Zo had jij natuurlijk niet gereageerd, onze brave burgerquote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat verbaast me deze reactie totaal niet. Best wel een triest figuur ben je als het om voetbal gaat.
Ach zo heeft bijna iedereen wel iets wat een ander triest vind.quote:Op zondag 19 april 2009 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat verbaast me deze reactie totaal niet. Best wel een triest figuur ben je als het om voetbal gaat.
Fietsen..quote:Op zondag 19 april 2009 16:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Amstel gold race![]()
![]()
Voetbal is voor mietjes
Net hard gelopen met een katerquote:
Rubenquote:Op zondag 19 april 2009 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK!!!!!!!!!!!!
en nu istie weer voor PSVquote:Op zondag 19 april 2009 17:15 schreef jpjedi het volgende:
Heerlijk die amsterdammers gewoon inblikken.
Met de vlakke hand op de blote bipsquote:
Al jaren gezeik met Beerschot.. weet eigenlijk niet eens waarom.quote:Op zondag 19 april 2009 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die heeft zijn vrienden in Belgie uitgenodigt..
NAC-fans verstoren duel in Belgische competitie
Waarom zingen ze dat als je zelf ook niets hebt en 4e staat??? Ach... IQ van brabandersquote:Op zondag 19 april 2009 17:50 schreef FJD het volgende:
PSV supporters die helemaal niets in Amsterdam zingen zijn ook nooit grappig
Maak je nou maar druk om je eigen ploegje, daar heb je je handen vol aanquote:Op zondag 19 april 2009 17:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom zingen ze dat als je zelf ook niets hebt en 4e staat??? Ach... IQ van brabanders
Waarom... kampioen worden deden we toch al niet meer en 2e worden kunnen we doen door de laatste wedstrijd te winnen van Twente.quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Maak je nou maar druk om je eigen ploegje, daar heb je je handen vol aan
Ferdi!quote:Op zondag 19 april 2009 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Maak je nou maar druk om je eigen ploegje, daar heb je je handen vol aan
Hoi lieverdquote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Sickert het volgende:
ben je af en toe een misselijk mannetje zeg
Nah ik vermaak me uitstekend.. gebeurt veel op het veld en kansen over en weer.quote:Op zondag 19 april 2009 17:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo'n goede pot is het niet
Ajax speelt slecht en Psv profiteert
Ochhh.... het is een feyenoorder. Die hebben totaal NIETS te zeggen dit seizoen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ferdi!
ben je af en toe een misselijk mannetje zeg
en maar klagen over Diamond
ik zeg pak m Diamond!
Dat zei Inco vrijdag ookquote:
Kutboeren, lolquote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah ik vermaak me uitstekend.. gebeurt veel op het veld en kansen over en weer.![]()
5-1 man man man
ik zeg: TIEN TIEN TIEN.![]()
De wedstrijd van Feyenoord van gisteren gaat jullie CL voetbal opleveren. Niet alleen loopt Twente niet uit op jullie maar daarnaast hebben ze volgende week bij Heerenveen vier of vijf geschorste spelers waardoor de kans vrij groot is dat ze daar punten verspelen.quote:Op zondag 19 april 2009 17:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ochhh.... het is een feyenoorder. Die hebben totaal NIETS te zeggen dit seizoen.
Net alsof feyenoord de enige is die van twente heeft gewonnenquote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
De wedstrijd van Feyenoord van gisteren gaat jullie CL voetbal opleveren. Niet alleen loopt Twente niet uit op jullie maar daarnaast hebben ze volgende week bij Heerenveen vier of vijf geschorste spelers waardoor de kans vrij groot is dat ze daar punten verspelen.
Maar goed, ik begrijp dat een bedankje pijn doet
Van de kater van vrijdag bekomen..quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
De wedstrijd van Feyenoord van gisteren gaat jullie CL voetbal opleveren. Niet alleen loopt Twente niet uit op jullie maar daarnaast hebben ze volgende week bij Heerenveen vier of vijf geschorste spelers waardoor de kans vrij groot is dat ze daar punten verspelen.
Maar goed, ik begrijp dat een bedankje pijn doet
Worden jullie dat gebagger nu nooit beu? Gaat toch helemaal nergens meer over?quote:Op zondag 19 april 2009 18:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Net alsof feyenoord de enige is die van twente heeft gewonnen![]()
Je geeft zelf al aan dat ze waarschijnlijk volgende week punten verspelen... ajax krijg twente nog thuis dus in dat geval was die winst van jullie voor ons niet eens nodig geweest.
Absoluut niet... nu kunnen we vanavond weer goedmaaksex hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 18:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Worden jullie dat gebagger nu nooit beu? Gaat toch helemaal nergens meer over?
Hoogtepunt van de zondagavond, zo net na Studio Sportquote:Op zondag 19 april 2009 18:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Absoluut niet... nu kunnen we vanavond weer goedmaaksex hebben
quote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de zondagavond, zo net na Studio Sport
quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
JP is jaloehoeeerssssssssssssssssss
Voetbalquote:
Forum Opties | |
---|---|