Goed om te horen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef Vicky het volgende:
Ik ging eerst van een G naar een D, dat had een C. moeten worden. Ik was er nog niet blij mee en ben later nog een keer geopereerd.
Koningin, ik ben ik september 2004 voor de 2e keer geopereerd, moest in november/december terug op controle komen en heb toen aan de pc hoelang ik moest wachten totdat ik weer geopereerd mocht worden. Hij zag geen bezwaar en ik hoefde geen jaar te wachten ofzo. Eind januari 2005 was ik zwanger.
ik zag pas foto's van mezelf op de site van de pc
Ik mijn sportbh ook dan vergeten. Ik zal aankomende week het eens met sportbh proberenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef mefke79 het volgende:
Koningin ik had ook 'maar' een E, maar het is gewoon vergoed. De huisarts heeft een verwijzing gemaakt waarop stond dat ik er last van had (schouder/rug) en toen was het geen probleem. Maar goed, dat is al wel effe geleden en het zal ook aan je verzekering liggen denk ik. Succes!
Monsterd, bedenk wel dat , als je pas in mei de operatie had, het weefsel ook gewoon nog gevoellig kan zijn. En ja, een gewone bh steunt minder dan een sportbh en dan zou je daardoor er ook gewoon last van kunnen hebben. Ikzelf heb altijd graag veel steun gehad in mijn bh's en zonder sportbh sporten voelt dus gewoon niet prettig.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:34 schreef pinquit het volgende:ik ben er weer!
even wennen, weer thuist was best ok in t ZH. heb best wel wat pijn, ook in mn rug van het constant op mn rug moeten liggen
verder gaat alles goed, gisterenavond thuis gekomen al
Dat is niet te zeggen. Bij mij is het niet meer goedgekomen (alhoewel het wel verbeterd is!). Als het goedkomt, kan het wel behoorlijk lang duren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:28 schreef pinquit het volgende:
Wat ik heel gek vind is dat de huid aan de onderkant van mn borsten helemaal gevoelloos is! niet gek als in 'huhdakanie' maar een raar gevoel. Ik heb er niet bij stilgestaan dat die zenuwen natuurlijk doorgesneden zijnna hoeveel tijd is dat weer goed?
Er is prima mee te leven hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:46 schreef pinquit het volgende:
Goh maf is dat zeg. Je leest wel overal dat je tepels het gevoel kunnen verliezen, maar over de huid van je borsten zeggen ze er niet bij. Ik wist echt niet dat dat blijvend kon zijn joh
bij mij op sommige plekken ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Dat is niet te zeggen. Bij mij is het niet meer goedgekomen (alhoewel het wel verbeterd is!). Als het goedkomt, kan het wel behoorlijk lang duren.
Mooi!quote:
Ik zou er niet vanuit gaan. Het blijft cosmetisch namelijk..quote:Op maandag 6 september 2010 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Interessant topic. Ik heb een iets ander verhaal. Ik heb een jaar of 9 geleden een borstvergroting gehad. Maar de chirurg heeft er grotere protheses in gedaan dan afgesproken. Destijds waren ze groot maar niet lelijk. Na 4 jaar is 1 van de protheses onder de borstspier vandaan geschoten. Zo met BH niet zichtbaar maar zonder zie je gewoon echt de rand zitten. De andere schoot een jaar later ook onder de spier vandaan. Ze zijn door de zware protheses ook erg gaan hangen. Nu wil ik volgend jaar graag een lift plus kleinere protheses. Hoe groot is de kans dat dit (gedeeltelijk) vergoed zal worden? Het is tenslotte een mislukte operatie...
Edit: ik heb dus nu 75F ...veel te groot
Ja aan de ene kant wel maar toch ook wel medisch noodzakelijk. Ze zitten niet waar ze horen te zitten...en na tien jaar moeten de protheses sowieso vervangen worden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zou er niet vanuit gaan. Het blijft cosmetisch namelijk..
Maar als na ongeveer10 jaar de protheses vervangen moeten worden dan is het nu toch niet zo gek dat ze na 9 jaar niet meer goed zijn. Ik snap je probleem, maar ik denk dat het toch onder "onderhoud" valt ofzo, en dat de verzekering gewoon zal zeggen dat het gewoon tijd was om de protheses te vervangen. Al dan iets eerder dan voorspelt.quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel maar toch ook wel medisch noodzakelijk. Ze zitten niet waar ze horen te zitten...en na tien jaar moeten de protheses sowieso vervangen worden.
Dit is natuurlijk niet te vergelijken met de dames hier met natuurlijke grote borsten maar het is wel een probleem voor mij. En 'gewoon' een nieuwe operatie is erg duur
Bij mijn zus zijn ze nu ook weer terug naar het 'oude' formaat. ja het was wat ongelijk verdeeld tussen zus en mijquote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef pinquit het volgende:
Zelfde als Monsterd, maar dan 1 jaar geleden, de 9e. ook hier zijn ze boobs tussen D en E, terwijl ik C had besteld, en eigenlijk zijn ze ook al een heel eind gezaktik denk dat mn huid gewoon zijn rek daar helemaal kwijt is ofzo. Maar ik mag van mezelf niet ontevreden zijn
Klinkt stom om te zeggen, maar ik denk dat het eigenlijk bij het eigen risico hoort van de operatie. En omdat de eerste operatie een cosmetische ingreep was en geen plastische wordt het denk ik niet vergoed. Mail of bel even naar je verzekering.quote:Op maandag 6 september 2010 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wel maar toch ook wel medisch noodzakelijk. Ze zitten niet waar ze horen te zitten...en na tien jaar moeten de protheses sowieso vervangen worden.
Dit is natuurlijk niet te vergelijken met de dames hier met natuurlijke grote borsten maar het is wel een probleem voor mij. En 'gewoon' een nieuwe operatie is erg duur
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Eigen schuld, dikke bult(en)quote:Op maandag 6 september 2010 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klinkt stom om te zeggen, maar ik denk dat het eigenlijk bij het eigen risico hoort van de operatie. En omdat de eerste operatie een cosmetische ingreep was en geen plastische wordt het denk ik niet vergoed. Mail of bel even naar je verzekering.
Heb je het misschien nagemeten? Het kan namelijk zijn dat de vorm van je borsten gewoon veranderd is waardoor ze groter lijken, maar in feite misschien gewoon wat breder geworden zijn. Ik heb dat ook wel een beetje namelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef VixenFromHell het volgende:
Volgens mij groeien de mijne weerblousjes enzo die ik eerst prima aan kon, willen nu bijna niet meer dicht
. BH's passen niet goed meer... En ik ben verder ook niet noemenswaardig aangekomen of zo...
Ik kijk het nog wel even aan, maar als dit door zet vraag ik wel weer even om een afspraak bij mijn chirurg, om te vragen hoe en wat.!
Ik ben al die tijd aan de pil geweest. Niets aan het handje, maar het zou kunnen dat ze groter worden.. Misschien moet je even je huisarts bellen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef pinquit het volgende:
zijn jullie aan de pil? ik ben ongeveer 4 jaar voor mijn borstverkleining gestopt met de pil, en ik wil graag weer beginnen (menstruatie gedoe enzo)
Maar ik ben echt als de DOOOOD dat ik weer giga borsten krijg door die poeppil.![]()
tips iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |