abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68463119
mooi krullen
pi_68487096
Ik heb sinds een paar weken heel veel haaruitval. Nou heb ik heel veel en best dik haar. Vooraan begint het dus nu al zo dun te worden dat je mijn hoofdhuis kan zien. Volgens mij is het een bijwerking van de Mirena En ik ben er dus niet blij mee. Bah. Ik ga even overleggen met de arts denk ik want ik vind het een hele enge bijwerking.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 29 april 2009 @ 08:52:18 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68487165
Estrys, ik heb ook veel haartuitval op het moment maar volgens mij is dat normaal een paar maanden na de bevalling....
Make love, not war ☮
  woensdag 29 april 2009 @ 09:05:53 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68487426
Het kan heel goed komen van het ont-hormonen zeg maar.
Wel naar dat het zo heel hard gaat.
pi_68487644
Ja het zou ook kunnen van de zwangerschap, Maar dat is al bijna vier maanden geleden. ik had het niet voor de Mirena en het staat wel op de lijst met bijwerkingen. Nou ja, wacht wel af tot 22 mei. Het groeit wel weer aan toch? ik word er een beetje nerveus van in ieder geval. Voel me zo iemand die het haar over de kale plekken kamt, wat een impact heeft haarverlies trouwens besef ik me nu. Manlief zegt dat ik gewoon solidair ben met hem en Seb
pi_68492630
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:
Ja het zou ook kunnen van de zwangerschap, Maar dat is al bijna vier maanden geleden.
Ontzwangeren schijnt ook 9 maanden te duren hè..
  Jubileum moderator woensdag 29 april 2009 @ 11:50:41 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68492701
Maneki had het ook zo erg, maanden na haar zwangerschap meen ik me te herinneren.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68492783
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ontzwangeren schijnt ook 9 maanden te duren hè..
ja dat vergeet ik steeds, wellicht omdat het al eeuwen geleden voelt Ach we kijken wel hoor. Kind is gezond en blij dus ik moet gewoon niet zo stressen maar genieten van het moment.

*grote strandhoed voor de zomer aan gaat schaffen*
pi_68492849
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja dat vergeet ik steeds, wellicht omdat het al eeuwen geleden voelt Ach we kijken wel hoor. Kind is gezond en blij dus ik moet gewoon niet zo stressen maar genieten van het moment.
En van stress valt je haar alleen maar harder uit

Hier voelt het ook als eeuwen geleden, terwijl dat best wel meevalt haha
pi_68493151
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef Raissa het volgende:

[..]

En van stress valt je haar alleen maar harder uit

Hier voelt het ook als eeuwen geleden, terwijl dat best wel meevalt haha
* Estrys mompelt iets over vicieuze cirkel
pi_68493675
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

* Estrys mompelt iets over vicieuze cirkel
Ja, ik ken het.. Vervelend
pi_68813233
Hoe is het met je haar nu Estrys?
pi_68817448
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe is het met je haar nu Estrys?

Nou ik word er niet bijzonder blij van moet ik zeggen, nog steeds haaruitval. Hoewel het minder lijkt te worden en het is zooo dof. En als mijn haar niet goed zit voel ik mezelf ook niet lekker.
pi_68820574
Mijn haar valt ook nog steeds uit. Stom gedoe. En nog steeds vaak en snel moe. Bah! En nog bijna ruzie met man gehad omdat hij toch niet wil steriliseren. Kan ik nog niet van de pil af.
pi_68820965
Wat vervelend dat dat haar van jullie nog niet wil
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:02:33 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68821134
hier groeit mijn haar nu echt enorm hard, en heb een hele volle bos,
geniet er nog maar even van.
al moet ik echt binnenkort een keertje naar de kapper want model lijkt nergens meer op
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68821147
Achterlijk gedoe vind ik het. Gelukkig heb ik dus wel veel en dik haar. Maar kom overal haren van mij tegen. Voordat ik kleding in de was doe, eerst alle haren verwijderen.
Ik hoop maar dat door ontzwangeren komt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:52:38 #68
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68822975
Ingrid is sterilisatie bij/voor jou geen optie?

Ik heb het hier met de gyn er al even over gehad. Ze zou het noteren in mijn dossier dat ik bij de 'terug-kom-controle' (die ongeveer 6 weken na de bevalling) het over het hoe-en-wat van Essure wil hebben en dan gaan kijken of ik het in werking wil zetten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68824380
toch maar niet

[ Bericht 54% gewijzigd door _Ingrid_ op 08-05-2009 22:35:22 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:56:22 #70
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68825231
Ik had dus ook zo`n erge haaruitval! Had al hele visioenen van pruiken enzo
Mijn haargrens was gewoon een paar centimeter naar achteren geschoven..ik leek clown bassie wel
Nu madam dik 14 maanden is is m`n haar nog steeds niet helemaal hersteld maar dat is logisch, het is een heel stuk wat bij moet groeien. Ik heb nu, als ik een staart indoe en tegen de vleug instrijk, een hele rand haar wat omhoog komt.
Ooit, op een dag, past het er weer bij in m`n staart

ff een foto ter illustratie
Saartje
pi_68825371
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik had dus ook zo`n erge haaruitval! Had al hele visioenen van pruiken enzo
Mijn haargrens was gewoon een paar centimeter naar achteren geschoven..ik leek clown bassie wel
Nu madam dik 14 maanden is is m`n haar nog steeds niet helemaal hersteld maar dat is logisch, het is een heel stuk wat bij moet groeien. Ik heb nu, als ik een staart indoe en tegen de vleug instrijk, een hele rand haar wat omhoog komt.
Ooit, op een dag, past het er weer bij in m`n staart

ff een foto ter illustratie
[ afbeelding ]
Jeetje daswel heftig!
pi_68825488
jeej Maneki, bij mij is het (nog) niet zo erg maar ik heb kort haar dus ik kam het erover heen.
pi_68825571
Die foto herken ik nog wel. Als het goed is, heb ik geen kale plekken (nog)
Ga iig maandag naar de huisarts, omdat ik ook zo lang zo moe ben telkens. Zal ik de haaruitval ook aankaarten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:51:36 #74
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68827061
Ik heb ook kale plekken sinds de geboorte van de kinderen. Boven op mijn hoofd, helaas en ik ben ook nog erg klein, dus iedereen ziet het. Ik vind het echt heel erg en heb ook wel eens gedacht aan pruiken, idd.
De kapper gaf aan dat er eigenlijk niets tegen te doen was. Gelukkig heb ik krullend haar, dat maakt dat ik het nog enigszins kan verdoezelen, maar leuk is het niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:50:54 #75
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68835752
Oh livelink wat erg! Gelukkig heb je krullen inderdaad, om de boel een beetje te bedekken.

Ik ben voor het eerst sinds Saar weer ongesteld Eerder dacht ik al dat het er aan kwam maar dat bleek loos alarm..nu komt alles van 2 jaar er ineens uit ofzo Oh bah wat een ellende *chocola zoekt*
Saartje
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:00:17 #76
37150 livelink
pi_68835847
Sterkt ermee Maneki. Een ongesteldloos leven is toch wel heerlijk. Lang leve de implanon.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:45:46 #77
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68836548
Ik ben voor het eerst een heel weekend alleen met de kinderen. Ik heb al gedouched, we hebben op tijd ontbeten, Noah is al in bad geweest en aangekleed en ik heb de afwasmachine al uitgeruimd én weer ingeruimd, en de ergste zooi al opgeruimd. En dat voor 11 uur (Toevallig dat Hannah op deze tijd zowaar in bed wil slapen, want dat is meestal niet geval, maar toch!)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:19:09 #78
37150 livelink
pi_68837167
Goed van je Texelonia
Hopelijk gaat de rest van het weekend net zo flitsend!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:29:54 #79
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68843001
mijn haar viel de afgelopen weken ook met bossen uit.. maar t begint nu bij te trekken
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:39:42 #80
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68843233
Ik meld me hier maar weer eens aangezien de kleine eruit is.
En ik val met mijn neus in de boter geloof ik, ook hier komt eerdaags sterilisatie ter sprake.... ben er nog niet over uit maar denk dat ik het ook laat doen (manlief wil wel geloof ik) maar anderzijds voelt het ook weer zo definitef en als " er is geen weg meer terug" ..... moeilijk, zwanger raken wil ik niet meer maar god verhoede het dat er ooit wat gebeurt en dan zou het hellemaal niet meer kunnen, ben er nog niet over uit, maar moet er binnenkort wel ff goed over nadenken. Oooh wat een tweestrijd.
Mama van Isa en Ties
  zondag 10 mei 2009 @ 09:21:25 #81
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68864418
Tex, wat goed!
Maneki, was de chocola lekker?
Tijdens de meet viel me niets meer op aan je haar. gewoon mooie dikke bos haar. stuk beter dan mijn bos hooi

Marlieske, jij mag toch niet meer bevallen, meen ik gelezen te hebben? Mag je dan nog wel zanger worden? (Mss beetje cru gesteld, sorry) Of zou je dan verplicht ks moeten bij 36 wk of zo? naja, ties is nog geen 2 wk oud, komt ook wel weer

FF een voor Vivi op moedertjesdag.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 10 mei 2009 @ 23:24:52 #82
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68889603
@Davina, tja het is me geadviseerd niet meer zwanger te raken, en dat wil ik ook niet meer ons gezin is compleet.
Manlief en ik wilden altijd 2 kinderen, meer rijkdom kan ik me niet wensen met een gezonde dochter en zoon.

Mocht het lot ooit anders beslissen dan zou er een geplande ks rond de 35/36 weken moeten plaatsvinden, maar ook dat werd niet geadviseerd omdat ik vrij veel littekenweefsel had op mijn baarmoeder waardoor deze ks al lastiger ging en dan kwam er ook nog die gescheurde baarmoeder bij.
Nee zwanger zijn is niet mijn hobby, de eerste keer was gewoon lichamelijk een drama, deze keer emotioneel door al het prenataal testen, ik heb mijn portie gehad
En dan zwijg ik nog ff over de turbo bevallingen, nee het is mooi zo geef mijn portie maar aan fikkie
Mama van Isa en Ties
pi_68940282
Tot zover het genieten van de zwangerschap en bevalling Marlieske. Wat een ellende heb je meegemaakt zeg.. Maarja Steriliseren is inderdaad weer zo definitief.
Wij hebben besloten omdat nog niet te doen omdat we denken nog wel een derde willen

Het is aankomende vrijdag 6 weken geleden dat ik de mirena liet verwijderen. De laatste 3 weken voel ik mij echt super!!!! (en hoera voor eindelijk weer zin in sex)
Alleen hoelang duurt het voordat je weer ongesteld wordt? Duurt het net als met de pil een tijd voordat je cyclus weer op gang komt?
Had de doktersassistente al gebeld maar daar had ik niet zoveel aan eigenlijk. En om nou een afspraak te maken met de dokter vind ik niet nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2009 14:48:58 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:45:21 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68942464
LL, er is een mirena-topic. in het subforum SEX, mss daar eens vragen?
Wel fijn dat het beter gaat zonder mirena!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68942632
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, er is een mirena-topic. in het subforum SEX, mss daar eens vragen?
Wel fijn dat het beter gaat zonder mirena!
Cool.. eens daar lurken
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:16:23 #86
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68943659
Hier gaat het mwah mwah. Knie doet het met brace redelijk maar ik moest 2 jaar na de geboorte van Kaith nog eens door de neurologisch en urologisch malle molen en kijken hoe het ging met het incontinentieverhaal van 80%mis en 20% goed gaan per dag. En met een mri kijken hoe het stond met het herstel van de zenuwbeschadiging die ik heb opgelopen bij Kaith haar bevalling tijdens de ruggenprik. Dat het hypergevoelige inwendig links niet afneemt is duidelijk en dat de gevoelloosheid recht niet beter word is duidelijk en dit is nog steeds hetzelfde aan de huid vanaf naast mijn navel tot aan mijn dijbeen.

Blaasfunctie-onderzoek gehad en op het ic verhaal had ik zelf al wel door dat er een kleine verbetering in is gekomen in twee jaar want het percentage zo bleek onlangs is 60%mis en 40% goed ongeveer. Dus die zenuwen herstellen zich heel langzaam maar gaan vooruit. Probleem is de hypergevoeligheid die voor het inwendig op zich wel op te lossen is maar ik weet niet of ik dat wel wil. Dit is ook niets want soms tijdens een gezellig feestje met manlief is het ineens gebeurd met de lol als er maar 1 iets verkeerd aangeraakt wordt en dan is de zin ook meteen helemaal zoek. In deze zenuwen zitten geen verbeteringen en nu is het overdenkingspunt om deze uit te schakelen door middel van ze doorprikken/snijden/branden. Ze kunnen zien welke het zijn door het langs de oude mri te leggen maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Dit is niet handig maar ondertussen ook weer zo gewoon geworden. Pffff ik weet het gewoon even niet...
pi_68952858
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover het genieten van de zwangerschap en bevalling Marlieske. Wat een ellende heb je meegemaakt zeg.. Maarja Steriliseren is inderdaad weer zo definitief.
Wij hebben besloten omdat nog niet te doen omdat we denken nog wel een derde willen

Het is aankomende vrijdag 6 weken geleden dat ik de mirena liet verwijderen. De laatste 3 weken voel ik mij echt super!!!! (en hoera voor eindelijk weer zin in sex)
Alleen hoelang duurt het voordat je weer ongesteld wordt? Duurt het net als met de pil een tijd voordat je cyclus weer op gang komt?
Had de doktersassistente al gebeld maar daar had ik niet zoveel aan eigenlijk. En om nou een afspraak te maken met de dokter vind ik niet nodig.
Ik was 4 weken na het verwijderen weer ongesteld, kan heel snel gaan dus!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:48:15 #88
114177 Diaan73
pi_68952940
Met de Mirena heb je volgens mij een normale cyclus en gaat dat dus ook weer door nadat de Mirena is verwijderd....

Ik verlies al ruim een week nu steeds bloed, helderrood bloed. Als dit nog een week aanhoudt, maar eens de huisarts bellen. Dit herken ik niet van de vorige keren dat ik de Mirena had.
Make love, not war ☮
pi_68953077
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Met de Mirena heb je volgens mij een normale cyclus en gaat dat dus ook weer door nadat de Mirena is verwijderd....

Ik verlies al ruim een week nu steeds bloed, helderrood bloed. Als dit nog een week aanhoudt, maar eens de huisarts bellen. Dit herken ik niet van de vorige keren dat ik de Mirena had.
Ik al vijf weken
  dinsdag 12 mei 2009 @ 20:58:15 #90
114177 Diaan73
pi_68953294
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik al vijf weken
Jij ook al?? Hmm vervelend he? Een weekje na het plaatsen, had ik af en toe wat bruine slierten en ong. 4 weken daarna begon het gewone bloed, ik dacht eerst een ongesteldheid wat periode betreft ook goed had gekund. Maar nog niet de huisarts gebeld?
Make love, not war ☮
pi_68953568
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jij ook al?? Hmm vervelend he? Een weekje na het plaatsen, had ik af en toe wat bruine slierten en ong. 4 weken daarna begon het gewone bloed, ik dacht eerst een ongesteldheid wat periode betreft ook goed had gekund. Maar nog niet de huisarts gebeld?
Nee want die had gezegd dat ik tot drie maanden na plaatsing bloedverlies kon hebben. Ik had alleen de naïeve gedachte dat dat bij mij niet zou zijn Volgende week moet ik voor nacontrole.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:09:53 #92
105850 Fuente
mamamuts
pi_68953772
Hier ook sinds 3 weken enorm haaruitval, soms echt plukken tegelijk Ik herken dit helemaal niet van na Sara's geboorte en ik heb al echt dun haar, dus ben bang dat er niets van overblijft. Het is ineens ook helemaal futloos, niets wil ermee.
Heeft iemand nog tips? Bepaalde vitaminen ofzo?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:10:02 #93
114177 Diaan73
pi_68953781
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:05 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nee want die had gezegd dat ik tot drie maanden na plaatsing bloedverlies kon hebben. Ik had alleen de naïeve gedachte dat dat bij mij niet zou zijn Volgende week moet ik voor nacontrole.
Okay, dan ga ik daar ook maar gewoon van uit. Ben benieuwd wat ie volgende week zegt. Ik heb geen nacontrole trouwens.
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:24:03 #94
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68954571
Hmm tja ik ben er ook nog niet uit wat ik met de anti conceptie wil gaan doen, in juni een gesprek bij de gyn en zal eens horen wat hij adviseert, het moet natuurlijk wel 100% waterdicht zijn want een verplichte/noodzakelijke abortus dat wil ik echt niet! Al hebben we in ruim 13 jaar nog nooit een ongelukje gehad.

Verder zakt mijn buikje steeds verder als het zo doorgaat zie je over 2 weken niet eens dat ik ooit zwanger ben geweest. En dat was vorige keer wel anders, alleen heb ik zo'n dof gevoel boven de wond van de keizersnede en dat voelt vervelend. Hoop dat dat nog wat weg trekt.

Fuente volgens mij helpt vit B bij haar uitval en anders je dokter ff je bloed laten onderzoeken kan zijn dat er iets qua hormonen niet lekker zit? Ik had bij isa afwijkende leverwaardes waardoor het haar uitval kwam.
Nu trouwens (nog) geen last van.
Mama van Isa en Ties
  Jubileum moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 21:32:07 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68955018
Mibos wat een vreselijk moeilijke keuze. Kan het ook negatief uitpakken, die zenuwen uitschakelen? Maw dat er verkeerde delen gevoelloos worden?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68955332
Ik heb dit: Vraag en aanbod kinderspullen, deel 28 nog steeds staan tegen haaruitval..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:48:30 #97
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68955905
Poeh Mibos ik lees je verhaal nu pas.... en dan zit ik te zaniken over een beetje buik dat dof aanvoelt.
Wat een lastige keuze, ik weet niet wat ik ermee zou doen.
Maar wat Icicle zegt zou ik wel goed na vragen want rommelen met zenuwen is niet zo eenvoudig weet ik uit ervaring bij mijn moeder.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:52:33 #98
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68956130
Jeu Mibos...
Weet even alleen met te reageren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_68956587
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Fuente het volgende:
Hier ook sinds 3 weken enorm haaruitval, soms echt plukken tegelijk Ik herken dit helemaal niet van na Sara's geboorte en ik heb al echt dun haar, dus ben bang dat er niets van overblijft. Het is ineens ook helemaal futloos, niets wil ermee.
Heeft iemand nog tips? Bepaalde vitaminen ofzo?
Dokter zei dat het normaal is na de bevalling. Ik heb verwijzing voor bloedtest,maar hij denkt dat er niks uit komt.
En dat mijn moeheid psychisch is. Kan pas volgende week vrijdag heen bloedprikken. Want ik wil niet alleen met Kim en Tyler heen.

Mibos
pi_68959883
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Mibos2 het volgende:
Hier gaat het mwah mwah. Knie doet het met brace redelijk maar ik moest 2 jaar na de geboorte van Kaith nog eens door de neurologisch en urologisch malle molen en kijken hoe het ging met het incontinentieverhaal van 80%mis en 20% goed gaan per dag. En met een mri kijken hoe het stond met het herstel van de zenuwbeschadiging die ik heb opgelopen bij Kaith haar bevalling tijdens de ruggenprik. Dat het hypergevoelige inwendig links niet afneemt is duidelijk en dat de gevoelloosheid recht niet beter word is duidelijk en dit is nog steeds hetzelfde aan de huid vanaf naast mijn navel tot aan mijn dijbeen.

Blaasfunctie-onderzoek gehad en op het ic verhaal had ik zelf al wel door dat er een kleine verbetering in is gekomen in twee jaar want het percentage zo bleek onlangs is 60%mis en 40% goed ongeveer. Dus die zenuwen herstellen zich heel langzaam maar gaan vooruit. Probleem is de hypergevoeligheid die voor het inwendig op zich wel op te lossen is maar ik weet niet of ik dat wel wil. Dit is ook niets want soms tijdens een gezellig feestje met manlief is het ineens gebeurd met de lol als er maar 1 iets verkeerd aangeraakt wordt en dan is de zin ook meteen helemaal zoek. In deze zenuwen zitten geen verbeteringen en nu is het overdenkingspunt om deze uit te schakelen door middel van ze doorprikken/snijden/branden. Ze kunnen zien welke het zijn door het langs de oude mri te leggen maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil. Dit is niet handig maar ondertussen ook weer zo gewoon geworden. Pffff ik weet het gewoon even niet...
Wat naar Mibos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')