@Peter 6000
Hoi Renate, ik heb nog een aantal vragen voor je.
Hoe noemen de mensen je meestal, Renaat of Renate
Ze noemen me meestel Renaat. Klinkt lekker in de mond.
Rook je
Ik rook, dat zal wel pittig worden in The Bunker als er geen sigaretten zijn een lekker peukie met een bakkie thee of glas cola is zo lekker!Heb je al studies geprobeerd, en zo ja: welke
Ik heb Sociaal Pedagogisch Werker, Sociaal juridische dienstverlening en Verpleegkundige
Ik heb helaas geen van allen afgemaakt. Ik zat nogal in de ''Ik weet niet wat ik wil fase''Maar er komt een dag dat ik er ready voor ben en dan ga ik knallen!
Heb je weleens drugs gebruikt (dat geeft helemaal niets )
Een blowtje op z'n tijd vondt ik wel lekker ja! maar da's verleden tijdWaar ben je tevreden over m.b.t. je uiterlijk, en waarover minder
Ik vindt het mooi dat ik geen doorsnee uiterlijk heb. ik ben zoals ik ben en dat is O.K.
Wat ik minder vindt is dat ik af en toe een acne attack heb. en dan een look-a-like krentenbol ben! Waarnaar kijk je zoal op televisie
Documentaires(Tegenlicht, Zembla, Holland Doc, docs over The Illuminatie) Welke karaktereigenschappen of gedragspatronen wil je gaan uitvergroten in de Bunker, en welke juist niet
Ik wil mezelf zijn in The Bunker, Ik ben een sociaal diertje en dat zal ik zeker laten zien. Ook kan ik lekker leip doen..
Neig je ernaar je kwetsbaar op te gaan stellen in de Bunker
Als dat nodig is zal ik dat zeker doen, uiteindelijk maakt dat iemand wel een echte persoonlijkheid!
Als je 25 dagen lang een masker opzet prikken mensen daar genadeloos doorheen!Tevens wil ik graag aan je kwijt, dat ik besloten heb dat jij mijn favoriet wordt (ervaring leert trouwens dat ik meestal trendsetter ben in RLS-subfora), behalve als blijkt dat je bijvoorbeeld racistisch bent, of lid van Powned o.i.d.
Racisme=Kansloos en Powned? wat is Powned? Verder vlijt het me natuurlijk enorm dat ik nu al je favoriet ben
laat die votes maar knallen!