Nummer 6001?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen krijgen we een gloednieuwe Boeing rechtstreeks uit de fabriek
Heel de Alitalia-crew zat bij mij in het vliegtuig naar Vacnouverquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
Je bent aan het doemdenken. Maar je bent de enige nietquote:Op zondag 26 april 2009 06:30 schreef flipsen het volgende:
Wie maakt zich intussen al zorgen over de griepvariant die in Mexico is begonnen? Als ik heel eerlijk ben, ik zweet peentjes! Een pandemie zit er sowieso weer eens aan te komen en dit lijkt alle vormen aan te nemen van een niet zo gezellig tijdperkMeer mensen angstig, of ben ik een doemdenker vandaag?
moeders blijven moeders... die van mij wil dat ik perse mondkapjes ga meenemen naar Azie volgende weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Gaoxing het volgende:
Vogue, gefeliciteerd met je baan! Fijn!
[..]
Je bent aan het doemdenken. Maar je bent de enige nietMjn moeder vindt het nog altijd moeilijk te bepalen wanneer ze nou beter haar mond kan dichthouden: m'n dochter is nogal behoorlijk ziek op het moment, en na een dagje ziekenhuis bleef mams zich maar afvragen of ik zeker wist dat het geen varkensgriep was
Rechtstreeks of met een tussenstopje om bij te tanken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
SkyEurope heeft er eentje non stop laten vliegen van Seattle naar Budapestquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Thetallguy het volgende:
Tussenstop in Reykjavik, maar dat klinkt minder stoer
een -800 series, met 186 stoelen.
Bratislava, is toch alweer 140km minder indrukwekkendquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
SkyEurope heeft er eentje non stop laten vliegen van Seattle naar Budapest![]()
Bij Ryanair zitten er 189 stoelen inquote:186 is dan ook wel het maximum wat er in past... hopelijk hebben ze dit keer gekozen voor de dunne stoelen.
In de A320 van Finnair zaten de tijdschriftvakken boven in de stoel, dat scheelt ook weer een stuk beenruimte
Hebben ze eerst 31159 prototypes gebouwd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Thetallguy het volgende:
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook!
Die van Norwegian had serienummer 37159, de onze is 37160.
Ouwe bakken daar bij Norwegian
Het is het totaal van door Boeing gebouwde vliegtuigenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze eerst 31159 prototypes gebouwd?
Bij jullie ook al?!!!quote:Op zondag 26 april 2009 09:23 schreef Fogel het volgende:
Ach, de financiele crisis begint een beetje oud nieuws te worden, dus ze moeten over naar de nieuwe hype.
SARS zou de halve wereld uitmoorden, de vogelgriep evenzo, maar het viel allemaal best wel mee. Ik reken erop dat dit een nieuwe variant op dit is zodat we de augurkentijd met virusnieuws door kunnen komen.
Laatst was in het nieuws dat die Tamiflu pillen die de meeste regeringen ter wereld in zeer grote volumes hadden afgenomen niet werken tegen een mutatie van het vogelgriepvirus. Gister het wondere nieuws dat de pillen wel werken tegen dit nieuwe virus uit Mexico. Vast toeval...
Mooi hè?!quote:Op donderdag 30 april 2009 04:14 schreef flipsen het volgende:
Maar hij is wel oranje...
Genoeg nuquote:Op donderdag 30 april 2009 08:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Nou vooruit, dan kan een f@$#ing kwartetpost ook wel.
Het is nu ca 17-20 graden in Trondheim, geheel wolken- en varkensgriepvrijquote:Op donderdag 30 april 2009 04:25 schreef Bora-Bora het volgende:
Iemand nog een leuke suggestie elders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |