nu is de herhaling...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Shit, heb ik Thomas gemist.
Bij ons ook wel bekend als de piraat. Hij zat bij mij op school.
Hij droeg altijd zo'n bandana om z'n kop en dan maar stoer basketballen. Hij vond zichzelf altijd zo geweldig en wij maakten hem altijd belachelijk. Piraat vond 'ie kut dus die hielden we erin.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef fespo het volgende:
[..]
nu is de herhaling...
en waarom piraat?
inderdaad. en dan gaat ze uit met een stoere kerel die bot is en haar ff alle hoeke van de kamer laat zien en dan gaat ze jankequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ik wil geen lieve jongenshit wat zit er dan fout in je harsens. Misschien fritzl een keer daar neerzetten.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef onderscheid het volgende:
[..]
inderdaad. en dan gaat ze uit met een stoere kerel die bot is en haar ff alle hoeke van de kamer laat zien en dan gaat ze janke![]()
vind er maar weinig lekkere wijve in trouwens. alleen die inge is wel een flinke maar verder...
Ja klopt. Maar het is wel zo dat deze dames ook interessanter worden naarmate je ze beter leert kennen. En wat mij betreft zit de leukste er 'nog' in. (Michelle)quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:47 schreef muay-toy het volgende:
Jammer dat er veel bekende gezichten weg zijn van de dames. Is een stuk saaier nu om naar te kijken ook zonder Oesha enzo.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:52 schreef RobinC het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is wel zo dat deze dames ook interessanter worden naarmate je ze beter leert kennen. En wat mij betreft zit de leukste er 'nog' in. (Michelle)
Nichtje van Marijke Helwegenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Nog niet genoteerd.. Maar die face van Kim trek ik echt niet. Nondeju zeg!
die monique bedoel je? ja die heeft een flink voorgevel. dikke pluspunt en dus goed doenbaar maar verder is het niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Check dan wat er naast Inge staat: een stel ongelimiteerd dikke tieten die - naar eigen zeggen - als lustobject gezien wil worden.
Ze heeft overigens een kop en een eisenlijst waar een paard de hik van krijgt.
Nog niet genoteerd.. Maar die face van Kim trek ik echt niet. Nondeju zeg!
Haar date was dus geen succes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kwam vandaag Oesha tegen tijdens het werken en we raakten even aan de praat en ze zei dat ze vanaf maandag weer terug is dus
Maar haar nummer kreeg ik niet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kwam vandaag Oesha tegen tijdens het werken en we raakten even aan de praat en ze zei dat ze vanaf maandag weer terug is dus
Maar haar nummer kreeg ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |