Ik moet mensen levens reddenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou me verslapen
Was er ook echt brand? Anders gewoon zelf de fik erin gooien. Kom je tenminste nog ergens voor.
Ik red mezelf en de spange meisjes tegelijkertijd om het daarna in een andere slaapkamer te vierenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik red mezelf eerst en kijk daarna of er nog spange meisjes te redden zijn
Pro brandweer slapen natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
vrijwillige brandweer dus
sinds ik weet dat er maar weinig pro's zijn, is de brandweer in mijn achting gedaald
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik red mezelf en de spange meisjes tegelijkertijd om het daarna in een andere slaapkamer te vieren
Leg dat maar eens uit, bij mij stijgt hij zelfs aangezien mensen bereid zijn vrijwillig hun leven te geven voor anderenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
vrijwillige brandweer dus
sinds ik weet dat er maar weinig pro's zijn, is de brandweer in mijn achting gedaald
Daarom is het ook voor bazenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit, bij mij stijgt hij zelfs aangezien mensen bereid zijn vrijwillig hun leven te geven voor anderen
En? Heb je het katje uit de boom gekregen?quote:
Het gaat over brandquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En? Heb je het katje uit de boom gekregen?
Nee, of je moet flevoland zien als het hogen noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef TheClown1 het volgende:
woon je in het hoge noorden want daar is er vaak brand de laatste tijd
Je moet het katje dan toch ook uit de brand helpen?quote:
Die was al bezweken toen we aan kwamenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moet het katje dan toch ook uit de brand helpen?
Zit je dan, met je dooie poesquote:Op donderdag 16 april 2009 10:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die was al bezweken toen we aan kwamen
Weet je wat je moet doen als de frituurpan in de lont vliegt?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zit je dan, met je dooie poes
Goed bezig TS, vrijwillige brandweer![]()
Ik ben te vadsig om in een brandweerpak gehesen te worden, ik blijf liever nog even bij Smullers werken. Een baan met vooruitzicht, kan het iedereen aanraden!
Niet tijdens de dienst nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pro brandweer slapen natuurlijk niet
Is een optie, maar dat gaan mensen niet fijn vindenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef IkWilbert het volgende:
Als je wil doorslapen moet je je pager uitzetten
Ik hang er dan altijd een kwabje in, geen zuurstof = win!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen als de frituurpan in de lont vliegt?
Als er nu een brand is waar de op dat moment in dienst zijnde personen geen brand meester kunnen worden kan ik wel mijn bed uitquote:
het lont weggooien dan ben je meteen van de frituurpan af.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen als de frituurpan in de lont vliegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent goed opgeleid tot patat bakkerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik hang er dan altijd een kwabje in, geen zuurstof = win!
Dan niet klagen maar dragenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is een optie, maar dat gaan mensen niet fijn vinden
Ik kan niet helpen dat jij falende collegae hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als er nu een brand is waar de op dat moment in dienst zijnde personen geen brand meester kunnen worden kan ik wel mijn bed uit
Kijken of jij het leuk vind als huis afbrandquote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Ik kan niet helpen dat jij falende collegae hebt.
Wat doe jij voor beroepquote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dan niet klagen maar dragen![]()
Doen wij hier ook niet als we er uit moeten
Als ze geen brand meester kunnen worden, dan is het toch al een verloren zaakquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijken of jij het leuk vind als huis afbrand![]()
En je buren?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Als ze geen brand meester kunnen worden, dan is het toch al een verloren zaak![]()
Laat het dan helemaal affikken, dan weet ik in elk geval zeker dat ik alles nieuw krijg.
Dat boeit me niet.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:15 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Met zo'n waterballet zou ik toh verwachten dat het snel uit zou zijn.
Werk in de dienstverlening (ict) en als erbij hetzelfde als jij... loop er alleen niet zo mee te koop hahaquote:
Daar was het me te vroeg voorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je wel opgeruimd toen je uitgerukt was Huhuhuuuu
Ik doe ook ICT ben jij mij?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Werk in de dienstverlening en als erbij hetzelfde als jij... loop er alleen niet zo mee te koop haha
je humor faalt hard vandaagquote:Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat stond er in de brand TS? Je piepie?
Je schaamt je hé..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Werk in de dienstverlening (ict) en als erbij hetzelfde als jij... loop er alleen niet zo mee te koop haha
Net zoals jij..quote:
Heel Huizenblokquote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Net zoals jij..
Maar even serieus wat stond er in de brand dan?
Aangezien je in hetquote:
Kijk in de dorpskrant danquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Aangezien je in hetbrandweerkorps
van mijn dorp zit.
Vanavond krijg je hem, je wacht maar netjesquote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja dat staat er nu al in man.. Einstein.
Belendendepercelennathouderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
BelendendepercelennathouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |