quote:Op woensdag 22 april 2009 11:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
ze kunnen me blij maken met een lieve brief een lekkere fruitmand, en Marlboro mentol Light,
en Coca cola(geen light) en lost but not least geitenkaas met honing en bieslook![]()
Gehoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
Morgen zal ik live te horen zijn op Radio West. in de ochtendshow, tussen half 11 en 11 uur gaan ze mij telefonisch intervieuwen,
Dan zal ik ook langzamerpraten!
Zondag moeten ze zich melden!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Renaat, ga je dit weekend ook streamen? (zo heet het wat je doelgroep (waaronder ikzelf) doet: urenlang turen naar de streams en daar commentaar op geven)
En hoelaat moet je je maandag melden?
Je praat wat langzamer dan maandag.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
http://www.radio1.be/programmas/mezzo/levende-tamagotchi
Radio interview kan je hier terugluisteren
Leuk interview! Die vrouw klinkt net als Goedele Liekensquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef Bunker-Renate het volgende:
Dank je wel Peter!een mens leert dagelijks bij!
Terrorobbie ik studeer momenteel niet ik doe vrijwilligerswerk want ik verkeerde in de ''ik weet niet wat ik wil fase''
Wat spelfouten betreft, de een heeft er meer last van dan de ander![]()
Wel jammer dat je de website niet hebt genoemd... Niet dat ie het doet ofsow... Maar tochquote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ja iddze was wel heel aardig maar begreep in het begin niet helemaal wat nu de bedoeling is va The Bunker.
maar dat draaide later wel bij
Ja he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
.
De strams vind ik er goed uitzien, is wel een bizar idee dat ik daar straks zit... alsof ik zo door m,n beeldscherm heenkruip![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |