Hielp vandaag ook niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig nadat jij de dagcijfers gezien hebt
Niet zo vaak tochquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan vliegtuigen. Die storten neer enzo.
Vaak genoegquote:
Misschien bij een cursus/training/voorlichting voor mensen met een verslaving?quote:
Ik ben niet verslaafd, ik kan gewoon niet zonder jullie!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien bij een cursus/training/voorlichting voor mensen met een verslaving?
Aaahwquote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd, ik kan gewoon niet zonder jullie!
Bij Zeeman kan je alles kopen, dus probeer het daar eens. Is dan wel de Tokkie versie, maar goedquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
Droom![]()
![]()
Hoe is het?
En wat verrassend dat je hier ineens komt kijken
GGZ!quote:
Tuurlijk missen we jequote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben al veel te lang weggebleven realiseerde ik me ineens.
Hebben jullie me een beetje gemist?
Hier ook al?quote:
Tnxquote:
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Ga je nog deze kant op verhuizen?
Nou niet alleen daar geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het moment
Je ziet de arbeidsmarkt in eindhoven e.o. echt instorten nu.
Hier valt het nog wel mee, maar in Brabant en Limburgquote:
Dat klopt dan ook wel weer. Maar zoals Fha zegt, het wordt er op het moment nergens beter op.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het moment
Je ziet de arbeidsmarkt in eindhoven e.o. echt instorten nu.
Ik ben benieuwd wat het Mobility-team me maandag te melden heeft danquote:
Ze gaven het gisteren in het nieuws aan, vooral zuid-oost brabant en limburg worden getroffen. Dat ligt aan de soort werkgelegenheid die er is. Het kan dus wat langen gaan duren vrees ikquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer. Maar zoals Fha zegt, het wordt er op het moment nergens beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |