abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74116627
Heb Syrena m'n emailadres gepm'd maar omdat ik ongeduldig ben, is er nog iemand die me wil inschrijven?? Dan pm ik je zo snel mogelijk.. (vind ik fijner dan m'n email adres hier neer zetten)..

Dankje (A)
pi_74117367
Pollland had eerst toch ook elektronische bonnen? Als ik die op andere sites bestel maken ze meteen een code aan. Ik wacht al weken tot Doublepoints eindelijk weer de VVV-bon van 1400 punten heeft En ik kan niet meer inloggen op hun vernieuwde website.

Reflectionne ik heb je opgegeven
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74117506
Ja, dankje Syrena! Nu wachten op het mailtje..
pi_74125105
Hoelang duurt TNS Nipo ongeveer?
pi_74125438
Wie kan mij even opgeven voor NIPO? Stuur m'n email-adres wel in de mail, vind dat niet zo leuk om dat hier zo te showen

En kan iemand mij ook nog even uitleggen wat NIPO nou precies is? Heb 't niet helemaal meegekregen.
pi_74126419
Ik ben ingeschreven voor Insiders, Polland, Intomart, Flycatcher en ik wil dus TNS Nipo (wacht ik nog op tot ik dat mailtje eens krijg).. Krijg ik voor deze automatisch bericht als er een enquete voor me is?

Heb die dingen waarvoor je punten kreeg door op mailtjes te klikken maar weer gestopt, dat is toch niks!
pi_74127274
Ik heb me net aangemeld voor Buzzer, en wil me aanmelden bij NIPO. Iemand nog verdere aanraders??
pi_74127443
Iemand die mij wil aanmelden bij NIPO?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74127449
Euroclix misschien?
pi_74127715
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:
Euroclix misschien?
Heb ik al lang maar dat is pas echt een shitsite. Elke dag tig van die mailtjes waar je een cent voor krijgt.. Word je niet goed van.
pi_74135614
Wow, wat een leuke timing vandaag. Net iets besteld bij Bol zonder verzendkosten. Ik heb 4 tweedehandsboeken en daarvoor zijn de verzendkosten dus 4 x 1,95 dus ik heb echt een hoop bespaard! En als klap op de vuurpijl deden ze vandaag een onderzoek en als je meedeed kreeg je weer een bon voor gratis verzendkosten, geldig tot 1 januari.
Spoilers!
pi_74138413
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voor TNS Nipo reageert? Syrena heeft me gisterenavond aangemeld en ik heb nog steeds niks gehoord.. Misschien is het fout gegaan oid?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 oktober 2009 @ 09:39:50 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74139818
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Reflectionne het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voor TNS Nipo reageert? Syrena heeft me gisterenavond aangemeld en ik heb nog steeds niks gehoord.. Misschien is het fout gegaan oid?
je bent wel erg ongeduldig zeg

dat duurt meestal wel eventjes, je krijgt vanzelf wel een email
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74139973
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ja weet ik Maar ik verwachtte toch wel redelijk snel een mailtje terug. Maar, ik ga rustig afwachten.
pi_74142256
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nipo is wat dat betreft wel een uitzondering ja, bij de meeste bureaus geef je je op en krijg je meteen een mail terug. Ik heb bij Nipo toen drie weken moeten wachten op mijn welkomspakket. Maar dat versturen ze geloof ik niet meer nu het allemaal via de website gaat.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74323211
zit er hier nog iemand bij double points
Ik wilde er eigenlijk mee stoppen het duurt namelijk wel erg lang voordat je aan uitbetaling zit. Maar nu kan ik niet meer inloggen? En DP reageert ook niet op mijn mailtjes. Heeft iemand hetzelfde probleem?
pi_74336625
Ik zit ook bij DoublePoints en ik heb geen problemen met ze eigenlijk, ook niet met reacties op mails. Ik zit redelijk snel aan de uitbetalingsgrens omdat ik via hun site bij bol.com bestel en zo best veel punten verzamel. En voor die punten krijg ik dan weer een bol-bon, die geef ik bij hun uit, etc... Mooi systeem eigenlijk!
Spoilers!
pi_74339789
Eindelijk m'n mailtje van TNS gekregen, wat een geduld heeft me dat gekost

Bij hoeveel van die sites zijn jullie aangemeld? Want ik las ergens dat iemand 't te druk vond, maar ik krijg nu zelden een mailtje.. Ben bij ongeveer 7
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:30:40 #144
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_74340749
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Ik heb aangemeld vandaag:
Saninl
Dountill
Saind
AciD_Nightmare
iriswww
Granaatappel
Crientj

Hopelijk horen jullie snel iets van Nipo
Dank.
pi_74342400
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:39 schreef iriswww het volgende:
zit er hier nog iemand bij double points
Ik wilde er eigenlijk mee stoppen het duurt namelijk wel erg lang voordat je aan uitbetaling zit. Maar nu kan ik niet meer inloggen? En DP reageert ook niet op mijn mailtjes. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Ja ik. Ik heb zo'n 1500 punten en wil graag een VVV-bon. Alleen is die chronisch uitverkocht en ik kan idd niet meer inloggen op hun nieuwe site. Ook al gemaild, maar geen reactie dus.

Lucky_strike> Ik vergeet steeds via hun te bestellen
pi_74352563
Iemand die mij nog even in wil schrijven bij TNS NIPO?? Email stuur ik wel in PM.
pi_74352654
Doet er nog iemand mee an dat brandstofonderzoek van het NIPO?

Ik wel, ik moet gedurende een tijdje spul in mijn benzinetank gooien en dan kijken of mijn auto zuiniger gaat rijden.

Best wel een leuk onderzoek en een goede vergoeding van een paar tientjes.

Ik heb alleen niet het idee dat dat spul werkt
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:04:53 #148
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_74355257
Krijgt iemand nog wel eens wat van OpinionBar uitbetaald? Ik heb nu al 2 maanden een betalingsverzoek staan en niets, nada, nop. :-(
pi_74356273
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Krijgt iemand nog wel eens wat van OpinionBar uitbetaald? Ik heb nu al 2 maanden een betalingsverzoek staan en niets, nada, nop. :-(
Ja vorige maand nog. Duurde een week of twee, drie, maar ik had het geld al binnen toen op hun website nog stond dat het overgemaakt moest worden dat hebben ze vandaag pas bijgewerkt.
pi_74358052
Wie zou mij willen aanmelden bij TNS Nipo? susanbosch@hotmail.com

Alvast bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')