SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al lang maar dat is pas echt een shitsite. Elke dag tig van die mailtjes waar je een cent voor krijgt.. Word je niet goed van.quote:
je bent wel erg ongeduldig zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Reflectionne het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voor TNS Nipo reageert? Syrena heeft me gisterenavond aangemeld en ik heb nog steeds niks gehoord.. Misschien is het fout gegaan oid?
Ja weet ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent wel erg ongeduldig zeg
dat duurt meestal wel eventjes, je krijgt vanzelf wel een email
Nipo is wat dat betreft wel een uitzondering ja, bij de meeste bureaus geef je je op en krijg je meteen een mail terug. Ik heb bij Nipo toen drie weken moeten wachten op mijn welkomspakket. Maar dat versturen ze geloof ik niet meer nu het allemaal via de website gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent wel erg ongeduldig zeg
dat duurt meestal wel eventjes, je krijgt vanzelf wel een email
Dank.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb aangemeld vandaag:
Saninl
Dountill
Saind
AciD_Nightmare
iriswww
Granaatappel
Crientj
Hopelijk horen jullie snel iets van Nipo
Ja ik. Ik heb zo'n 1500 punten en wil graag een VVV-bon. Alleen is die chronisch uitverkocht en ik kan idd niet meer inloggen op hun nieuwe site. Ook al gemaild, maar geen reactie dus.quote:Op maandag 2 november 2009 18:39 schreef iriswww het volgende:
zit er hier nog iemand bij double points
Ik wilde er eigenlijk mee stoppen het duurt namelijk wel erg lang voordat je aan uitbetaling zit. Maar nu kan ik niet meer inloggen? En DP reageert ook niet op mijn mailtjes. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Ja vorige maand nog. Duurde een week of twee, drie, maar ik had het geld al binnen toen op hun website nog stond dat het overgemaakt moest wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Krijgt iemand nog wel eens wat van OpinionBar uitbetaald? Ik heb nu al 2 maanden een betalingsverzoek staan en niets, nada, nop. :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |