Ja, dat zou fijn zijn. Iemand die tegen me zegt welke talents ik moet nemen. Fire was me goed bevallenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Ik wilde linken naar het mage forum op wow-europe, maar daar kom je niet echt uit
Toen naar EJ, maar dat wordt misschien veel te moeilijk
Dus ik wacht wel op een mage die het verteld
Daarom wilde ik op zoek gaan naar een standaard 3.1 Fire build, maar die kan ik niet zo 123 vinden op de fora.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn. Iemand die tegen me zegt welke talents ik moet nemen. Fire was me goed bevallenIk ben te gemakszuchtig om me er goed in te verdiepen
Ik speel Horde PVPquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef Zith het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-talents.xml?r=Kor'gall&cn=Katsplosive&gn=Loot+FTW
voor PVE
Ach feitelijk speel ik toch PVE want de battlegrounds, arena en het killen van alliance boeit me niet bijzonder veel. Bedankt voor je zoektochquote:
Hij bedoeld denk ik dat het een PvE spec is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach feitelijk speel ik toch PVE want de battlegrounds, arena en het killen van alliance boeit me niet bijzonder veel. Bedankt voor je zoektoch
Ik heb er 30 uur over gedaan van 1 naar 30 op mijn shammyquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk normaal om van level 1 naar 20 te gaan?Volgens mij ga ik donders sloom.. Ik wil sneller levelen
En van level 1 naar 30?
Ja ik ben nu level 16.. 13,5 uur over gedaan :|quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb er 30 uur over gedaan van 1 naar 30 op mijn shammy.
bij ons gaf dbm alleen de gravity bombs aan, wat nogal voor wat verwarring zorgde bij de eerste tryquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef stbabylon het volgende:
, en met DBM is het echt wel duidelijk dat je de bom bent.
Net gisteren 60 geworden op m'n warlock, na 1 dag 10 uur totaal. Okay, dat was wel met 3x xp bonusquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef yeahmen het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk normaal om van level 1 naar 20 te gaan?Volgens mij ga ik donders sloom.. Ik wil sneller levelen
En van level 1 naar 30?
Dat klapt erop.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trouwens die heirloom shoulders zijn anders, je krijgt nu ook 10% meer xp voor quests, niet alleen voor mobs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |