Ontzwangeren schijnt ook 9 maanden te duren hè..quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:
Ja het zou ook kunnen van de zwangerschap, Maar dat is al bijna vier maanden geleden.
ja dat vergeet ik steeds, wellicht omdat het al eeuwen geleden voeltquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ontzwangeren schijnt ook 9 maanden te duren hè..
En van stress valt je haar alleen maar harder uitquote:Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja dat vergeet ik steeds, wellicht omdat het al eeuwen geleden voeltAch we kijken wel hoor. Kind is gezond en blij dus ik moet gewoon niet zo stressen maar genieten van het moment.
* Estrys mompelt iets over vicieuze cirkelquote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
En van stress valt je haar alleen maar harder uit
Hier voelt het ook als eeuwen geleden, terwijl dat best wel meevalt haha
Ja, ik ken het.. Vervelendquote:Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
* Estrys mompelt iets over vicieuze cirkel
quote:
Jeetje daswel heftig!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had dus ook zo`n erge haaruitval! Had al hele visioenen van pruiken enzo
Mijn haargrens was gewoon een paar centimeter naar achteren geschoven..ik leek clown bassie wel
Nu madam dik 14 maanden is is m`n haar nog steeds niet helemaal hersteld maar dat is logisch, het is een heel stuk wat bij moet groeien. Ik heb nu, als ik een staart indoe en tegen de vleug instrijk, een hele rand haar wat omhoog komt.
Ooit, op een dag, past het er weer bij in m`n staart
ff een foto ter illustratie
[ afbeelding ]
Cool.. eens daar lurkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, er is een mirena-topic. in het subforum SEX, mss daar eens vragen?
Wel fijn dat het beter gaat zonder mirena!
Ik was 4 weken na het verwijderen weer ongesteld, kan heel snel gaan dus!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover het genieten van de zwangerschap en bevalling Marlieske. Wat een ellende heb je meegemaakt zeg.. Maarja Steriliseren is inderdaad weer zo definitief.
Wij hebben besloten omdat nog niet te doen omdat we denken nog wel een derde willen
Het is aankomende vrijdag 6 weken geleden dat ik de mirena liet verwijderen. De laatste 3 weken voel ik mij echt super!!!! (en hoera voor eindelijk weer zin in sex)![]()
Alleen hoelang duurt het voordat je weer ongesteld wordt? Duurt het net als met de pil een tijd voordat je cyclus weer op gang komt?
Had de doktersassistente al gebeld maar daar had ik niet zoveel aan eigenlijk. En om nou een afspraak te maken met de dokter vind ik niet nodig.
Ik al vijf wekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Met de Mirena heb je volgens mij een normale cyclus en gaat dat dus ook weer door nadat de Mirena is verwijderd....
Ik verlies al ruim een week nu steeds bloed, helderrood bloed. Als dit nog een week aanhoudt, maar eens de huisarts bellen. Dit herken ik niet van de vorige keren dat ik de Mirena had.
Jij ook al?? Hmm vervelend he? Een weekje na het plaatsen, had ik af en toe wat bruine slierten en ong. 4 weken daarna begon het gewone bloed, ik dacht eerst een ongesteldheid wat periode betreft ook goed had gekund. Maar nog niet de huisarts gebeld?quote:
Nee want die had gezegd dat ik tot drie maanden na plaatsing bloedverlies kon hebben. Ik had alleen de naïeve gedachte dat dat bij mij niet zou zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij ook al?? Hmm vervelend he? Een weekje na het plaatsen, had ik af en toe wat bruine slierten en ong. 4 weken daarna begon het gewone bloed, ik dacht eerst een ongesteldheid wat periode betreft ook goed had gekund. Maar nog niet de huisarts gebeld?
Okay, dan ga ik daar ook maar gewoon van uit. Ben benieuwd wat ie volgende week zegt. Ik heb geen nacontrole trouwens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee want die had gezegd dat ik tot drie maanden na plaatsing bloedverlies kon hebben. Ik had alleen de naïeve gedachte dat dat bij mij niet zou zijnVolgende week moet ik voor nacontrole.
Dokter zei dat het normaal is na de bevalling. Ik heb verwijzing voor bloedtest,maar hij denkt dat er niks uit komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Fuente het volgende:
Hier ook sinds 3 weken enorm haaruitval, soms echt plukken tegelijkIk herken dit helemaal niet van na Sara's geboorte en ik heb al echt dun haar, dus ben bang dat er niets van overblijft. Het is ineens ook helemaal futloos, niets wil ermee.
Heeft iemand nog tips? Bepaalde vitaminen ofzo?
Wat naar Mibosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Mibos2 het volgende:
Hier gaat het mwah mwah. Knie doet het met brace redelijk maar ik moest 2 jaar na de geboorte van Kaith nog eens door de neurologisch en urologisch malle molen en kijken hoe het ging met het incontinentieverhaal van 80%mis en 20% goed gaan per dag. En met een mri kijken hoe het stond met het herstel van de zenuwbeschadiging die ik heb opgelopen bij Kaith haar bevalling tijdens de ruggenprik. Dat het hypergevoelige inwendig links niet afneemt is duidelijk en dat de gevoelloosheid recht niet beter word is duidelijk en dit is nog steeds hetzelfde aan de huid vanaf naast mijn navel tot aan mijn dijbeen.
Blaasfunctie-onderzoek gehad en op het ic verhaal had ik zelf al wel door dat er een kleine verbetering in is gekomen in twee jaar want het percentage zo bleek onlangs is 60%mis en 40% goed ongeveer. Dus die zenuwen herstellen zich heel langzaam maar gaan vooruit. Probleem is de hypergevoeligheid die voor het inwendig op zich wel op te lossen is maar ik weet niet of ik dat wel wil. Dit is ook niets want soms tijdens een gezellig feestje met manlief is het ineens gebeurd met de lol als er maar 1 iets verkeerd aangeraakt wordt en dan is de zin ook meteen helemaal zoek. In deze zenuwen zitten geen verbeteringen en nu is het overdenkingspunt om deze uit te schakelen door middel van ze doorprikken/snijden/branden. Ze kunnen zien welke het zijn door het langs de oude mri te leggen maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Dit is niet handig maar ondertussen ook weer zo gewoon geworden. Pffff ik weet het gewoon even niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |