nee en dan probeer je hem te ownen door je Guitar Hero score op te gevenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef MASD het volgende:
..., alleen maar omdat ze een echte hebben.
Laatst ook weer zo'n persoon. Moest mij nog even mededelen dat ik mijzelf voor de gek houd en mijn tijd verspil. Nou, ik kan tenminste in Guitar Hero, Dragonforce 98% op expert spelen. Zie ik hem nog niet doen.
Prutser.
Klacht: Gitaristen die elitair doen.
Ik ben ook niet zoooooooooo super goed maar jij slaat echt de plank("of de gitaar") wel enorm mis. Stoer man. 5 knoppen ofzo kunnen intoetsen in een bepaald tempo. Ik moet 6 snaren in verschillend tempo's kunnen aanslaan met 1 hand. Dan hebben we het nog niet eens gehad over die 24x6=144 knoppen die ik indruk terwijl ik OOK de 6 snaren al bespeeld. Ken trouwens meerdere basisscholieren die dat ook kunnen terwijl ze verders zo dom zijn als maar kan dus zo trots zou ik nog niet eens zijn....quote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef MASD het volgende:
..., alleen maar omdat ze een echte hebben.
Laatst ook weer zo'n persoon. Moest mij nog even mededelen dat ik mijzelf voor de gek houd en mijn tijd verspil. Nou, ik kan tenminste in Guitar Hero, Dragonforce 98% op expert spelen. Zie ik hem nog niet doen.
Prutser.
Klacht: Gitaristen die elitair doen.
Dus? Ik ken ook scholieren die gitaar kunnen spelen. Daarnaast is gitaarspelen te makkelijk voor woorden. Ik bedoel maar, je hebt niet eens battles met Slash! Daarnaast denken sommigen te kunnen spelen zonder whammybar, laat mij niet lachen. Hoe moet je dan meer star Power krijgen?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:24 schreef Espex het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zoooooooooo super goed maar jij slaat echt de plank("of de gitaar") wel enorm mis. Stoer man. 5 knoppen ofzo kunnen intoetsen in een bepaald tempo. Ik moet 6 snaren in verschillend tempo's kunnen aanslaan met 1 hand. Dan hebben we het nog niet eens gehad over die 24x6=144 knoppen die ik indruk terwijl ik OOK de 6 snaren al bespeeld. Ken trouwens meerdere basisscholieren die dat ook kunnen terwijl ze verders zo dom zijn als maar kan dus zo trots zou ik nog niet eens zijn....
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef MASD het volgende:
Nou, ik kan tenminste in Guitar Hero, Dragonforce 98% op expert spelen. Zie ik hem nog niet doen.
IMPOSSIBLE TO MASTER THAT SONG IN JUST 4 DAYS SIR!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:51 schreef MASD het volgende:
Yo, bedankt he. Wist helemaal niet dat hij er voor de pc was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een zelfde soort bewering als zeggen dat je beter bent dan bijv. Lewis Hamilton omdat je hem verslaat in een F1 simulator op de PC- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Ik had hem al op de 360.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
IMPOSSIBLE TO MASTER THAT SONG IN JUST 4 DAYS SIR!
Alsnog geloof ik je nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik had hem al op de 360.Nu kan ik ook tijdens college's spelen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef Rikketik het volgende:
Kun je battelen tegen de duivel met een echte gitaar? Ik bedoel maar!
Maar da's niet echt.quote:
Menig gitarist zou in een battke met slash winnen.... xD Die man is heeeeeelemaal niet zo spectaculair technisch gezien. Echter een sound zoals de zijne creeren en zijn manier van spelen ontwikkelen doet niemand hem na natuurlijk. Immiteren is de kunst niet...quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus? Ik ken ook scholieren die gitaar kunnen spelen. Daarnaast is gitaarspelen te makkelijk voor woorden. Ik bedoel maar, je hebt niet eens battles met Slash! Daarnaast denken sommigen te kunnen spelen zonder whammybar, laat mij niet lachen. Hoe moet je dan meer star Power krijgen?
Shun! Shun the nonbeliever!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |