Precies.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:26 schreef ShadyLane het volgende:
Dat kwam ook even in me op NoCigar, maar ik heb de gedachte meteen weer verdrongen. Het is vast allemaal goed gegaan en nu rusten ze uit. Of ze staan Archibald nu aan te geven bij de burgerlijke stand.
Z mag ook een foto van zichzelf plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef bloodymary het volgende:
literatuur is vaak vreemd en onbegrijpelijk opgeschreven, daarvoor is het literatuur.
Sieg durch die Gebärmutterquote:Op donderdag 16 april 2009 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Ik tik altijd met 1 vinger: proficiat en op weg naar de volgende acht, leve de katholieke meerderheid!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:07 schreef LXIV het volgende:
Lieve mensen van TTK Ik tik dit nu met 1 hand, in de ander slaapt Fleur, 4340 gram, vanochtend om 05:40 geboren! (Claudia) Moeder en kind maken het goed. In Boxtel is geen ziekenhuis, dus zal ik in Den Bosch, zonder internet, ik kon jullie niet informeren.
Bedankt voor het medeleven!
Jep. Saskia Noort was wel ontzettend dom.quote:
Alphen a/d Rijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Gellius het volgende:
Gisteren suggereerde mijn schoonmoeder dat we ook best ergens anders zouden kunnen gaan wonen, omdat mijn teerbeminde het forensen zo vervelend vindt. Ergens tussen Amsterdam en Den Haag!.
Waarom staat De Ark er niet op?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef Z het volgende:
Ik hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog in het midden van de jaren zeventig, hè?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:00 schreef Z het volgende:
Drachten, poe.
Daar zien we dan toch weer dat Lien uit Groningen komt. Alphen a/d Rijn vind ik toch echt tussen Utrecht en Leiden.quote:
Van harte gefeliciteerd, LXIV!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:07 schreef LXIV het volgende:
Lieve mensen van TTK Ik tik dit nu met 1 hand, in de ander slaapt Fleur, 4340 gram, vanochtend om 05:40 geboren! (Claudia) Moeder en kind maken het goed. In Boxtel is geen ziekenhuis, dus zal ik in Den Bosch, zonder internet, ik kon jullie niet informeren.
Bedankt voor het medeleven!
Ben ik het toch een keertje eens met Claudia. Het moet wel een hele goede dag zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 05:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep. Saskia Noort was wel ontzettend dom.
Ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar zien we dan toch weer dat Lien uit Groningen komt. Alphen a/d Rijn vind ik toch echt tussen Utrecht en Leiden.
Of PowNed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:59 schreef beeer het volgende:
Fleur is een beetje een suffe naam, maar het is tenminste niet Dakota of Audi of zo.
Verder weet ik het niet meer. Teksten van Joop Visser zijn lastig te vinden op het net, hij schrijft ze vast sommaties.quote:ze zochten een huis, het jonge paar
Montfoort dan maar, zei de makelaar
Je zou natuurlijk ook, dat niemand daar nog aan heeft gedacht, gewoon in Den Haag kunnen gaan wonen en een fatsoenlijke baan zoeken. D.w.z; je zakken vullen bij de overheid. Acht uur per dag met je pielemuis spelen en enveloppen volschijten op kosten van het volk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:44 schreef Gellius het volgende:
Gisteren suggereerde mijn schoonmoeder dat we ook best ergens anders zouden kunnen gaan wonen, omdat mijn teerbeminde het forensen zo vervelend vindt. Ergens tussen Amsterdam en Den Haag!.
Nee, dat niveau heb ik nog niet bereikt. Bovendien is het me veel te veel gedoe, ik heb al moeite om meer dan 1x per week m'n gezicht bij te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Scheer je je benen al, I.R.?
Delft ligt ook tussen Den Haag en Rotterdam en is wel leuk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef JAM het volgende:
Dat klopt. Op een gegeven moment kende ik een echtpaar dat daar woonde. De man kwam uit Den Haag en de vrouw uit Rotterdam. De man zei altijd: 'Ik zou liever in Den Haag wonen.' De vrouw: 'Ik zou liever in Rotterdam wonen.' Nu, dat is natuurlijk helemaal onverenigbaar dus woonden ze in Alphen aan den Rijn. Hun kinderen maakten het niet zoveel uit, zolang ze maar weggingen uit Alphen aan de Rinos. Er werden vele plannen gemaakt waarvan niets terecht kwam.
Dat past feilloos in het rijtje met Drachten en Assen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef k_man het volgende:
Ik ben opgegroeid in Emmeloord.
Zo, nu jullie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |