom onderneem je dan geen actie?
Zit SCH ook met regelmaat in de Vingerhoed?!quote:
het zou zomaar kunnen. als ie nog door de deur past that is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit SCH ook met regelmaat in de Vingerhoed?!
Dat cafe ken ikquote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit SCH ook met regelmaat in de Vingerhoed?!
Nee hoor, mijn collega's vinden het zonder uitzondering een hoop gezeik om niks. Het gaat helemaal nergens over.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat jij de enige journalist nog bent die vóór die Wolfsen is.
En als je je rot ergert, waarom onderneem je dan geen actie?
Al je collega's op minimaal één na dan. Want ik sprak er gisteren nog één van een landelijk nieuwsprogramma die haast niet kon wachten tot de politieke guillotine op het nekje van Wolfsen neer zou dalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn collega's vinden het zonder uitzondering een hoop gezeik om niks. Het gaat helemaal nergens over.
Wolfsen is een klaploper die zijn machtspositie oneigenlijk aanwend. Dat jullie dat een hoop gezeik om niks vinden zegt meer over jullie dan over Wolfsen.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn collega's vinden het zonder uitzondering een hoop gezeik om niks. Het gaat helemaal nergens over.
hij bungelt al een beetje. zal wel niet lang meer duren voordat ook deze pvda'er aanspraak kan gaan maken op de wachtgeldregeling.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:56 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Wolfsen is een klaploper die zijn machtspositie oneigenlijk aanwend. Dat jullie dat een hoop gezeik om niks vinden zegt meer over jullie dan over Wolfsen.
En dat die knaap nog daar nog burgvader mag zijn begrijp ik niet. Corruptie, wat ik je brom!
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:29 schreef huhggh het volgende:
Dat jullie nog steeds serieus op die nep-journalist in gaan![]()
SCH is net zoveel journalist is ik raketwetenschapper ben: leuk om over te dromen, maar de werkelijkheid is anders.
Als ik het nu zo lees is het eerder Kalmann die weg zal moeten bij het AD.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij bungelt al een beetje. zal wel niet lang meer duren voordat ook deze pvda'er aanspraak kan gaan maken op de wachtgeldregeling.
Natuurlijk mogen daar kanttekeningen bij gezet worden, yvonne. Dat moet zelfs. Ik ben vorige week daarom ook naar het debat gegaan en het is me redelijk duidelijk wat er is gebeurd. Wolfsen treft blaam, absoluut. Hij heeft dom gehandeld, hij had nooit die telefoontjes moeten plegen met het huis-aan-huis-blad en de utigever en moet sowieso meer afstand nemen van journalisten. Dat was hij gewend als kamerlid, dat sierde hem ook wel weer. Hij is toegankelijk en goed benaderbaar en wars van voorlichters die er tussen zitten enz. Hij heeft als burgemeester een andere positie, en dat weet hij nu ook welquote:Op donderdag 23 april 2009 11:10 schreef yvonne het volgende:
@SCH, Utrecht is constant op een negatieve wijze in het nieuws en dan blijf je pal achter de Burgermeester staan?
Snap ik niet, echt niet, zoals hij met z'n "macht" omgaat mogen toch echt terechte kanttekeningen bij gezet worden.
er zijn krachten die de misstappen van de pvda zwaar onder het vergrootglas leggen. dat is inherent aan de toon van de pvda de afgelopen jaren. ze spelen het braafste jongetje van de klas, maar zijn zelf geen knip voor de neus waard. ze hebben het over zichzelf afgeroepen door constant kritiek te leveren op misstappen van anderen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:50 schreef SCH het volgende:
En wat mij zo stoort: waar gaat dit nou helemaal over. Waarom is er zoveel tijd vrij gemaakt om die declaraties te onderzoeken. Is er fraude gepleegd, is er enorm bewust gesjoemeld? Nee, natuurlijk niet. Het is enorm spijkers op laag water zoeken. Ik ben er altijd voor dat de journalistiek zich met wezenlijke dingen bezighoudt en het lijkt er helaas steeds meer op dat het louter nog gaat om het creeeren van rellen en dergelijke
Inderdaad. En dat is zo mogelijk nog erger dan de foute declaraties...die zogenaamd niet belangrijk zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 09:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij bungelt al een beetje. zal wel niet lang meer duren voordat ook deze pvda'er aanspraak kan gaan maken op de wachtgeldregeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |