Flikker toch een eind op zegquote:Het handelsregister is momenteel niet bereikbaar. Openingstijden handelsregister: elke dag van 8 tot 24 uur.
Moest ik meteen aan denken. Paupers, iedereen weet toch dat studenten juist 's nachts actief zijnquote:
Idem bij de Rabo, hoewel het niet echt heel vaak voorkomt...quote:Op donderdag 16 april 2009 01:31 schreef donroyco het volgende:
Net als de ABN Amro, af en toe ligt dat internetbankieren er 's nachts uit, 'voor onderhoud'..
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:31 schreef donroyco het volgende:
Net als de ABN Amro, af en toe ligt dat internetbankieren er 's nachts uit, 'voor onderhoud'..
Site van de SGP ookquote:Op donderdag 16 april 2009 02:22 schreef Aanvoerder het volgende:
In Katwijk heb je toch ook een of andere godsdienstige website die op zondag op zwart gaat?
En van het Reformatorisch Dagblad ook. Als je de datum op je computer veranderd naar maandag werkt het wel gewoon.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 02:31 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En van het Reformatorisch Dagblad ook. Als je de datum op je computer veranderd naar maandag werkt het wel gewoon.
Dat is de meest opgezochte info op die site.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Moest ik dus even wat opzoeken bij de KvK, krijg ik deze shit:
[..]
Flikker toch een eind op zegAlsof één of andere retesnelle typslet die zoekopdracht moet invoeren en weer terug stuurt naar mij toe, maar in haar WAO staat dat ze maar tot 23.59 mag werken ivm met RSI.
De IB-Groep heeft dat ook al.
Wat is dat voor onzin? 2009 mensen, optyfen met dit soort ongein!
Komt omdat ze updaten, meerdere systemen worden bijgewerkt en dat kost even tijdquote:Op donderdag 16 april 2009 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Moest ik dus even wat opzoeken bij de KvK, krijg ik deze shit:
[..]
Flikker toch een eind op zegAlsof één of andere retesnelle typslet die zoekopdracht moet invoeren en weer terug stuurt naar mij toe, maar in haar WAO staat dat ze maar tot 23.59 mag werken ivm met RSI.
De IB-Groep heeft dat ook al.
Wat is dat voor onzin? 2009 mensen, optyfen met dit soort ongein!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |