meten = weten gooi eens een thermometer in die koelkast, weet je in ieder geval hoe het zit met de koeling.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:50 schreef Miasan het volgende:
De deur wordt steeds goed gesloten dus dat zal wel geen probleem zijn. En we hebben geen vriesvak in de koelkast, maar een aparte diepvries die er onder zit met een eigen deur.
Ik heb zonet gekeken naar de temperatuur. We hebben geen thermometer in de koelkast, maar er zat een draaiknop in (neem aan voor de temperatuurregeling) en die stond op 3.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:27 schreef Killer_Mom het volgende:
dat de rubbers niet sluiten met de deur dichtmaken kan ook,
uit mijn nieuwe vaatwasser lekte na een half jaar stoom, door het veel sluiten van de deur [ inbouw] was hij een beedje naar achter gesschoven.
voor verse aardbeien is dat wel snel hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef vaagsel het volgende:
Aardbeien die al na 4 dagen gaan schimmelen? Volgens mij gaan die dingen niet zo lang mee dus dat lijkt me niet abnormaal ofzo.
Staat de temperatuur goed afgesteld en is de koelkast koud genoeg?
Daar stopte ik al met lezen. Misschien kun je meedoen aan een project voor het kweken van biologische wapens.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef Miasan het volgende:
Hallo allemaal,
sinds een paar maanden woon ik in een leuk studentenhuis, maar helaas zijn mijn huisgenoten geen keiharde poetsfreaks.
Dank.
niet goed. 0nder de 7 graden moet het minstens zijn .quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef Miasan het volgende:
Ik heb zojuist de temperatuur in de koelkast gecheckt, 12 graden.
zacht fruit heeft meer van de koeling te lijden , net als tomaten. meteen opeten is het beste.quote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef Harajuku. het volgende:
Bleven mijn aardbeien maar 4 dagen goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |