jawel maar duurd te lang en dan haal ik me posts voor deze dag nietquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
En je dacht dat hij dat niet expres deed?
Je hebt de rest over het hoofd gezien?
DUURD? DUURD?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:56 schreef genakt het volgende:
[..]
jawel maar duurd te lang en dan haal ik me posts voor deze dag niet
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:44 schreef Frollo het volgende:
Een taalcorrectie is altijd ontopic. Leer dat nou eens, mods!
Aanwijzend voornaamwoord droplul.quote:
Ja, en juist een punt achter een titel is fout... jammer voor jou...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Waar is de punt in je titel, TS?
Enige fout die ik kon vinden.
En weer: QFT.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:44 schreef Tijn het volgende:
Terechte klacht. Er zou een ban moeten staan op het maken van dt-fouten en je vervolgens verschuilen achter dyslexie.
Hihi, moet je op Google zoekenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Tevens hulde voor alle kinderen die in dit topic expres posts plaatsen met spelfouten er in. Echt, waar hebben jullie je gevoel voor humor vandaan? IK WIL DAT OOK!!11!!;d;d
;d
.
Lul niet, enige is gewoon goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aanwijzend voornaamwoord droplul.
quote:
Je rijbewijs nog eens niet hebben is goed Nederlands?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom geen Opel?
Overigens vind ik het pauperste aan dit verhaal nog wel dat TS zijn rijbewijs nog eens niet heeft![]()
Wat is dan de spelfout in het stuk dat je aanhaalt?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
[..]
Je rijbewijs nog eens niet hebben is goed Nederlands?
Rot op man pauper , je maakt zelf spelfouten aan de lopende band!
Je hoeft echt geen letterkunde gestudeerd te hebben om een beetje fatsoenlijk te typen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Pacmaniac het volgende:
Winnaar van het nationaal dictee.
[ afbeelding ]
TS wil hem zijn
Nee héquote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is dan de spelfout in het stuk dat je aanhaalt?
Hij doelt waarschijnlijk op 'pauperste', wat idd geen officieel bestaand woord is.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is dan de spelfout in het stuk dat je aanhaalt?
Een nieuw woord introduceren of een creatieve zinsconstructie maken is wel even heel wat anders dan een spelfout, imho.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op 'pauperste', wat idd geen officieel bestaand woord is.
Zo jij bent stoer!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier accent grave bedoelt in plaats van een accent aigu.
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op 'pauperste', wat idd geen officieel bestaand woord is.
Had je daar heel m'n posthistory voor af moeten struinen, kon je niks beters vinden om mij mee op de kast te jagen?![]()
Omdat jij er bent mag je er nog één gaan zoeken van me.![]()
quote:Overigens vind ik het pauperste aan dit verhaal nog wel dat TS zijn rijbewijs nog eens niet heeft
Je moeder kankersletjequote:Op donderdag 16 april 2009 13:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
"Neee, nee, echt niet. Ik wilde 'nee hey' zeggen, vandaar!"
Wat een mongool is Pacmaniac.
Ophoeren met die zwakzinnige!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |