abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2009 @ 14:40:10 #276
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68271168
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik heb geen afwijking hoor. Ik verkondig gewoon wat in buitenland redelijk common knowledge is alleen hier in NL lopen nog al blinde schapen rond.

Maar je zult er ooit wel achterkomen dat ik enigszins gelijk heb.
Ik zal de vraag nog even herhalen omdat je er blijkbaar telkens per ongeluk overheen leest :

Zeg Lambiekje, mag ik vragen hoe jij met je ouders en vrienden omgaat ?
Vinden je ouders jou een normaal persoon, praat je ook zo met hen over dit soort zaken ?

En vrienden, heb je die ? Of zijn degenen die je ooit had je inmiddels ook al lang zat met je verhalen ?
Is dat waarom je het maar op fora tegen mensen moet schreeuwen - omdat je in je prive-leven door je gedrag niemand meer over hebt ?
O ja, niet dan toch zeker
  woensdag 22 april 2009 @ 14:41:09 #277
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68271190
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lijkt me toch duidelijk. Geloof je in god, de sinterklaas in de wolken, dan ben je niet goed snik. PUNT.
Dat je er hoop of iets uit kan halen is iets anders. Geloven blijft onzinnig.
Geloven in sprookjes over kwaadaardige farmaceuten en overheden valt in precies hetzelfde straatje, Biek.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68271445
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is niet in KvK te vinden wijsneus. Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_vaccinmakers_.html
Je zegt aandelen. Aandeelhouders van BV's staan toch echt in het KvK. Geld toegestopt krijgen is iets heel anders. Niet liegen, graag.

De link die je noemt spreekt over 1 stemgerechtigd lid dat een bedrijf heeft dat een hele andere soort vaccins maakt. Dat is geen belangenverstrengeling hoor. Verder betalen farmaceuten inderdaad onderzoek. Een andere mogelijkheid om geneesmiddelenonderzoek te doen is er niet, de samenleving wil en kan niet opdraaien voor dergelijke kosten. Dat betekent niet dat de resultaten ook per definitie gebiased zijn...
  woensdag 22 april 2009 @ 15:10:16 #279
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68272194
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Aandelen in of je krijgt geld toegestopt om positief te zijn.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)d_vaccinmakers_.html
Ik heb je bron goed doorgelezen en kom tot de conclusie dat de schrijver van dit artikel hangt naar het gelijk geven van de leden van de Gezondheidsraad en zijn adviseurs. Dit is te zien aan het aantal voorbeelden dat hij aandraagt, maar ook de inzet (in het blauw) heeft hij gekozen met de titel 'Expert heeft per definitie contact met industrie', ook is de volgende quote tegenovergesteld van wat jij als bewering aandraagt:
quote:
Vaccinonderzoek wordt in Nederland niet met publiek geld gefinancierd. Als je expert bent op dit terrein heb je dus per definitie contacten met de industrie.” Volgens Knottnerus is de Gezondheidsraad ’zeer terughoudend’ in het benoemen van deskundigen die onderzoek doen dat direct raakt aan het onderwerp waarover advies wordt gevraagd. „Maar je moet wel alle experts bij elkaar krijgen voor een goed advies.
An sich een goede bron, Biek, maar volgens mij heb je:

óf niet verder dan de titel gelezen
óf niet goed gelezen

Waar het uiteindelijk op neerkomt (en dat vind ik zeer grappig), is dat de oordelen die over vaccins gemaakt worden om voor jou te gebruiken, dankzij de farmaceutische industrie mogelijk zijn gemaakt. In andere woorden, je bent de tak onder je eigen voeten vandaan aan het zagen!
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68272869
Van de ene kant naar de ander wordt geroepen dat een gesprekspartner een psychische aandoening heeft, en van de andere kant naar de ene wordt gezegd dat alle gelovigen een psychische afwijking hebben.

Dit gaat me allemaal te ver. Slotje dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')