Nee was vandaag aan het werkquote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Al een doos gevonden dan?
Ligt onder de magische X![]()
Druk bezig geweest.quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee was vandaag aan het werk
En thuis heb ik de rest van de spartelpoets van de muur gehaald, naar karwein geweest voor muurverf.. en nu heb ik het wel weer gehad
Tis op het moment nog concentratiekamp grijs eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Druk bezig geweest.
Knapt zeker wel op he die muren.
Las het vanmorgen in de krant, heb er weer zin in!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
In september komt de nieuwe Dan Brown
The lost symbol - Dan Brown
Boek was inderdaad fantastisch! Ik heb laatst de film nog eens gekeken. Wel een goede verfilming vind ik, met een goede rol van Tom Hanks. Deze zomer komt Angels & Demons ook in de bios. Leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:53 schreef Bastard het volgende:
Las het vanmorgen in de krant, heb er weer zin in!
Eerst nogmaals Da vinci code lezen, toendertijd in 1 ruk uitgelezen echt spannend verhaal.
Een grote open wereld,... geweldige platformer. Je kan alle verzamelingen en items en wat je nog moet halen zien door op start of select te drukken ergens in het menu. Dan kan je scrollen door de levels heen en je prestaties zien. Zit bordevol statistics hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu totaal een uur Banjo Kazooie gespeeld en het is heerlijk om te platformen. De game is wel beduidend minder dan Mario 64 imho: minder écht platformen (Banjo is wat ruimer opgezet, meer adventure) en het is nog niet echt duidelijk wat nou de bedoeling is![]()
Ik heb nu drie levels ofzo open gemaakt met puzzelstukjes, maar ik heb niet het gevoel dat er iets veranderd ofzo. In Mario 64 krijg je duidelijk te zien wat je opdracht is in een level, welke ster je moet halen zeg maar. In Banjo wordt verder ook niet bijgehouden hoeveel jiggies je in elk level hebt gehaald en nog moet?
Tot slot moet je wel HEEL veel dingen verzamelen: jiggies, muzieknoten, eieren, veren, skulls, wtfIn het kort: het is fijn om een old skool platformer te spelen, maar het is geen Mario.
Okay, dat moet ik dan nog ff uitzoekenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een grote open wereld,... geweldige platformer. Je kan alle verzamelingen en items en wat je nog moet halen zien door op start of select te drukken ergens in het menu. Dan kan je scrollen door de levels heen en je prestaties zien. Zit bordevol statistics hoor
yummiequote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef gijsje79 het volgende:
NFS Shift
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 22 april 2009 07:42 schreef Bastard het volgende:
Moet zo bloed prikken
Laatste 2x beviel me dat niet zo, kut gevoel zon naald in je arm
Ik weet niet waar ze bij jou prikken, maar bij mij gewoon in de armquote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Succes
Liever jij dan ik.
Dat prikken is ook op zo'n klote plaats.
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:07 schreef gijsje79 het volgende:
Dat prikken is ook op zo'n klote plaats.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef Bastard het volgende:
Ik weet niet waar ze bij jou prikken, maar bij mij gewoon in de arm
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze bij jou prikken, maar bij mij gewoon in de arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |