Het is er iig lang niet zo druk als toen Isle of Quel'Danas uitkwam.. pweh xD 10/15 Aspirant Seals.. morgen rang omhoog!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Drukte:
[ link | afbeelding ]
En neer, mijn eerste badgequote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef stbabylon het volgende:
Dik over de 4k DPS op Razor. Recount ownen als BM, heerlijk
De correcte prijs?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
prijzen moeten wel redelijk blijven. de kostprijs van een flask is 50g als ik alles via AH koop, dus als je het er voor 55g op zet heb je een nette winst en je draait niemand een poot uit.
Als ik flasks zie staan voor onder de 50g dan koop ik ze inderdaad op om ze er voor de correcte prijs weer op te zetten, hiermee verdien je een paar g en je beschermt de markt.
True maar het lijkt meer verspreid nu + veel zitten in Ulduarquote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het is er iig lang niet zo druk als toen Isle of Quel'Danas uitkwam.. pweh xD 10/15 Aspirant Seals.. morgen rang omhoog!
ik ben één van die eerlijke mensen die glyphs verkoopt tussen 1 gold en 4 gold! Verkoopt als een trein en binnen 2 dagen dik boven de 1000 gold gekregen... Ik geloof niet dat het verkopen van glyph's boven de 20 gold lekker verkooptquote:Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
De correcte prijs?
De correcte prijs in Wow is wat mensen er voor willen betalen. Aangezien het werkt om items voor hoge prijzen te verkopen zijn dat de correcte prijzen blijkbaar.
Zo niet, dan dalen de prijzen wel na een tijdje als ze doorhebben dat ze te veel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |