so closequote:
Wat een domme doosquote:
Laptop op schoot ftw!quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef W00fer het volgende:
Zit iedereen die hier live zit te posten met zijn/haar laptop op schoot of een tv naast het pc scherm
Nee, we rennen om de anderhalve minuut naar boven om op de slaapkamer te posten wat we ervan vinden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef W00fer het volgende:
Zit iedereen die hier live zit te posten met zijn/haar laptop op schoot of een tv naast het pc scherm
TV hangt naast mijn computer schermquote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef W00fer het volgende:
ik heb een laptopquote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef W00fer het volgende:
LOLquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Silenus het volgende:
"Ik ben zelf professioneel vrachtwagenchauffeur". De meesten doen het voor de leuk en als hobby, maar deze is PROFESSIONEEL!
Ik denk dat dat meer ligt aan het feit dat ie professioneel vrachtwagenchauffeur isquote:Op maandag 20 april 2009 19:37 schreef W00fer het volgende:
Met deze ergenissen top 3 scoort hij muchos punten jeweet
Je was niet de enige die hier commentaar op hadquote:Op maandag 20 april 2009 19:36 schreef Silenus het volgende:
"Ik ben zelf professioneel vrachtwagenchauffeur". De meesten doen het voor de leuk en als hobby, maar deze is PROFESSIONEEL!
Heyquote:
Of met mannen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij doet hij iets met kunst....
Omdat die wijven onzeker en jaloers zijnquote:Op maandag 20 april 2009 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ik woon met een goede vriendin samen" En dan klikken ze weg.
Waarom![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij lijkt er heel veel op. Is het hem echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |