abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72900451
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:05 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Kreeg vorige week deze mail:

De nieuwe respondentensite van TNS NIPO is af! Naast een nieuw uiterlijk bevat deze site een aantal nieuwe toepassingen en mogelijkheden. Zo is het mogelijk om via deze site (een aantal van) uw eigen gegevens te beheren. Wijzigingen in uw huishouden, werkomgeving, opleiding e.d. kunnen voortaan eenvoudig door uzelf in uw gegevens worden aangebracht. We hopen met deze nieuwe toepassing u nog beter van dienst te zijn. De nieuwe site vindt u hier: http://nipobase.tns-nipo.com

Dit geldt alleen voor Nipo@Home, je kunt daar niet inloggen met je Buisiness gegevens. Heb ook ontdekt dat ik op de nieuwe site mijn wachtwoord ineens in hoofdletters moest invoeren....
Spoilers!
pi_72954485
Zou iemand mij willen aanmelden bij NIPO
M. Witjens
maryvonnewitjens@hotmail.com

Alvast bedankt
pi_73098568
De pollland website is vernieuwd.... het ziet er niet uit! Ik vond de oude site echt veel beter. En mijn saldo wordt niet meer instantly bijgewerkt. Echt jammer, want ze sturen veel (en ook leuke) enquetes.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:41:06 #104
244123 Dountill
Elke dag is als een feest
pi_73098734
Wie kan mij Nipo lid maken?
pi_73101462
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef christvs het volgende:
De pollland website is vernieuwd.... het ziet er niet uit! Ik vond de oude site echt veel beter. En mijn saldo wordt niet meer instantly bijgewerkt. Echt jammer, want ze sturen veel (en ook leuke) enquetes.

En wat erger is, ze hebben de punten per enquete verlaagd
Eerst kreeg je Pollandpunten, 1 punt per enquete, en dat was 1 euro.
Nu had ik een enquete, kreeg ik 21 Pollanddingen Op een saldo van 350 (was dus eerst 3.5 Polllandpunt). 21 cent dus. Echt stom.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73110798
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

En wat erger is, ze hebben de punten per enquete verlaagd
Eerst kreeg je Pollandpunten, 1 punt per enquete, en dat was 1 euro.
Nu had ik een enquete, kreeg ik 21 Pollanddingen Op een saldo van 350 (was dus eerst 3.5 Polllandpunt). 21 cent dus. Echt stom.
Ik zie het net. 25 polletjes ( ) voor het muziekonderzoek, ipv 1 credit. Dus 50 cent ipv 1 euro. Echt schande! Zonde.. zonde.
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:05:53 #107
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_73110916
ja crisis heh.
[KNE]-Mod
pi_73165572

[ Bericht 100% gewijzigd door zlakto op 27-09-2009 22:30:44 ]
pi_73437830
Polland heeft nu een uitgebreide shop om de punten te besteden echt heel leuk, maar bij sommige bonnen vraag ik mij af wat dan de waarde is die je besteld

bol bonnen zijn 500 punten voor 10 ¤ bon, maar bij Douglas?
pi_73645583
Kan iemand mij aanmelden voor nipo

Mijn email is : ghanz1985 (apestaartje) hotmail.com

alvast heel erg bedankt!!
pi_74038177
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met uitbetalingen van Toluna? Ik heb een aanvraag gedaan op 20 augustus en nog niets binnen. Na het sturen van een mail krijg ik het bericht terug dat het "normaal 8 weken duurt", wat ik al extreem lang vind. Maar in hetzelfde bericht staat ook dat het dus "nog wat langer kan duren vanwege een vertraging". Er moeten nog bonnen besteld worden enz.
Het duurt al een eeuwigheid om bij Toluna het aantal punten bij elkaar te krijgen, en dan laten ze je nog langer wachten....
Inmiddels zit ik op 9 weken, dus heb ik volgende week niets binnen volgt er weer een mail. Hoe lang kan het duren om bonnen te bestellen bij Bol.com. Als ik ze zou bestellen heb ik ze de volgende dag.
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:32:51 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_74043408
Geen ervaring met uitbetalen bij ToLuna. Ik heb daar wel onderzoeken enzo voor gedaan ooit maar toen ik bijna aan de uitbetalingsgrens zat waren ineens al mijn punten verdwenen omdat die maar 2 jaar geldig blijven. Ik was toen zo pissig dat ik gelijk mijn account heb laten verwijderen. Wat een oplichters zeg, als ik mijn salaris niet opmaak, gaat mijn baas het toch ook niet terugpakken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-10-2009 00:29:24 ]
Spoilers!
pi_74051329
Van de week weer een tns nipo bon binnen gekregen!! Gaat mooi op de grote hoop voor de kerstkadoos!
pi_74059895
Iemand mij ff aanmelden?

pauldekabouter@gmail.com
P de Hooge
pi_74068813
Ik heb aangemeld vandaag:
Saninl
Dountill
Saind
AciD_Nightmare
iriswww
Granaatappel
Crientj

Hopelijk horen jullie snel iets van Nipo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74068850
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Saninl
Dountill
Saind
AciD_Nightmare
iriswww
Granaatappel
Crientj

Super! Dankjewel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:29:10 #117
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74072214
Bedankt Syrena!
pi_74109578
Krijg ik net een mail van Nipo met een bol.com bon, wil ik die bon alvast toevoegen aan m'n account bij Bol, staat er geen code in de mail

Heb maar een reply gedaan, hopelijk komt dat aan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:01:05 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74110060
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef Syrena het volgende:
Krijg ik net een mail van Nipo met een bol.com bon, wil ik die bon alvast toevoegen aan m'n account bij Bol, staat er geen code in de mail

Heb maar een reply gedaan, hopelijk komt dat aan.
hier idem
ook gemeeld
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74110690
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier idem
ook gemeeld
Oh gelukkig, ben ik niet de enige
Ik heb al op de site gekeken, hij staat ook niet met code in het overzicht,
pi_74114100
Idem, heb ook al een mail met code gekregen gelukkig. Wil vandaag nog bestellen omdat vandaag de laatste dag is dat er geen verzendkosten zijn. Nu nog even wachten op de bon van Polland die ik vorige week al had aangevraagd.... Hoop dat ie vandaag nog komt.
Spoilers!
  Redactie Frontpage dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:55:50 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74114198
Ik zit bij Polland, maar die nieuwe site en het nieuwe systeem vind ik ook een beetje jammer

En heb je zelf nog iets aan Nipo? waarvan de link in de OP het trouwens niet meer doet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74114411
Leuk!

[ Bericht 91% gewijzigd door Reflectionne op 27-10-2009 16:18:10 ]
pi_74114943
Heb me aangemeld bij Pollland, buzzer en jambo en wil graag TNS nipo, lijkt me leuke manier om een klein beetje extra te 'verdienen'!
pi_74115743
Mijn bol.com bon van pollland is na 3 weken nog steeds niet verzonden! Wat is er mis daar? De nieuwe website is shit, vergoedingen gehalveerd, niet op mail reageren, trage verzending bonnen.

Nee, nadat ik mijn bon heb ontvangen kap ik ermee!
pi_74116627
Heb Syrena m'n emailadres gepm'd maar omdat ik ongeduldig ben, is er nog iemand die me wil inschrijven?? Dan pm ik je zo snel mogelijk.. (vind ik fijner dan m'n email adres hier neer zetten)..

Dankje (A)
pi_74117367
Pollland had eerst toch ook elektronische bonnen? Als ik die op andere sites bestel maken ze meteen een code aan. Ik wacht al weken tot Doublepoints eindelijk weer de VVV-bon van 1400 punten heeft En ik kan niet meer inloggen op hun vernieuwde website.

Reflectionne ik heb je opgegeven
pi_74117506
Ja, dankje Syrena! Nu wachten op het mailtje..
pi_74125105
Hoelang duurt TNS Nipo ongeveer?
pi_74125438
Wie kan mij even opgeven voor NIPO? Stuur m'n email-adres wel in de mail, vind dat niet zo leuk om dat hier zo te showen

En kan iemand mij ook nog even uitleggen wat NIPO nou precies is? Heb 't niet helemaal meegekregen.
pi_74126419
Ik ben ingeschreven voor Insiders, Polland, Intomart, Flycatcher en ik wil dus TNS Nipo (wacht ik nog op tot ik dat mailtje eens krijg).. Krijg ik voor deze automatisch bericht als er een enquete voor me is?

Heb die dingen waarvoor je punten kreeg door op mailtjes te klikken maar weer gestopt, dat is toch niks!
pi_74127274
Ik heb me net aangemeld voor Buzzer, en wil me aanmelden bij NIPO. Iemand nog verdere aanraders??
pi_74127443
Iemand die mij wil aanmelden bij NIPO?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74127449
Euroclix misschien?
pi_74127715
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Crientj het volgende:
Euroclix misschien?
Heb ik al lang maar dat is pas echt een shitsite. Elke dag tig van die mailtjes waar je een cent voor krijgt.. Word je niet goed van.
pi_74135614
Wow, wat een leuke timing vandaag. Net iets besteld bij Bol zonder verzendkosten. Ik heb 4 tweedehandsboeken en daarvoor zijn de verzendkosten dus 4 x 1,95 dus ik heb echt een hoop bespaard! En als klap op de vuurpijl deden ze vandaag een onderzoek en als je meedeed kreeg je weer een bon voor gratis verzendkosten, geldig tot 1 januari.
Spoilers!
pi_74138413
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voor TNS Nipo reageert? Syrena heeft me gisterenavond aangemeld en ik heb nog steeds niks gehoord.. Misschien is het fout gegaan oid?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 oktober 2009 @ 09:39:50 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74139818
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef Reflectionne het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoelang het ongeveer duurt voor TNS Nipo reageert? Syrena heeft me gisterenavond aangemeld en ik heb nog steeds niks gehoord.. Misschien is het fout gegaan oid?
je bent wel erg ongeduldig zeg

dat duurt meestal wel eventjes, je krijgt vanzelf wel een email
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74139973
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ja weet ik Maar ik verwachtte toch wel redelijk snel een mailtje terug. Maar, ik ga rustig afwachten.
pi_74142256
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nipo is wat dat betreft wel een uitzondering ja, bij de meeste bureaus geef je je op en krijg je meteen een mail terug. Ik heb bij Nipo toen drie weken moeten wachten op mijn welkomspakket. Maar dat versturen ze geloof ik niet meer nu het allemaal via de website gaat.
pi_74323211
zit er hier nog iemand bij double points
Ik wilde er eigenlijk mee stoppen het duurt namelijk wel erg lang voordat je aan uitbetaling zit. Maar nu kan ik niet meer inloggen? En DP reageert ook niet op mijn mailtjes. Heeft iemand hetzelfde probleem?
pi_74336625
Ik zit ook bij DoublePoints en ik heb geen problemen met ze eigenlijk, ook niet met reacties op mails. Ik zit redelijk snel aan de uitbetalingsgrens omdat ik via hun site bij bol.com bestel en zo best veel punten verzamel. En voor die punten krijg ik dan weer een bol-bon, die geef ik bij hun uit, etc... Mooi systeem eigenlijk!
Spoilers!
pi_74339789
Eindelijk m'n mailtje van TNS gekregen, wat een geduld heeft me dat gekost

Bij hoeveel van die sites zijn jullie aangemeld? Want ik las ergens dat iemand 't te druk vond, maar ik krijg nu zelden een mailtje.. Ben bij ongeveer 7
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:30:40 #144
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_74340749
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 09:09 schreef Syrena het volgende:
Saninl
Dountill
Saind
AciD_Nightmare
iriswww
Granaatappel
Crientj

Dank.
pi_74342400
quote:
Op maandag 2 november 2009 18:39 schreef iriswww het volgende:
zit er hier nog iemand bij double points
Ik wilde er eigenlijk mee stoppen het duurt namelijk wel erg lang voordat je aan uitbetaling zit. Maar nu kan ik niet meer inloggen? En DP reageert ook niet op mijn mailtjes. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Ja ik. Ik heb zo'n 1500 punten en wil graag een VVV-bon. Alleen is die chronisch uitverkocht en ik kan idd niet meer inloggen op hun nieuwe site. Ook al gemaild, maar geen reactie dus.

Lucky_strike> Ik vergeet steeds via hun te bestellen
pi_74352563
Iemand die mij nog even in wil schrijven bij TNS NIPO?? Email stuur ik wel in PM.
pi_74352654
Doet er nog iemand mee an dat brandstofonderzoek van het NIPO?

Ik wel, ik moet gedurende een tijdje spul in mijn benzinetank gooien en dan kijken of mijn auto zuiniger gaat rijden.

Best wel een leuk onderzoek en een goede vergoeding van een paar tientjes.

Ik heb alleen niet het idee dat dat spul werkt
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:04:53 #148
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_74355257
Krijgt iemand nog wel eens wat van OpinionBar uitbetaald? Ik heb nu al 2 maanden een betalingsverzoek staan en niets, nada, nop. :-(
pi_74356273
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Krijgt iemand nog wel eens wat van OpinionBar uitbetaald? Ik heb nu al 2 maanden een betalingsverzoek staan en niets, nada, nop. :-(
Ja vorige maand nog. Duurde een week of twee, drie, maar ik had het geld al binnen toen op hun website nog stond dat het overgemaakt moest worden dat hebben ze vandaag pas bijgewerkt.
pi_74358052
Wie zou mij willen aanmelden bij TNS Nipo? susanbosch@hotmail.com

Alvast bedankt!
pi_74362970
Blegh, ik krijg een beetje genoeg van die Ciao surveys. Heel vaak dat er een enquete komt, die je in gaat vullen en dat opeens na best een tijdje ze zeggen dat je niet de doelgroep bent of dat er al genoeg mensen zijn. En dat niet na 1 of 5 vragen, maar verder! Dan denk ik, kon je dat niet eerder bedenken/vragen?! Sowieso dat er al genoeg mensen zijn, zonde van mijn tijd! En die doelgroep, begin dan met de belangrijke vragen voor de doelgroep! En via mijn aanmelding bij Ciao kunnen ze toch ook zien of ik tot de doelgroep behoor of niet?!

Meer mensen last van?!
pi_74366204
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef Reflectionne het volgende:
Blegh, ik krijg een beetje genoeg van die Ciao surveys. Heel vaak dat er een enquete komt, die je in gaat vullen en dat opeens na best een tijdje ze zeggen dat je niet de doelgroep bent of dat er al genoeg mensen zijn. En dat niet na 1 of 5 vragen, maar verder! Dan denk ik, kon je dat niet eerder bedenken/vragen?! Sowieso dat er al genoeg mensen zijn, zonde van mijn tijd! En die doelgroep, begin dan met de belangrijke vragen voor de doelgroep! En via mijn aanmelding bij Ciao kunnen ze toch ook zien of ik tot de doelgroep behoor of niet?!

Meer mensen last van?!
Ja. Ik heb me uitgeschreven. Ze willen je wel vragen stellen en doen dan net of het bij de selectie hoort, maar ondertussen hebben ze wel al een boel antwoorden van, zonder vergoeding M.i kun je met maximaal vijf vragen prima bepalen of iemand bij de doelgroep hoort of niet.
pi_74371595
Volgens mij is er in dit topic een jaartje geleden een hele horde users ook met Ciao gestopt, waaronder ik. De site was bagger, vergoedingen laag, uitbetalen duurde lang en dan het probleem wat jullie hierboven hebben met de selectievragen.
Spoilers!
pi_74374610
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij is er in dit topic een jaartje geleden een hele horde users ook met Ciao gestopt, waaronder ik. De site was bagger, vergoedingen laag, uitbetalen duurde lang en dan het probleem wat jullie hierboven hebben met de selectievragen.
Jammer zoiets! Vond de site er wel professioneel uitzien, dus dacht laat ik me aanmelden. Heb me nu maar afgemeld. Helaas!
  woensdag 4 november 2009 @ 08:54:59 #155
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_74374880
Mja, ik ga me om precies dezelfde reden uitschrijven. Voor mijn gevoel ben ik al halverwege de vragenlijst als ik ineens toch niet tot de doelgroep blijk te behoren
Ja, dahaag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 4 november 2009 @ 17:08:54 #156
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_74390968
Ik kreeg gisteren een buzzer invite voor een philips elektrische tandenborstel, zag er wel leuk uit!
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_74391502
quote:
Op woensdag 4 november 2009 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Heb me ooit om dezelfde redenen daar uit laten schrijven. Vooral om het laatste.
  woensdag 4 november 2009 @ 17:38:15 #158
112545 Muck
pi_74391740
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:30 schreef Floffie het volgende:
Wie zou mij willen aanmelden bij TNS Nipo? susanbosch@hotmail.com

Alvast bedankt!
done
pi_74401356
Leuk, krijg je een enquete van Pollland, ligt de site eruit
pi_74409270
quote:
[i2]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
Leuk, krijg je een enquete van Pollland, ligt de site eruit
Heel leuk ja!

Ik krijg eigenlijk maar weinig enquetes en hoor ook relatief vaak (vind ik) niet bij de doelgroep.
pi_74419981
heeft iemand bij Nipo wel eens aan een ander onderzoek dan een online vragenlijst meegedaan?

ik werd laatst uitgenodigd voor een specifiek onderzoek in een vooraf bepaalde periode, moest een vragenlijst invullen en werd daarna benaderd door een telefoniste om te bevestigen dat ik eraan mee ging doen, en er zou contact met mij worden opgenomen in de laatste week van oktober, omdat er iemand zou langskomen om een dingetje te brengen...de periode verstreek en ik heb niets meer van gehoord...ik dus zelf een mail gestuurd en kreeg ik een hele uitleg dat de deelnemers verdeeld worden onder de medewerkers en ik misschien op de reservelijst geplaatst was, zo een beetje van "waarom ik mij er druk om ging maken"
vind ik vreemd, omdat de telefoniste mij ook best had kunnen vertellen dat ik misschien op een reservelijst kom te staan, het was best een privacygevoelig onderzoek, zeg maar, en ik zat al over te denken, of ik er überhaupt aan mee zou doen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 november 2009 @ 22:07:11 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74436372
hier nog meer mensen die een tandenborstel mogen gaan buzzen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74443014
Nee . Ik heb al lang niks meer van Buzzer gehoord.
pi_74443098
Ik heb meegedaan aan de buzzpol van de tandenborstel, maar nog niet gehoord of ik hem dan ook daadwerkelijk mag buzzen. Wel grappig, mijn man mocht anderhalf jaar geleden ook al een tandenborstel buzzen
*poef* nu is het weg
pi_74443471
Hee ik ben ingelogd bij Doublepoints! Kreeg een mail met shoppoints lijstje, daar klikte ik op en zat ineens weer in m'n account! Ze hebben ook de tijd verkort, eerst moest je 30 sec. wachten en nu maar 10
pi_74443655
Maar bij DP kan je nog maar 1 websitepointsding tegelijk openen om punten te krijgen... Vroeger opende ik er 15 tegelijk...
Spoilers!
pi_74443913
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar bij DP kan je nog maar 1 websitepointsding tegelijk openen om punten te krijgen... Vroeger opende ik er 15 tegelijk...
Dat heb ik nog nooit gekund?

Ook lachen, ga ik naar het icoon van BCC, staat er naast:
quote:
Wanneer u vanaf deze website een bestelling plaatst bij Arke, belonen wij u met 1 punt per uitgegeven euro!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 november 2009 @ 20:28:56 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74465790
vandaag nog een uitnodiging gekregen van Buzzer met een of andere website die je geld terug geeft voor online aankopen, kosten zijn 6.95 administratiekosten. weet nog niet of ik daaraan mee wil doen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74468326
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
vandaag nog een uitnodiging gekregen van Buzzer met een of andere website die je geld terug geeft voor online aankopen, kosten zijn 6.95 administratiekosten. weet nog niet of ik daaraan mee wil doen
Ik hetzelfde, maar je kan ook niet op H&M bijvoorbeeld shoppen.. Denk dat ik het niet doe.
pi_74480375
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef Syrena het volgende:
Hee ik ben ingelogd bij Doublepoints! Kreeg een mail met shoppoints lijstje, daar klikte ik op en zat ineens weer in m'n account! Ze hebben ook de tijd verkort, eerst moest je 30 sec. wachten en nu maar 10
Hoe heb je dat precies gedaan Mij wil het nog steeds niet lukken
pi_74627865
Stil hier en bij de enquetes ookal.. Krijg heel weinig laatste tijd.
pi_74629191
Pff, wat is Polland toch aan het prutsen. Ik heb op 23 oktober een bol.com bon aangevraagd en ik heb m vandaag pas gekregen...
Spoilers!
pi_74640640
vandaag een tns-nipo ingevuld over de Ikea folder. Was maar 9 punten, maar vragenlijst was ook heel kort
pi_74718621
keek ik net weer eens op de site van Synovate, hebben ze op dit moment geen kadoshop meer

http://online.interview.nl/GOP/pages/kadoshop.jsp
Wegens het feit dat de leverancier van de kadoshop niet meer aan haar verplichtingen kan voldoen, is de kadoshop op het ogenblik niet meer toegankelijk.
Wij benadrukken dat de problemen van deze leverancier los staan van synovate zelf, en dat synovate achter de schermen hard aan het werk is om een andere leverancier in te schakelen om snel weer een kadoshop te kunnen voeren met aantrekkelijke artikelen.

Mocht u een bestelling hebben uitstaan in de kadoshop, waarvan de punten zijn ingehouden maar het artikel niet is geleverd, dan zullen wij deze punten terugstorten op uw account. Wij verzoeken u dan om een mail te sturen naar respons@synovate.nl met als onderwerp 'niet uitleveren van bestelling' met vermelding van de gegevens van de bestelling en van uw emailadres waarmee u bekend staat bij online.interview. Wij zullen de punten dan z.s.m. terugstorten.

Onze excuses voor het ongemak.

pi_74720666
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:59 schreef Zana het volgende:
keek ik net weer eens op de site van Synovate, hebben ze op dit moment geen kadoshop meer

http://online.interview.nl/GOP/pages/kadoshop.jsp
Wegens het feit dat de leverancier van de kadoshop niet meer aan haar verplichtingen kan voldoen, is de kadoshop op het ogenblik niet meer toegankelijk.
Wij benadrukken dat de problemen van deze leverancier los staan van synovate zelf, en dat synovate achter de schermen hard aan het werk is om een andere leverancier in te schakelen om snel weer een kadoshop te kunnen voeren met aantrekkelijke artikelen.

Mocht u een bestelling hebben uitstaan in de kadoshop, waarvan de punten zijn ingehouden maar het artikel niet is geleverd, dan zullen wij deze punten terugstorten op uw account. Wij verzoeken u dan om een mail te sturen naar respons@synovate.nl met als onderwerp 'niet uitleveren van bestelling' met vermelding van de gegevens van de bestelling en van uw emailadres waarmee u bekend staat bij online.interview. Wij zullen de punten dan z.s.m. terugstorten.

Onze excuses voor het ongemak.

Nou lekker dan! En dan? Kan je daar je punten nog wel ergens anders voor inruilen of moet je maar wachten tot er ooit weer een cadeaushop komt?
pi_74722557
ik hoop dat ze snel weer iets anders hebben....sinds ik ooit een keertje al mijn punten bij stempunt (of de voorganger ervan) ben kwijtgeraakt (nu ja, ik heb verloren bij de verplichte loterij) , ben ik er een beetje huiverig om punten ergens lang te laten staan en laat ik meestal uitbetalen als ik aan het limiet zit, maar toevallig heb ik bij Synovate een heleboel...phh, je weet maar nooit, nu in deze tijden...
pi_74752960
Whoe! Mag van Buzzer misschien een nieuw Mona chocolademouse proeven Nja, ik hoor nog of ik mee mag done, maar heb me in ieder geval aangemeld.. afwachten!

Krijg 't op gestuurd jeuj!

[ Bericht 21% gewijzigd door Reflectionne op 18-11-2009 10:06:52 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 13:39:59 #178
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74814579
ik ben van Nipo mijn login gegevens kwijt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 november 2009 @ 13:44:00 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74814738
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef WEST het volgende:
ik ben van Nipo mijn login gegevens kwijt
die kun je toch opnieuw aanvragen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 november 2009 @ 13:56:03 #180
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74815137
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

die kun je toch opnieuw aanvragen
alleen wachtwoord. het nummer weet ik niet meer.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 november 2009 @ 13:56:45 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74815167
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef WEST het volgende:

[..]

alleen wachtwoord. het nummer weet ik niet meer.
staat in je emails met de uitbetaling
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 18 november 2009 @ 14:09:22 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74815561
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

staat in je emails met de uitbetaling
dat zal ik na moeten kijken als ik over 2,5 uur thuis ben
  woensdag 18 november 2009 @ 18:22:20 #183
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_74824793
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden er nog Nipo invites uitgedeeld?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 19 november 2009 @ 00:51:14 #184
112545 Muck
pi_74839060
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:22 schreef kanaiken het volgende:
SPOILER
Worden er nog Nipo invites uitgedeeld?
ja, maar die spoiler helpt echt niet hoor
  donderdag 19 november 2009 @ 08:18:27 #185
38229 kanaiken
pi_74841019
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:51 schreef Muck het volgende:

[..]

Maar het ziet er wel verdomd professioneel uit.
pi_74871030
Zou iemand mij ook even aan kunne melden op nipo?

bedankt!
  donderdag 19 november 2009 @ 23:36:20 #187
38229 kanaiken
pi_74871213
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:51 schreef Muck het volgende:

[..]

Wil je er dan ook één sturen?
pi_74871260
Ik doe al een paar jaar mee aan Intomart-enquêtes. Vind 't leuk om enquêtes in te vullen en het geld is een leuke bijkomstigheid.
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:24:46 #189
112545 Muck
pi_74875226
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Wil je er dan ook één sturen?
ik heb je aangemeld
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:36:56 #190
38229 kanaiken
pi_74876127
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 06:24 schreef Muck het volgende:

[..]

ik heb je aangemeld
Tof, dankjewel.
Het mailtje kon eventjes duren dacht ik eerder in het topic te lezen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:42:09 #191
112545 Muck
pi_74876204
Graag gedaan hoor
En ja, daar kunnen wel een paar dagen overheen gaan.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:48:23 #192
38229 kanaiken
pi_74880583
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
Graag gedaan hoor
En ja, daar kunnen wel een paar dagen overheen gaan.
Al ontvangen en ingevuld.
Dat ging best vlot.
pi_74887941
pffff kijk net voor het eerst op de Polland site sinds die veranderd is nav een onderzoek waar ik 17 polletjes voor kreeg. Was er toch zeker wel 15 min mee bezig.

Heb je er 500 nodig voor een bon, dan duur het wel heeel lang als je met dit soort onderzoeken er maar 17 krijgt Ga mij daar maar uitschrijven zodra ik mijn volgende bon heb. Maar ja dat duurt nog 250 polletjes.
pi_74904763
Ja, die vergoedingen van Polland zijn echt heel mager op het moment. Ik had al een tijd verwacht dat ze ooit zouden stoppen met een euro per onderzoek, maar nu is het gelijk wel heel weinig. Zou de organisatie over zijn genomen ofzo? Nieuwe site, nieuw beloningssysteem, 3 weken wachten op je bonnen...
Spoilers!
pi_74943147
Heeft nog iemand van Buzzer ook de Mona ChocoDreams te proeven gekregen? Super lekker joh! Iemand 't spel al geprobeerd?
pi_74960688
Nee, mag al een tijdje geen tastbare producten meer buzzen. Ben nu druk bezig met de site p-less en ik ben best enthousiast. Mijn saldo staat al op 117 euro!
Spoilers!
pi_74960768
Mag ik ook bij Nipo? Wil iemand me PMen?

Ik zit zelf ook bij Intomart, ben ik best heel tevreden over. Wat ik alleen wel een beetje geniepig van ze vindt, is dat ze heel vaak een algemene enquete opsturen om te kijken of je in aanmerking komt voor bepaalde vragenlijsten. Standaard zit bij zo'n screenings-enquete ook altijd de vraag "Naar welk radio-station luistert u het meest?". Vaak lees ik dan vlak daarna een nieuwsbericht waarin staat "Volgens onderzoeksbureau Intomart is Radio 538 wederom 's lands meest beluisterde zender". Hebben ze gewoon de antwoorden van mensen die de screenings-enquette invullen gebruikt
pi_74984035
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, mag al een tijdje geen tastbare producten meer buzzen. Ben nu druk bezig met de site p-less en ik ben best enthousiast. Mijn saldo staat al op 117 euro!
Koop je zoveel/zulke duren dingen op internet? En sites als Bol.com, h&m enzo stonden er niet bij of wel?
pi_74984949
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Koop je zoveel/zulke duren dingen op internet? En sites als Bol.com, h&m enzo stonden er niet bij of wel?
Ik koop best vaak boeken enzo bij Bol. Die staat wel op de site, maar je krijgt geen cashback op Nederlandse boeken volgens mij. Maar mijn hoge saldo komt doordat ik toevallig een uitvaartverzekering, een ANWB lidmaatschap en een nieuwe zorgverzekering nodig had. En mijn vriend gaat ook overstappen naar Ohra dus dat is nog eens 67 euro erbij! Deze site had op geen beter moment kunnen komen voor mij.
Spoilers!
pi_74993748
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik koop best vaak boeken enzo bij Bol. Die staat wel op de site, maar je krijgt geen cashback op Nederlandse boeken volgens mij. Maar mijn hoge saldo komt doordat ik toevallig een uitvaartverzekering, een ANWB lidmaatschap en een nieuwe zorgverzekering nodig had. En mijn vriend gaat ook overstappen naar Ohra dus dat is nog eens 67 euro erbij! Deze site had op geen beter moment kunnen komen voor mij.
Dat is echt ideaal dan, je moet dan alleen nog wel weer wat inleveren toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')