Ik moet mensen levens reddenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou me verslapen
Was er ook echt brand? Anders gewoon zelf de fik erin gooien. Kom je tenminste nog ergens voor.
Ik red mezelf en de spange meisjes tegelijkertijd om het daarna in een andere slaapkamer te vierenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik red mezelf eerst en kijk daarna of er nog spange meisjes te redden zijn
Pro brandweer slapen natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
vrijwillige brandweer dus
sinds ik weet dat er maar weinig pro's zijn, is de brandweer in mijn achting gedaald
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik red mezelf en de spange meisjes tegelijkertijd om het daarna in een andere slaapkamer te vieren
Leg dat maar eens uit, bij mij stijgt hij zelfs aangezien mensen bereid zijn vrijwillig hun leven te geven voor anderenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Catch22- het volgende:
vrijwillige brandweer dus
sinds ik weet dat er maar weinig pro's zijn, is de brandweer in mijn achting gedaald
Daarom is het ook voor bazenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit, bij mij stijgt hij zelfs aangezien mensen bereid zijn vrijwillig hun leven te geven voor anderen
En? Heb je het katje uit de boom gekregen?quote:
Het gaat over brandquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En? Heb je het katje uit de boom gekregen?
Nee, of je moet flevoland zien als het hogen noordenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef TheClown1 het volgende:
woon je in het hoge noorden want daar is er vaak brand de laatste tijd
Je moet het katje dan toch ook uit de brand helpen?quote:
Die was al bezweken toen we aan kwamenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je moet het katje dan toch ook uit de brand helpen?
Zit je dan, met je dooie poesquote:Op donderdag 16 april 2009 10:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die was al bezweken toen we aan kwamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |