ohnee, ik heb heel wat vriendjes gehad waarvan ik achteraf dachtquote:Op donderdag 16 april 2009 14:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, precieswat een fout was dat zeg
ik was niet in 1 keer genezen, jij wel?
Liefde maakt blindquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnee, ik heb heel wat vriendjes gehad waarvan ik achteraf dachthoe heb ik hem ooit leuk kunnen vinden.
maarja op dat moment ben je verliefd, en zie je alles anders.
Dat is wel zo ja..quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnee, ik heb heel wat vriendjes gehad waarvan ik achteraf dachthoe heb ik hem ooit leuk kunnen vinden.
Ikkequote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bestaan er ook vrouwen die de schuld van een slechte relatie niet alleen bij de man zoeken?
Oh ja hoor, genoegquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bestaan er ook vrouwen die de schuld van een slechte relatie niet alleen bij de man zoeken?
en ze hebben al een jaar een relatie en ze houden ZOOOOOOOOOOO onwijs veel van hun vriendje (en breezer)quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooie discussie, daar ben ik het namelijk wel mee eens. Tegenwoordig kan je als kerel van 18 gemakkelijk neuken met een meisje van '18' die dan achteraf 14 blijkt te zijn. Wat een hoeren lopen erbij zeg, hoe ze zich ook kleden, niet normaal!
Ik vind het ook altijd erg lastig om leeftijden te schatten. Een tijdje terug dacht ik dat twee vrouwen in de sportschool 16 of 17 waren, die bleken van mijn eigen leeftijd te zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooie discussie, daar ben ik het namelijk wel mee eens. Tegenwoordig kan je als kerel van 18 gemakkelijk neuken met een meisje van '18' die dan achteraf 14 blijkt te zijn. Wat een hoeren lopen erbij zeg, hoe ze zich ook kleden, niet normaal!
volgens mij niet, mijn ervaring op fok tenminste nietquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar toen kende je mij nog niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In R&P: ja, het gaat kut maar we zijn al 3 maanden samen en ik hou echt heel veel van haarquote:Op donderdag 16 april 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ze hebben al een jaar een relatie en ze houden ZOOOOOOOOOOO onwijs veel van hun vriendje (en breezer)
Houden vanOp je 13e kan je het woord net uitspreken man
Das wel ergquote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd erg lastig om leeftijden te schatten. Een tijdje terug dacht ik dat twee vrouwen in de sportschool 16 of 17 waren, die bleken van mijn eigen leeftijd te zijn.
Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat een slechte relatie aan mij lag.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mja, ze waren niet zo lang en best mager (ze zullen niet zijn gaan sporten om hun buik eraf te trainenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das wel ergAls ze eind twintig waren dan
Beebiefeecus!
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat een slechte relatie aan mij lag.
Jij bent dan ook een voorbeeldige schoonzoon Dildomartquote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een voorbeeldige schoonzoon Dildomart
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een relatie heb je nooit alleen, de 'schuld' ligt dus ook vrijwel nooit aan 1 kantquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee, toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |