quote:Op donderdag 16 april 2009 16:15 schreef Rosbief het volgende:
Tja, die alfa-studenten gamma-studenten moeten toch ook ergens op af kunnen studeren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:20 schreef Rasher het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek naar onderzoeken toont dat onderzoeken in veel gevallen bevestigen wat bij het gros van het volk al bekend is. De onwetende interesseert het nog minder.
Verbazingwekkend lijkt me zo.quote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
je was me net voorquote:
Ik snap je punt nietquote:Op donderdag 16 april 2009 16:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wetenschappelijk in veel gevallen gros, weejeniet?
& dan gelijk drama ervan makenquote:
Ik zet de dik gedrukte woorden uit de gequotte post op een rij, ik snap er zelf ook niets van eigenlijk.quote:
idd, heel apart, het werkt zelfs bij een dyslect als mij...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Onderzoekjes! Ik ben er dol op. Mij kun je er midden in de nacht voor wakker maken. Zo kwam ik onlangs het volgende onderzoek tegen:
[..]
Verbazingwekkend lijkt me zo.
Je bent gewoon een zeurquote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hou eens op, ik krijg er een slappe scrotum van.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zet de dik gedrukte woorden uit de gequotte post op een rij, ik snap er zelf ook niets van eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |