Dies veel leuker van Archavon, de DPS moet erg attent zijn op het moment dat Emalon overchargedquote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed nieuwe baas in VOA met 10 man down
Idd erg leuke boss nu maar hopen dat pugs hem ook gaan snappenquote:Op zondag 19 april 2009 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dies veel leuker van Archavon, de DPS moet erg attent zijn op het moment dat Emalon overcharged
''WTF HOW WE WHIPE! NOOB TANK!''quote:Op zondag 19 april 2009 00:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd erg leuke boss nu maar hopen dat pugs hem ook gaan snappen.
je moet ook een team met best goede dps hebben om die adds optijd neer te krijgen als ze enragen .quote:Op zondag 19 april 2009 04:19 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. De enige 2 keer dat ik hem heb gedaan was het idd half pug half guild, omdat de raidleader hem te gay vond om als guildrun te doen en dan maar een halfgare pug gedaan. Alleen uiteraard niet gelukt dus na een paar tries maar weg gegaan, net als de rest van mn guild.
Ja, alleen ik ben niet zovaak onlinequote:Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef SharQueDo het volgende:
Hey Sap, had ik je nou toegevoegd op MSN? En misschien wil je me later helpen met Halaa Battle Tokens, als je zin hebt?
Je moet ook heel hard wegrennen als je 'm dat ziet castenquote:Op zondag 19 april 2009 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
Lol. DK's zijn vaak echt idioten
.
Ik kwam laatst in wg een dk tegen, was holy, dus ik holy shock hem naar 10%, gebruikt ie ineens army of the dead. Okay die undead stun hielp wel even, maar daarna was het snel over voor mij. Fucking lame zeg ik je.
Ja, ik heb Army of the Dead ook wel een paar keer gebruikt als defense. Men rent gewoon niet weg, wat dus redelijk dom is. Ik doe Chains of Ice en knijp 'm eruit terwijl m'n Ghouls los gaan op de arme ziel. Je zou er bijna medelijden mee krijgenquote:Op zondag 19 april 2009 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha. Ja wegrennen zou slim zijn, moet ik onthouden voor de volgende keer
.
Warlocks zijn trouwens erg leuk in pvp heb ik ontdekt. Dot, dot, fear, nog een dot, shadowbolt, weer ff fearen, drain life etc. Ik kan niet wachten tot ik 80 ben, wat een vette class zijn warlocks eigenlijk.
Ze hebben goede buffs gekregen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoor overal om me heen dat sinds 3.1 locks wel weer FOTM zijn.
ben ik zeker een uitzonderingquote:Valt me wel op dat warlocks of gothics zijn, of enorme theorycrafters die uren bezig zijn met formules om hun dps te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |