* Knuffelzacht geeft liefie een aai over de bolquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de autist in me slaat helemaal door
Ik voel me ook een beetje keken jaquote:Op donderdag 16 april 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook meer tevreden over,kan ik de boel goed bekijken hier
Voorlopig maar eens tegenaan kijken
Eensch.quote:
ik zou m ff fotoshoppen en je oog gekleurd laten de rest zwart/witquote:Op donderdag 16 april 2009 16:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook meer tevreden over,kan ik de boel goed bekijken hier
Voorlopig maar eens tegenaan kijken
Nou schatje... Deze zou ik snel killen, hiermee haal je je opgebouwde imago van lekkere babe helemaal mee onderuitquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je eruit ziet.
sommige mensen daar wil je eigenlijk nog niet eens 1 foto van zien, andere raak je niet op uitgekeken
Welke rest ?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou m ff fotoshoppen en je oog gekleurd laten de rest zwart/wit
vind t een beetje rood
hmquote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je eruit ziet.
sommige mensen daar wil je eigenlijk nog niet eens 1 foto van zien, andere raak je niet op uitgekeken
dat is dan ook mijn bedoeling mijn fobo is leeg nuquote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou schatje... Deze zou ik snel killen, hiermee haal je je opgebouwde imago van lekkere babe helemaal mee onderuit
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm
makes sense
maar hoe verklaar je dat juist de bijzonder appetijtelijken juist helemaal niets van zich laten zien.. bijvoorbeeld..
Q
quote:
Tnx!!quote:
Ja he, dat kan ik niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 16:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou m ff fotoshoppen en je oog gekleurd laten de rest zwart/wit
vind t een beetje rood
Geen rebound, ze is nog steeds met die knakker. We waren al maanden eerder erg goede vrienden aan het worden ipv een stelletje... na het uitgaan zaten we nog even in de auto en toen heb ik het uitgemaakt. Zij ging daarna uithuilen bij d'r ouders en ik ging me thuis bezattenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat schreeuwt rebound. Of gedumpt om een ander?
omdat het zooooooooooooooo vermoeiend kan zijn om continue verlekkerende pmmetjes enzo te krijgen puur gebaseerd op uiterlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hm
makes sense
maar hoe verklaar je dat juist de bijzonder appetijtelijken juist helemaal niets van zich laten zien.. bijvoorbeeld..
Q
waarom heb je het uit gemaakt?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen rebound, ze is nog steeds met die knakker. We waren al maanden eerder erg goede vrienden aan het worden ipv een stelletje... na het uitgaan zaten we nog even in de auto en toen heb ik het uitgemaakt. Zij ging daarna uithuilen bij d'r ouders en ik ging me thuis bezatten
Tot 2 maanden geleden zat ze nog regelmatig in mn hoofd, maar das nu ook voorbijAlleen is het zo jammer dat er bijna niks moois in Zoetermeer woont, iig niet in mijn buurt
hier uit maak ik op dat ik niet leuk benquote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat het zooooooooooooooo vermoeiend kan zijn om continue verlekkerende pmmetjes enzo te krijgen puur gebaseerd op uiterlijk
Mijn pm box loopt ook niet overquote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hier uit maak ik op dat ik niet leuk ben
Sinds dit artikel gedraag ik mij enigzins low-profile op FOK!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Q
Ik ken het. Klote is dat hè?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat het zooooooooooooooo vermoeiend kan zijn om continue verlekkerende pmmetjes enzo te krijgen puur gebaseerd op uiterlijk
quote:
quote:...We waren al maanden eerder erg goede vrienden aan het worden ipv een stelletje
Elke grote reis begint met de eerste stap.quote:
PM's?? wat zijn dat??quote:
Goed dat je dat er even bij zet. Speciaal voor KF gedaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sarcasme ik weet heul wel wat pm's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |