Ga je schamen lui krengquote:Op donderdag 16 april 2009 09:18 schreef Rauw. het volgende:
Alweer verslapen, gelukkig maar een half uurtje![]()
ik heb echt een kutkop de afgelopen dagen
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komenquote:
Tyquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 16 april 2009 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
als dit zo doorgaat een flexibel contract
Een stappen tellerquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk teruglezen om dit te weten te komen
ja ik heb zoiets gedownload voor op mijn Nokia 5800...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een stappen tellerheb je geen gsm met GPS functionaliteit en een sportstracker. Kan je elke dag netjes je route & snelheid enzo grafisch weergeven op computer/internet.
Nee ik gebruik geen hartslagmeter. Ten eerste omdat ik niet relaxed gesport heb als ik niet helemaal kapot ga, en ten tweede omdat ik een piepend apparaat ontzettend irritant vind. Ik ga vrijwel altijd over mijn maximale hartslag heen, vandaarquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben mij aan het orriënteren voor een hartslagmeter met stappenteller
Gebruik jij zoiets ook Nouk ?
Heb ik gedaan, hahaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Tvptje
Ja lees maar effe terug als je het wil weten, want was wel lekker
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Lees voor mij ook even terug dan. Zie ik daarna de pm wel verschijnen.
Heerlijk als je dat soort dromen hebtquote:
Ik doe het liever in het echtquote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heerlijk als je dat soort dromen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |