abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68081358
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ik heb tenminste argumenten
En wat voor
pi_68081360
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Mensen die af en toe een jointje roken ''junks'' noemen.
Nee, Mensen die een substantie gebruiken die bijna over de hele wereld verboden is zijn normaal wou je zeggen
pi_68081414
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Nee, Mensen die een substantie gebruiken die bijna over de hele wereld verboden is zijn normaal wou je zeggen
Gelukkig wonen wij in Nederland, waar het niet verboden is.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:43:12 #104
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_68081463
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Nee, Mensen die een substantie gebruiken die bijna over de hele wereld verboden is zijn normaal wou je zeggen
Wat noem jij normaal?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_68081532
Beterschap !
  donderdag 16 april 2009 @ 18:48:17 #106
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68081633
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ik heb tenminste argumenten
Nee die heb je niet
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 16 april 2009 @ 18:50:26 #107
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68081699
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Gelukkig wonen wij in Nederland, waar het niet verboden is.
En alsof mensen buiten Nederland nooit wiet roken
Behalve in de extreme landen waar ze je levenslang opsluiten voor 1 kruimeltje wiet, maar daar schenken ze wel gewoon alcohol dat is nou hypocriet
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68081823
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

En alsof mensen buiten Nederland nooit wiet roken
Behalve in de extreme landen waar ze je levenslang opsluiten voor 1 kruimeltje wiet, maar daar schenken ze wel gewoon alcohol dat is nou hypocriet
Die lusten er ook wel pap van idd

Ja, dat is toch fucking triest, bekrompen landen
pi_68082612
Ik hoop dat de daders zullen branden, vuile kankerschoften. Alsof wiet zo goedkoop is
pi_68083253
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Nee, Mensen die een substantie gebruiken die bijna over de hele wereld verboden is zijn normaal wou je zeggen
Je bent een pannekoek, een kutuser, een kankergezwel in dit topic.

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF!!!!!!!! waar is die aap als je hem nodig heb
Verkeerd verbonden
pi_68085089
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:40 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Nee, Mensen die een substantie gebruiken die bijna over de hele wereld verboden is zijn normaal wou je zeggen
Wat een kankerargument. Flikker op alsof jij niet af en toe een biertje drinkt. Of mag je dat nog niet van pappie? Ook al snuift iemand coke 't zal mij een worst wezen, als hij goed functioneert in de maatschappij en andere niet tot overlast is laat ik ze lekker hun gang gaan

*/joint draait met Amsterdamse wiet*
pi_68088850
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:

[..]

Wat een kankerargument. Flikker op alsof jij niet af en toe een biertje drinkt. Of mag je dat nog niet van pappie? Ook al snuift iemand coke 't zal mij een worst wezen, als hij goed functioneert in de maatschappij en andere niet tot overlast is laat ik ze lekker hun gang gaan

*/joint draait met Amsterdamse wiet*
En daarmee is onze wout ten val gebracht.
Verkeerd verbonden
pi_68088934
TS is een blank persoon die zichzelf "Skaff-a" noemt
pi_68088944
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:

[..]

Wat een kankerargument. Flikker op alsof jij niet af en toe een biertje drinkt. Of mag je dat nog niet van pappie? Ook al snuift iemand coke 't zal mij een worst wezen, als hij goed functioneert in de maatschappij en andere niet tot overlast is laat ik ze lekker hun gang gaan

*/joint draait met Amsterdamse wiet*
Ja jongen, Probeer je gedrag maar goed te praten . Maar feit is dat bier bijna overal legaal is in tegenstelling tot wiet.
pi_68089080
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Max-Westerman het volgende:
TS is een blank persoon die zichzelf "Skaff-a" noemt
Quotelul is een badmongool die nog steeds een kerstui heeft
Verkeerd verbonden
pi_68089144
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:10 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ja jongen, Probeer je gedrag maar goed te praten . Maar feit is dat bier bijna overal legaal is in tegenstelling tot wiet.
Ja dus? hier in Nederland mag het.
Verkeerd verbonden
  donderdag 16 april 2009 @ 22:15:16 #117
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68089153
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:10 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Ja jongen, Probeer je gedrag maar goed te praten . Maar feit is dat bier bijna overal legaal is in tegenstelling tot wiet.
En dan ben jij zo'n stumperd om te geloven dat wiet (softdrug) dan schadelijker is dan bier/alcohol (hardrug)?
Blijf dat vooral denken en kom maar weer met zo'n shitargument want ik ga er niet eens meer op in
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68089425
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

En dan ben jij zo'n stumperd om te geloven dat wiet (softdrug) dan schadelijker is dan bier/alcohol (hardrug)?
Blijf dat vooral denken en kom maar weer met zo'n shitargument want ik ga er niet eens meer op in
Kom is met een Juridische bron die aangeeft dat Alcohol valt onder harddrugs? Of citeer het wetsartikel?
pi_68089493
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Kom is met een Juridische bron die aangeeft dat Alcohol valt onder harddrugs? Of citeer het wetsartikel?
Gvd, zo serieus nemen we het nou ook weer niet hoor
Verkeerd verbonden
  donderdag 16 april 2009 @ 22:28:07 #120
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68089681
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Kom is met een Juridische bron die aangeeft dat Alcohol valt onder harddrugs? Of citeer het wetsartikel?
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=121
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68089726
quote:
Of misschien toch wel.sad...
Verkeerd verbonden
pi_68089727
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:21 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Kom is met een Juridische bron die aangeeft dat Alcohol valt onder harddrugs? Of citeer het wetsartikel?
Geboren in 1992 en komt hier mensen de les lezen.

'Alcohol is geen drug'
  donderdag 16 april 2009 @ 22:30:53 #123
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68089770
Misschien geen juridische bron, maar die mensen die op die site zitten hebben er wel meer verstand van dan een ventje van 16 of 17 die net komt kijken neem ik aan
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68089798
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef 16meter het volgende:

[..]

Geboren in 1992 en komt hier mensen de les lezen.

'Alcohol is geen drug'

-ninja edit-
Verkeerd verbonden
pi_68089821
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien geen juridische bron, maar die mensen die op die site zitten hebben er wel meer verstand van dan een ventje van 16 of 17 die net komt kijken neem ik aan
Die site is ook een propaganda site.
pi_68089825
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:40 schreef Skaff-a het volgende:
Nou, daar zat ik dan aan het begin van mijn perfecte avond. Lekker op een terrasje, het was net 10 uur geweest en m`n vriendin en ik zaten heerlijk buiten, genietend van een drankje en een live bandje.

Rond een uurtje of 12 werd het net iets te fris en gingen wij huiswaarts, nog ff een filmpje gekeken en rond kwart over 1 naar de plaatselijke megadisco m`n broertje op te halen, het lag immers op de weg naar huis en ik had nog een zakje wiet bij me en samen is dat, zo nu en dan, natuurlijk een stuk lekkerder

Maar de mooie avond verloor plotseling z`n glans toen mijn broertje langs een auto liep en er een verknipte gast naar hem schreeuwde '' BLIJF VAN M`N AUTO AF'' waarna hij meteen naar m`n broertje rent en hem een flinke trap in z`n rug geeft, vervolgens een bierflesje pakt en zegt '' of ik sla dit glas op je kop verrot''
( en ja, we deden gvd helemaal niks of langslopen kan tegenwoordig ook niet meer... )
De rest van de groep stond er inmiddels ook bij, een groep van 4-5 man tegen mij en mijn dronken broertje.

Toen ik de angst in de ogen van mijn broertje zag werd ik natuurlijk razend, broederliefde ftw, en schreeuwde ik dat ie met z`n kankerpoten van m`n broertje af moest blijven. Dus ik kom tussenbeide, en kijk ff naar m`n broertje terwijl ik hem zeg achter mij te staan, en meteen kreeg ik een goeie rechtse op m`n bakkes. Even niet meer van deze wereld leunde ik tegen een auto en bedacht mij dat ik nu niet weg kon lopen. Boos dat ik was stond ik op, die jongen ondertussen zijn feestje al vierend, en sloeg op hem in.

Ik duwde hem tegen een auto en bleef 5-6 keer op z`n gezicht slaan tot zijn vrienden mij besprongen.
In een 4 tegen 1 gevecht heb ik meerdere jongens 10 á 15 keer geslagen en hetzelfde aantal klappen terug gehad (ik ben 2 meter dus er waren maar 3-4 klappen raak op m`n gezicht).

Vervolgens duwde ze me met z`n vieren omver om op me in te trappen. M`n broertje had er nog 2 afgetrokken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geslagen en de andere 2 werkte ik zelf van me af.

Met alleen een blauw dik oog liep ik snel met m`n broertje weg. Want ja, ik had ondertussen wel zin in een joint natuurlijk. Dus ik draai er één, steek hem op, zie ik één zo`n gozer op z`n brommer rijden. Hij keek ons eerst 2 minuten verbaasd aan en belde vervolgens meteen z`n vrienden die van alle hoeken aan kwamen zetten. Ik liep weg met m`n broertje, inmiddels aangeschoten ipv dronken, en liep een random oprit op want wie kijkt daar nou

We hoorde de jongens nog een paar keer rondrijden en waren door alle omstandigheden de joint weer vergeten. Het begon wat te regenen en de jongens hielden het voor gezien. Veilig onder een afdakje dacht ik nu eindelijk m`n joint op te kunnen steken, gaat m`n broertjes telefoon. Dus ik neem een paar hijsjes en snak nu zeker naar meer blijkt het m`n pa te zijn. M`n broertjes thuiskomtijd was verstreken en ze maakte zich wel zorgen aangezien we normaal altijd wel even wat laten weten.

Dus m`n broertje alles uitleggen, komt me pa ons wel ff ophalen, kan ik nog steeds niet blowen
(m`n pa kan hard rijden en hij ging ongetwijfeld vragen stellen en stoned heb ik daar geen zin in )

Klacht: Gozers die m`n jointavond verneuken
Subklacht: Ik was pas 04:30 thuis i.p.v. de geplande 02:00 uur
Subklacht: Ik was moe met pasen
Subklacht: Ik heb een blauw oog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey

Kijk eens wat voor ziek verhaal uit 2005 ik op internet heb gevonden
Lijkt wel een beetje op jouw verhaal


het is nu 7:01 en ik ben bezopen maar afgezien daarvan wil ik zeker wat kwijt de mensen mogen de meest rare reacties geven maar ik wil graag nu van mijn emoties af. ten eerste was het een fantastische avond voor mij heb een leuke avond gehad en gedanst en veel meiden leren kennen. heb ook nog een telefoonnummer uitgewisseld hiermee wil ik zeggen dat ik leuk uit ben geweest en misschien een paar vriendinnen erbij heb maar dat zie ik dan wel weer. verder wil ik zeggen dat we heel veel gezopen hebben omdat we een feestje hadden van een studenten vereniging de zus van een maat van mij is geslaagd voor haar bul. dus we hebben lekker veel rooie wijn gezopen (misschien wel te veel) daarna gingen we naar huis toe we liepen dronken over straat tegen mensen aan lullen tenslotte schreeuwde mijn maat over straat Friesland!! je kan hier om lachen maar goed, we waren in Groningen nu is het zo dat 10 jongens naar ons toe kwamen waaronder 1 turk die zeiden dat ze ons de vaart in wilden gooien. Ik ben zelf behoorlijk gespierd en breed en ze gingen op mijn maat af en wilden hem zijn gezicht open snijden met een bier glas zo stonden ze voor hem (10 man tegen 2 jongen alleen omdat mijn maat zei Friesland) ik heb toen ingegrepen (ze waren ongeveer 18 a 19 jaar) ik zelf 24 en doe veel aan fitness heb ze allemaal weg weten te jagen door een discussie aan te gaan waarom dit nou moest ik ben voor die turk gaan staan en vroeg hem wat hij nu wilde heb hem weg geduwd de andere jongens wilden niet zo heel graag ruzie maar 2 ervan wel die begonnen ons te duwen. ik ben toen voor hun gaan staan en zei: jongens wat willen jullie nou? willen jullie bloed zien? willen jullie mijn bek open snijden? willen jullie messen trekken? die heb ik genoeg gezien dat zegt mij geen ene fuck! wat willen jullie nou heb die turk als eerste weg gejaagd en toen die andere jongen, en die andere jongens dropen af. ik zei jongens ga alsjeblieft HBO of universiteit studeren of doe iets nuttigs voor de maatschappij maar houd jullie niet met deze jongens bezig. het is met een sisser afgelopen toen de spanning hoog op liep heb ik nog een karate trap laten zien ze gingen achteruit en durfden niet zo veel meer. ik ben blij dat we rustig konden weg lopen en dan er geen gewonden zijn gevallen. ben daar heel blij om. in principe heb ik gewonnen maar voel mij verdrietig voor hetzelfde geld had dit verkeerd afgelopen. verder hebben wij een fantastische avond gehad alleen mijn maat was veel te dronken. je zal misschien zeggen: ja jullie hebben het ook opgezocht! maar kun je in de maatschappij van vandaag nog snachts wel wat zeggen? kun je stom dronken over straat lopen en grapjes lopen maken in een stad? het lijkt of je tegenwoordig nergens meer veilig bent, ik vind dit heel erg jammer dat dit zo moet. mensen in groepen doen of ze gevaarlijk zijn en zijn heet gebakend mensen dreigen met kapotte bierglazen is dit de maatschappij waarin wij leven> is dit de wereld waarin wij leven? om eerlijk te zijn ben ik blij en voel mij lichtelijk stoer dat ik ze allemaal alleen weg heb gejaagd maar ik voel mij nog veel meer verdrietig dat dit zo moet. waarom moeten mensen zich zo hard opstellen? waarom moeten mensen zich constant verdedigen? waarom moeten mensen zich wapenen? waarom moet dit zo? waarom vallen mensen elkaar aan? en dan heb ik het nog niet eens over details van talloze incidenten van zinloos geweld. maar dit blijft mij raken. ik ben zelf een vechter en houd mij altijd rustig ik sta mijn mannetje als het moet maar vind het vreselijk dat dit soort dingen gebeuren ik vind het vreselijk dat dit zo moet. een glas kapot slaan tegen een brug leuning en vervolgens met een kapot bierglas voor iemand gezicht gaan staan! hoe ziek ben je dan? hoeveel agressie zit dan in je? er lopen zo talloze mensen in Nederland rond ik vind het vreselijk! veel lees je niet in de kranten veel incidenten worden aan het oog ontrokken of in de doofpot gedaan dit zal mij altijd blijven heugen en ik hoop nooit weer in dit soort situaties terecht te komen ook al kan ik winnen ook al ben ik sterker ik vind het vreselijk. ik hoop dat mensen bewuster willen worden van deze agressie en het kwaad wat er heerst. de nationaliteit van die mensen heeft er niets mee te maken. ik vroeg naar de aanvaller naar zijn nationaliteit en dat was turk. waarom ging nou juist hij naar ons toe? en het was een Nederlander die met een kapot bierglas voor ons stond. ik weet het dit is alles behalve een leuk bericht, maar het is wel onderdeel van de realiteit en hoe de maatschappij inelkaar zit. Ik hoop echt nog steeds op een betere wereld op een bewustere jeugd een bewustere toekomst, je zal mij voor gek verklaren en de eerste paar honderd jaar dit niet zien gebeuren zo als het nu eruit ziet wordt de maatschappij alleen harder en wreder er komen meer menens bij we zitten nu op 6.7 miljard in 2050 zijn het er ruim 9 maar de mensen worden niet bewuster. we moeten ons steeds meer wapenen tegen vormen van geweld. waar gaat het heen met deze maatschappij? waarom moet het zo? kunnen we op zijn minst geen vrede in Nederland creëren? waarom zoveel woede? waarom zoveel agressie? waar ligt de oorzaak? dit doet pijn dat het zo moet dit raakt de meeste mensen diep. deze avond bracht mij fantastische ontmoetingen met leuke mensen die de wereld wilden gaan redden werken in de ontwikkelingshulp en pakweg 5 uur later kom ik op straat mensen tegen die op vernietiging uit zijn en niets productiefs niets zinvols alleen maar venietiging willen zien. waarom gaat het bewustwordingsproces zo langzaam? waarom worden de mensen niet bewuster? het lijkt of de hele wereld het soms doorheeft dat we er iets aan moeten doen maar niemand die de eerste stap zet om onze krachten te bundelen. Ik blijf dit jammer vinden soms schaam ik mij dat ik een mens ben. het bewustzijn lijkt nog in een begin stadium. we moeten met zijn allen nog veel leren en veel pijn doorgaan. willen jullie niet ene vredige wereld waarin jullie kinderen met alle liefde en vertrouwen en respect kunnen opgroeien? willen jullie niet zo'n wereld? ik blijf er mijn hele leven van dromen en ik zal mij er niet bij neerleggen tot de dag dat ik sterf om iets toe te voegen aan vrede ik wil blijven vechten voor een betere toekomst voor ons en voor onze kinderen voor onze kinderen en kleinkinderen voor de wereld.

ik hoop dat jullie dat ook willen.
pi_68089995
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Die site is ook een propaganda site.
Onze wout is een refo?
Verkeerd verbonden
pi_68090072
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef sappo het volgende:

[..]

Hey

Kijk eens wat voor ziek verhaal uit 2005 ik op internet heb gevonden
Lijkt wel een beetje op jouw verhaal


het is nu 7:01 en ik ben bezopen maar afgezien daarvan wil ik zeker wat kwijt de mensen mogen de meest rare reacties geven maar ik wil graag nu van mijn emoties af. ten eerste was het een fantastische avond voor mij heb een leuke avond gehad en gedanst en veel meiden leren kennen. heb ook nog een telefoonnummer uitgewisseld hiermee wil ik zeggen dat ik leuk uit ben geweest en misschien een paar vriendinnen erbij heb maar dat zie ik dan wel weer. verder wil ik zeggen dat we heel veel gezopen hebben omdat we een feestje hadden van een studenten vereniging de zus van een maat van mij is geslaagd voor haar bul. dus we hebben lekker veel rooie wijn gezopen (misschien wel te veel) daarna gingen we naar huis toe we liepen dronken over straat tegen mensen aan lullen tenslotte schreeuwde mijn maat over straat Friesland!! je kan hier om lachen maar goed, we waren in Groningen nu is het zo dat 10 jongens naar ons toe kwamen waaronder 1 turk die zeiden dat ze ons de vaart in wilden gooien. Ik ben zelf behoorlijk gespierd en breed en ze gingen op mijn maat af en wilden hem zijn gezicht open snijden met een bier glas zo stonden ze voor hem (10 man tegen 2 jongen alleen omdat mijn maat zei Friesland) ik heb toen ingegrepen (ze waren ongeveer 18 a 19 jaar) ik zelf 24 en doe veel aan fitness heb ze allemaal weg weten te jagen door een discussie aan te gaan waarom dit nou moest ik ben voor die turk gaan staan en vroeg hem wat hij nu wilde heb hem weg geduwd de andere jongens wilden niet zo heel graag ruzie maar 2 ervan wel die begonnen ons te duwen. ik ben toen voor hun gaan staan en zei: jongens wat willen jullie nou? willen jullie bloed zien? willen jullie mijn bek open snijden? willen jullie messen trekken? die heb ik genoeg gezien dat zegt mij geen ene fuck! wat willen jullie nou heb die turk als eerste weg gejaagd en toen die andere jongen, en die andere jongens dropen af. ik zei jongens ga alsjeblieft HBO of universiteit studeren of doe iets nuttigs voor de maatschappij maar houd jullie niet met deze jongens bezig. het is met een sisser afgelopen toen de spanning hoog op liep heb ik nog een karate trap laten zien ze gingen achteruit en durfden niet zo veel meer. ik ben blij dat we rustig konden weg lopen en dan er geen gewonden zijn gevallen. ben daar heel blij om. in principe heb ik gewonnen maar voel mij verdrietig voor hetzelfde geld had dit verkeerd afgelopen. verder hebben wij een fantastische avond gehad alleen mijn maat was veel te dronken. je zal misschien zeggen: ja jullie hebben het ook opgezocht! maar kun je in de maatschappij van vandaag nog snachts wel wat zeggen? kun je stom dronken over straat lopen en grapjes lopen maken in een stad? het lijkt of je tegenwoordig nergens meer veilig bent, ik vind dit heel erg jammer dat dit zo moet. mensen in groepen doen of ze gevaarlijk zijn en zijn heet gebakend mensen dreigen met kapotte bierglazen is dit de maatschappij waarin wij leven> is dit de wereld waarin wij leven? om eerlijk te zijn ben ik blij en voel mij lichtelijk stoer dat ik ze allemaal alleen weg heb gejaagd maar ik voel mij nog veel meer verdrietig dat dit zo moet. waarom moeten mensen zich zo hard opstellen? waarom moeten mensen zich constant verdedigen? waarom moeten mensen zich wapenen? waarom moet dit zo? waarom vallen mensen elkaar aan? en dan heb ik het nog niet eens over details van talloze incidenten van zinloos geweld. maar dit blijft mij raken. ik ben zelf een vechter en houd mij altijd rustig ik sta mijn mannetje als het moet maar vind het vreselijk dat dit soort dingen gebeuren ik vind het vreselijk dat dit zo moet. een glas kapot slaan tegen een brug leuning en vervolgens met een kapot bierglas voor iemand gezicht gaan staan! hoe ziek ben je dan? hoeveel agressie zit dan in je? er lopen zo talloze mensen in Nederland rond ik vind het vreselijk! veel lees je niet in de kranten veel incidenten worden aan het oog ontrokken of in de doofpot gedaan dit zal mij altijd blijven heugen en ik hoop nooit weer in dit soort situaties terecht te komen ook al kan ik winnen ook al ben ik sterker ik vind het vreselijk. ik hoop dat mensen bewuster willen worden van deze agressie en het kwaad wat er heerst. de nationaliteit van die mensen heeft er niets mee te maken. ik vroeg naar de aanvaller naar zijn nationaliteit en dat was turk. waarom ging nou juist hij naar ons toe? en het was een Nederlander die met een kapot bierglas voor ons stond. ik weet het dit is alles behalve een leuk bericht, maar het is wel onderdeel van de realiteit en hoe de maatschappij inelkaar zit. Ik hoop echt nog steeds op een betere wereld op een bewustere jeugd een bewustere toekomst, je zal mij voor gek verklaren en de eerste paar honderd jaar dit niet zien gebeuren zo als het nu eruit ziet wordt de maatschappij alleen harder en wreder er komen meer menens bij we zitten nu op 6.7 miljard in 2050 zijn het er ruim 9 maar de mensen worden niet bewuster. we moeten ons steeds meer wapenen tegen vormen van geweld. waar gaat het heen met deze maatschappij? waarom moet het zo? kunnen we op zijn minst geen vrede in Nederland creëren? waarom zoveel woede? waarom zoveel agressie? waar ligt de oorzaak? dit doet pijn dat het zo moet dit raakt de meeste mensen diep. deze avond bracht mij fantastische ontmoetingen met leuke mensen die de wereld wilden gaan redden werken in de ontwikkelingshulp en pakweg 5 uur later kom ik op straat mensen tegen die op vernietiging uit zijn en niets productiefs niets zinvols alleen maar venietiging willen zien. waarom gaat het bewustwordingsproces zo langzaam? waarom worden de mensen niet bewuster? het lijkt of de hele wereld het soms doorheeft dat we er iets aan moeten doen maar niemand die de eerste stap zet om onze krachten te bundelen. Ik blijf dit jammer vinden soms schaam ik mij dat ik een mens ben. het bewustzijn lijkt nog in een begin stadium. we moeten met zijn allen nog veel leren en veel pijn doorgaan. willen jullie niet ene vredige wereld waarin jullie kinderen met alle liefde en vertrouwen en respect kunnen opgroeien? willen jullie niet zo'n wereld? ik blijf er mijn hele leven van dromen en ik zal mij er niet bij neerleggen tot de dag dat ik sterf om iets toe te voegen aan vrede ik wil blijven vechten voor een betere toekomst voor ons en voor onze kinderen voor onze kinderen en kleinkinderen voor de wereld.

ik hoop dat jullie dat ook willen.
Fijn, zo'n hele lap tekst zonder alinea's .
pi_68090081
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef sappo het volgende:
-Gezeik-
Ik had je die foto toch laten zien?
Verkeerd verbonden
pi_68090124
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Ik had je die foto toch laten zien?
Hij had een excuus, hij was bezopen
pi_68090161
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Ik had je die foto toch laten zien?
Ik vraag me af wie stoerder is dan, hij die het zonder woorden af kon, of jij die een vechtpartijtje aan ging.
pi_68090207
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Die site is ook een propaganda site.
pi_68090222
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien geen juridische bron, maar die mensen die op die site zitten hebben er wel meer verstand van dan een ventje van 16 of 17 die net komt kijken neem ik aan
Wat maakt zijn leeftijd nou weer uit?
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:32 schreef Bredewout92 het volgende:

[..]

Die site is ook een propaganda site.
Tuurlijk jongen.
pi_68090242
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef sappo het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie stoerder is dan, hij die het zonder woorden af kon, of jij die een vechtpartijtje aan ging.
Kon dat niet in één quote, spammer?

Maar goed, ze zaten zonder reden aan mijn broertje. Iedereen die een beetje mans genoeg is doet daar wat aan.
Verkeerd verbonden
pi_68090359
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:41 schreef sappo het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie stoerder is dan, hij die het zonder woorden af kon, of jij die een vechtpartijtje aan ging.
Jij rent als een lafaard weg als je broertje wordt bedreigd met een bierflesje?
pi_68090633
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Jij rent als een lafaard weg als je broertje wordt bedreigd met een bierflesje?
hmmm, ff denken...nee, ik ren niet weg als een lafaard. maar soms is het wel beter weg te rennen als een slimmerik, stel je voor dat je doodgetrapt wordt door 8 van die mongolen. zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

ik heb zelf ook wel eens met een groep jongens staan rossen, mijn zusje en broertje waren erbij. Ik heb mijn uiterste best gedaan, heb een zware mountainbike gepakt en die op een kerel gesmeten, helaas was hij niet door tweeën die kerel, maar hij strompelde wel de rest van de avond.
Alleen was zo jammer dat die jongens op het laatst met 16 man op mij heen stonden, ja toen zei ik: nu wordt de overmacht mij een beetje te veel jongens, ik smeer hem hier! en toen ben ik maar al te graag weggerend.

heb zelf geen 1 klap gekregen en wel klappen uitgedeeld, maar ga echt niet wachten tot zij aan de beurt zijn om mij helemaal af te rossen, dan bedank ik feestelijk. Ik durf te wedden dat ze mij dood getrapt zouden hebben nadat ik 1 jongen verneukt heb door een mountainbike op hem te gooien en die andere jongens een aar tikken heb uitgedeeld.

Laat mijn broertje dan maar een flinke mep op zijn kanes krijgen, maar ik kies dan echt wel eieren voor mijn geld, ik laat mij niet dood trappen door opgeschoten gastjes die annabolen gebruiken en aan kickboxen doen en die avond ook nog eens zwaar onder de coke waren.

Noem me een lafaard, maar ik blijf liever leven.
pi_68090763
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:54 schreef sappo het volgende:

[..]

hmmm, ff denken...nee, ik ren niet weg als een lafaard. maar soms is het wel beter weg te rennen als een slimmerik, stel je voor dat je doodgetrapt wordt door 8 van die mongolen. zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.

ik heb zelf ook wel eens met een groep jongens staan rossen, mijn zusje en broertje waren erbij. Ik heb mijn uiterste best gedaan, heb een zware mountainbike gepakt en die op een kerel gesmeten, helaas was hij niet door tweeën die kerel, maar hij strompelde wel de rest van de avond.
Alleen was zo jammer dat die jongens op het laatst met 16 man op mij heen stonden, ja toen zei ik: nu wordt de overmacht mij een beetje te veel jongens, ik smeer hem hier! en toen ben ik maar al te graag weggerend.

heb zelf geen 1 klap gekregen en wel klappen uitgedeeld, maar ga echt niet wachten tot zij aan de beurt zijn om mij helemaal af te rossen, dan bedank ik feestelijk. Ik durf te wedden dat ze mij dood getrapt zouden hebben nadat ik 1 jongen verneukt heb door een mountainbike op hem te gooien en die andere jongens een aar tikken heb uitgedeeld.

Laat mijn broertje dan maar een flinke mep op zijn kanes krijgen, maar ik kies dan echt wel eieren voor mijn geld, ik laat mij niet dood trappen door opgeschoten gastjes die annabolen gebruiken en aan kickboxen doen en die avond ook nog eens zwaar onder de coke waren.

Noem me een lafaard, maar ik blijf liever leven.
En als je broertje wordt doodgetrapt? Ach, dan blijf jij lekker leven, maar heb je de rest van je leven een schuldgevoel omdat jij te laf was om je broertje te beschermen als grote broer zijnde.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:03:38 #138
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_68090987
Niets tegen de TS, maar het is toch wel triest om te verliezen in een 4 op 1 (+ dronken broertje)

Je hebt nog geluk gehad dat ze geen wapens op zak hadden, het waren zeker geen rifbewoners of wel?
Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_68091068
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

En als je broertje wordt doodgetrapt? Ach, dan blijf jij lekker leven, maar heb je de rest van je leven een schuldgevoel omdat jij te laf was om je broertje te beschermen als grote broer zijnde.
ja dat lukt ook wel hé?
tegen 16 man vechten in mijn eentje, de hele groep bestond uit zo'n 40 man en noemde zichzeld the westside (kk sneu maar goed) feit is wel dat ze steroiden gebruiken en zwaar onder invloed waren.

Mijn broertje moesten ze niet hebben, ze moesten mij hebben. Het was absoluut niet dom om weg te rennen en zeker ook niet laf omdat ik redelijk lang stand heb gehouden door allerlei capriolen uit te halen. Maar op het laatst trok ik het niet meer.

En schuldgevoel? nee hoor geen greintje. 0.0 nada niks. Ik weet wie die jongens zijn en weet dat het gewoon niet verstandig is om te blijven staan. Ik heb op de leider een mountainbike gegooid maar dat liet de groep koud, een ander kwam met een mes aanzetten, die heb ik eerst een flinke trap gegeven, en daarna ben ik weg gegaan. Dikke lul 3 bier. Ik blijf echt niet staan.
Als ik was blijven staan hadden ze mij doodgetrapt en mijn broertje in coma geslagen.
Nu ben ik er ongeschonden vanaf gekomen en mijn broertje met 1 flinke dreun.
Dus het was een moedige daad om weg te rennen.
pi_68091099
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:05 schreef sappo het volgende:

[..]

ja dat lukt ook wel hé?
tegen 16 man vechten in mijn eentje, de hele groep bestond uit zo'n 40 man en noemde zichzeld the westside (kk sneu maar goed) feit is wel dat ze steroiden gebruiken en zwaar onder invloed waren.

Mijn broertje moesten ze niet hebben, ze moesten mij hebben. Het was absoluut niet dom om weg te rennen en zeker ook niet laf omdat ik redelijk lang stand heb gehouden door allerlei capriolen uit te halen. Maar op het laatst trok ik het niet meer.

En schuldgevoel? nee hoor geen greintje. 0.0 nada niks. Ik weet wie die jongens zijn en weet dat het gewoon niet verstandig is om te blijven staan. Ik heb op de leider een mountainbike gegooid maar dat liet de groep koud, een ander kwam met een mes aanzetten, die heb ik eerst een flinke trap gegeven, en daarna ben ik weg gegaan. Dikke lul 3 bier. Ik blijf echt niet staan.
Als ik was blijven staan hadden ze mij doodgetrapt en mijn broertje in coma geslagen.
Nu ben ik er ongeschonden vanaf gekomen en mijn broertje met 1 flinke dreun.
Dus het was een moedige daad om weg te rennen.
Het klinkt wel kankerheftig
pi_68091184
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:05 schreef sappo het volgende:

[..]

ja dat lukt ook wel hé?
tegen 16 man vechten in mijn eentje, de hele groep bestond uit zo'n 40 man en noemde zichzeld the westside (kk sneu maar goed) feit is wel dat ze steroiden gebruiken en zwaar onder invloed waren.

Mijn broertje moesten ze niet hebben, ze moesten mij hebben. Het was absoluut niet dom om weg te rennen en zeker ook niet laf omdat ik redelijk lang stand heb gehouden door allerlei capriolen uit te halen. Maar op het laatst trok ik het niet meer.

En schuldgevoel? nee hoor geen greintje. 0.0 nada niks. Ik weet wie die jongens zijn en weet dat het gewoon niet verstandig is om te blijven staan. Ik heb op de leider een mountainbike gegooid maar dat liet de groep koud, een ander kwam met een mes aanzetten, die heb ik eerst een flinke trap gegeven, en daarna ben ik weg gegaan. Dikke lul 3 bier. Ik blijf echt niet staan.
Als ik was blijven staan hadden ze mij doodgetrapt en mijn broertje in coma geslagen.
Nu ben ik er ongeschonden vanaf gekomen en mijn broertje met 1 flinke dreun.
Dus het was een moedige daad om weg te rennen.
Ja, maar ik stond tegen 4 gasten en had al een klap gehad.
Verkeerd verbonden
pi_68091206
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef Morshu het volgende:
Niets tegen de TS, maar het is toch wel triest om te verliezen in een 4 op 1 (+ dronken broertje)

Je hebt nog geluk gehad dat ze geen wapens op zak hadden, het waren zeker geen rifbewoners of wel?
Sorry tarzan, we zijn niet allemaal koning spierbal zoals jij.
Verkeerd verbonden
pi_68091213
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:13 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Quotelul is een badmongool die nog steeds een kerstui heeft
Ja omdat ik skaffa ben
  donderdag 16 april 2009 @ 23:12:23 #144
252334 Morshu
Mmmmm... Richer!
pi_68091287
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:09 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Sorry tarzan, we zijn niet allemaal koning spierbal zoals jij.
Grapjas, leer lezen, ik bedoelde juist:

Knap dat TS er nog relatief zonder kleerscheuren vanaf kwam tegen 4 man, en dat ze zich moesten schamen.

Lamp oil? Rope? BOMBS? You want it?
pi_68091378
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef Skaff-a het volgende:

[..]

Ja, maar ik stond tegen 4 gasten en had al een klap gehad.
Tegen 4 jongens is de moeite nog wel waard om te proberen idd.
Maar in mijn situatie was het onbegonnen werk.

Daarnaast was het allerleukste dat er 3 hele sterke gespierde uitsmeiters 15 meter verderop stonden maar geen vinger uitstaken, als die 3 steroidenvreters al bang zijn voor dat tuig en niet ingrijpen zal ik zeker dat klusje in mijn eentje ff klaren.

Het scheeld wel dat ik veel vechtsportervaring heb, maar een dergelijke overmacht begin je niets tegen.
pi_68091435
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef Morshu het volgende:

[..]

Grapjas, leer lezen, ik bedoelde juist:

Knap dat TS er nog relatief zonder kleerscheuren vanaf kwam tegen 4 man, en dat ze zich moesten schamen.


Leer lezen of leer schrijven, nu is de boodschap duidelijk
Verkeerd verbonden
pi_68091484
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Het klinkt wel kankerheftig
Oké je begrijpt het.
pi_68091771
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

En dan ben jij zo'n stumperd om te geloven dat wiet (softdrug) dan schadelijker is dan bier/alcohol (hardrug)?
Blijf dat vooral denken en kom maar weer met zo'n shitargument want ik ga er niet eens meer op in
Hey jou heb ik vandaag gekocht!
pi_68091889
Coke moet gepusht worden.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:31:53 #150
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_68092015
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:

[..]

Hey jou heb ik vandaag gekocht!


Jack begint me wel beetje te vervelen, ik zit al 3 weken aan de power plant voor de afwisseling
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')