abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68156756
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed nieuwe baas in VOA met 10 man down
Dies veel leuker van Archavon, de DPS moet erg attent zijn op het moment dat Emalon overcharged
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 19 april 2009 @ 00:43:54 #127
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68157269
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dies veel leuker van Archavon, de DPS moet erg attent zijn op het moment dat Emalon overcharged
Idd erg leuke boss nu maar hopen dat pugs hem ook gaan snappen .
phluphy for president!
pi_68157302
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd erg leuke boss nu maar hopen dat pugs hem ook gaan snappen .
''WTF HOW WE WHIPE! NOOB TANK!''

Serieus, de allerlaatste keer dat ik een heroic raid zoals VoA ga puggen
Mods met een x zijn tof.
pi_68159556
Die nieuwe baas daar is ook best lastib. Iets waar pugs op failen. Aleen archavon is altijd wel goed gegaan.
pi_68159678
ben ook 3 keer gewhiped op emalon lol .
veel guildy's willen er niet heen gaan omdat ze denken dat het te simpel is en dan kom je met een halve pug halve guild raid uit .
dat werkt ook niet echt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_68159719
Klopt ja. De enige 2 keer dat ik hem heb gedaan was het idd half pug half guild, omdat de raidleader hem te gay vond om als guildrun te doen en dan maar een halfgare pug gedaan . Alleen uiteraard niet gelukt dus na een paar tries maar weg gegaan, net als de rest van mn guild.
pi_68162101
Hij dropte bij ons meteen die mount
  zondag 19 april 2009 @ 11:56:31 #133
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_68163736
Klap eens in je handjes.
pi_68167147
quote:
Op zondag 19 april 2009 04:19 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. De enige 2 keer dat ik hem heb gedaan was het idd half pug half guild, omdat de raidleader hem te gay vond om als guildrun te doen en dan maar een halfgare pug gedaan . Alleen uiteraard niet gelukt dus na een paar tries maar weg gegaan, net als de rest van mn guild.
je moet ook een team met best goede dps hebben om die adds optijd neer te krijgen als ze enragen .
dat en je moet natuurlijk wel opletten en als je guild op TS en een raid warning gebruiken voor de gene
die niet op hun DBM leten en de pugs dan nog stug door blijven meppen op die boss dan schiet het niet op
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_68167494
Ben level 21.. heb 7 talentpoint gebruikt, en zijn nog 3 over. Dat klopt op zich al niet. Maar ik kan de 3 die ik over heb ook niet toepassen.

Schijnen meer mensen last van te hebben. Kreeg mail ingame van blizzard met mogelijk oplossingen, maar werkten niet. Verdikkeme. :S
  zondag 19 april 2009 @ 14:08:07 #136
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_68167868
quote:
Op zondag 19 april 2009 10:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hij dropte bij ons meteen die mount
Mount? Welke mount?
phluphy for president!
pi_68169619
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Mount? Welke mount?
Black War Mammoth heet ie geloof ik. Dropt van beide bazen in VoA. (kans van <5% ofzo)
pi_68169658
Idd. Staat ook bij de wintergrasp achievements. Als het goed is staan daar 2 mounts, die 300 shard mammoet en die drop.
pi_68170115
Hey Sap, had ik je nou toegevoegd op MSN? En misschien wil je me later helpen met Halaa Battle Tokens, als je zin hebt?
pi_68170382
Ben ik weer!
pi_68170531
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef SharQueDo het volgende:
Hey Sap, had ik je nou toegevoegd op MSN? En misschien wil je me later helpen met Halaa Battle Tokens, als je zin hebt?
Ja, alleen ik ben niet zovaak online . Ik wil idd ook die battle tokens, moet nog een keer die black war talbuk halen. Wat wilde je doen dan? Gewoon dat ik me laat doden, res, weer laat doden etc? Werkt wel het makkelijkst denk ik . Alleen deze week kan ik niet heel veel wow-en en als ik speel ben ik waarschijnlijk bezig in Ulduar. Maar ik heb vast wel wat tijd over binnenkort . Laat ik me een paar keer doden door je .
pi_68170948
lvl 74 Protection Paladin komt twee lvl 75 Death Knights tegen en wint.

Wat een idioten.
Okay, ik heb wel Lay on Hands gebruikt, maar goed, dan nog
pi_68171037
Lol . DK's zijn vaak echt idioten .

Ik kwam laatst in wg een dk tegen, was holy, dus ik holy shock hem naar 10%, gebruikt ie ineens army of the dead. Okay die undead stun hielp wel even, maar daarna was het snel over voor mij. Fucking lame zeg ik je .
pi_68171440
quote:
Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Lol . DK's zijn vaak echt idioten .

Ik kwam laatst in wg een dk tegen, was holy, dus ik holy shock hem naar 10%, gebruikt ie ineens army of the dead. Okay die undead stun hielp wel even, maar daarna was het snel over voor mij. Fucking lame zeg ik je .
Je moet ook heel hard wegrennen als je 'm dat ziet casten

En nee, ze waren niet echt bijster intelligent. Maar dat doet niets af aan het plezier om ze daarna allebei nog twee keer kei hard te ownen. Zo leuk om ze weg te zien rennen (zonder unholy presence te gebruiken ) en het dan niet halen hoe hard ze ook Rune Tap spammen
Mij ganken = terug gepakt worden. En dan nog 2-3 keer om het af te leren
pi_68171505
Haha . Ja wegrennen zou slim zijn, moet ik onthouden voor de volgende keer .

Warlocks zijn trouwens erg leuk in pvp heb ik ontdekt. Dot, dot, fear, nog een dot, shadowbolt, weer ff fearen, drain life etc. Ik kan niet wachten tot ik 80 ben, wat een vette class zijn warlocks eigenlijk .
  zondag 19 april 2009 @ 16:17:58 #146
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_68171673
Heb v/d week op Darkspear een tauren druid aangemaakt, dit omdat mijn main pala een beetje begon te vervelen. En ik ga voor Moonkin waarschijnlijk puur vanwege de tofheid ervan.

Zijn er nog adviezen en of tips voor een beginnende druid?
Dit wordt mijn talent build.

Tauren greets you all.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_68171783
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha . Ja wegrennen zou slim zijn, moet ik onthouden voor de volgende keer .

Warlocks zijn trouwens erg leuk in pvp heb ik ontdekt. Dot, dot, fear, nog een dot, shadowbolt, weer ff fearen, drain life etc. Ik kan niet wachten tot ik 80 ben, wat een vette class zijn warlocks eigenlijk .
Ja, ik heb Army of the Dead ook wel een paar keer gebruikt als defense. Men rent gewoon niet weg, wat dus redelijk dom is. Ik doe Chains of Ice en knijp 'm eruit terwijl m'n Ghouls los gaan op de arme ziel. Je zou er bijna medelijden mee krijgen

Heb al een tijd geen warlock meer gezien of tegen gevochten. Hm, sterker nog, helemaal niet tegen gevochten sinds ik weer speel. Zijn zeker geen FOTM meer
pi_68171963
Ik hoor overal om me heen dat sinds 3.1 locks wel weer FOTM zijn .
Zie ze ook wel redelijk veel, in m'n 25 man raidgroup zitten 3 warlocks, de guildleader is er een van. Valt me wel op dat warlocks of gothics zijn, of enorme theorycrafters die uren bezig zijn met formules om hun dps te verbeteren .
pi_68172344
quote:
Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoor overal om me heen dat sinds 3.1 locks wel weer FOTM zijn .
Ze hebben goede buffs gekregen.
quote:
Valt me wel op dat warlocks of gothics zijn, of enorme theorycrafters die uren bezig zijn met formules om hun dps te verbeteren.
ben ik zeker een uitzondering
Mods met een x zijn tof.
pi_68172418
Haha, ja ik ook. Al neig ik wel licht naar de theorycrafter kant .

En ze zijn lekker gebuffed idd, die nieuwe siphon life is ook leip man, 1x life tap, corruption op de volgende mob en je zit alweer op 100%.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')