dat is me iets tever van mijn huidige locatie. een km of 15. en dan 15 terug. ik heb nog meer te doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:40 schreef Edwinuss het volgende:
Loop meteen even langs de MM. Heb je nieuwe voor 5 euro.
Opgelost.
Slotje.
manic street preachersquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef S1nn3rz het volgende:
wil dus net ff lekker gaan hardlopen met mijn favoriete muziek (manic street preachers, van halen)
zijn mijn oordopjes kwijt. ik leg ze altijd op eenzelfde plek neer, en *plop* weg zijn ze.![]()
heb meelij met dezen focker nu hij zonder zijn favoriete artiesten de praktisch onbegaanbare noordelijke paden moet gaan bedwingen in de verzengende hitte![]()
![]()
oordopjes die opeens voetjes krijgen.
zo te zien niet. Anders zou je niet gaan hardlopenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is me iets tever van mijn huidige locatie. een km of 15. en dan 15 terug. ik heb nog meer te doen.
ik plan mijn dag vaak redelijk precies in. 30km hardlopen heb ik nu gewoon geen tijd voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:43 schreef genakt het volgende:
[..]
zo te zien niet. Anders zou je niet gaan hardlopen
+ het feit dat ik dan doodga omdat het me veel te ver is.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik plan mijn dag vaak redelijk precies in. 30km hardlopen heb ik nu gewoon geen tijd voor.
was jij niet die lutser die altijd als een wannabe gay male fotomodel op de foto stond bij de userpicca's?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:54 schreef Badabingea het volgende:
Een topic openen omdat je je oordopjes kwijt bent.
How sad.
Het is hier geen Dumpert hoor.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef wise het volgende:
[..]
manic street preachersen dan vooral het nummer "enjoy the silence"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |