Moet je koffie nemen..quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:23 schreef Lyzio het volgende:
Moggul. Koppijn.
Done. Gaat al wat beterquote:
Beste medicijn dat er is...quote:
quote:
Je haalt straks dankzij Feyenoord de 2e plek. Wen er maar vast aan, we zullen je er vaak aan herinnerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maar de 2e plek is wel leuk natuurlijk.
dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Je haalt straks dankzij Feyenoord de 2e plek. Wen er maar vast aan, we zullen je er vaak aan herinneren![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 04:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kampioenen, kampioenen![]()
![]()
Ik ben vandaag samen met mijn team kampioen geworden en ik heb geen idee meer hoeveel meters bier we hebben gehad, maar godverdomme zeg wat hebben wij een mooi feestje gemaakt.
Nu ga ik echt proberen te slapen, want ik moet morgen nog een beet fit zijn, aangezien ik mijn auto nog op moet halen bij de hal
![]()
Je was toch gestoptquote:Op zondag 19 april 2009 04:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Ik ben vandaag samen met mijn team kampioen geworden en ik heb geen idee meer hoeveel meters bier we hebben gehad, maar godverdomme zeg wat hebben wij een mooi feestje gemaakt.
Nu ga ik echt proberen te slapen, want ik moet morgen nog een beet fit zijn, aangezien ik mijn auto nog op moet halen bij de hal
![]()
Voor sommige dingen maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 19 april 2009 11:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was toch gestopt![]()
Gefeliciteerd iig
Net Slumdog Millonaire gezien, vond het maar een beetje cheesy film. Geen verkeerde film maar om nou te zeggen Oscar waardig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |