quote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef Cybey het volgende:
Hier is er nog zo een die denkt gitaar te kunnen spelen:
Volgens mij faalt ie daar zelfs nog in.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
![]()
misschien is guitarhero wel wat voor hem
Want een schilderij maken is met een kwast in je hand wat kladderen op een doekjequote:Op donderdag 16 april 2009 13:43 schreef Biels het volgende:
Props voor je guitar hero skills. En gitaristen. Gefeliciteerd, je kan snaren indrukken en met je andere hand ertegenaan slaan, alsof daar kunst aan is
!!!!!!!!!!!
Ja. Schilderen is ook zoiets wat iedereen kan. Er is geen kunst aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Want een schilderij maken is met een kwast in je hand wat kladderen op een doekje![]()
Of ik hap nu naar een troll
Rappen wel zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 14:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja. Schilderen is ook zoiets wat iedereen kan. Er is geen kunst aan.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat is veel moeilijker dan gitaar spelen.
Hehe eindelijk bijgekomen van het lachen.... oh... wacht.. toch nietquote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat? Alsof gitaar spelen zo'n kunst isquote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe eindelijk bijgekomen van het lachen.... oh... wacht.. toch niet
BWAAHAHAHAHAAAAA!!!HAAHAHAHAHA!!!!!EINZ!! GRAPJAS
![]()
popliedjes spelen met 4 akkoorden is ook geen kunst neequote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat? Alsof gitaar spelen zo'n kunst is.
Het enige wat je hoeft te kunnen is wat snaren indrukken en ertegenaan slaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:19 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
popliedjes spelen met 4 akkoorden is ook geen kunst nee
echt meester worden van het instrument ligt iets anders.
probeer niet te lullen over iets waar je geen verstand van hebt
Bwehehehehequote:
Vind ik dit knapper:quote:
Zoals dat ventje het doet, vind ik het in GH ook knapperquote:
Toffe gitaar, dat wel.quote:
gastquote:Op donderdag 16 april 2009 17:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Het enige wat je hoeft te kunnen is wat snaren indrukken en ertegenaan slaan.. "Meester van het instrument", pleaaaaase
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |