Why? Whats up?quote:
Ach, van alles bij elkaar. Maar vooral lichamelijk nu in de lappenmand, heb me toch een spierpijn. En nee, niet van sportenquote:
Ah gossie, toch best hard gevallen dus! Ik denk dat jij voortaan heel goed uitkijkt bij dat trapjequote:Op donderdag 16 april 2009 08:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, van alles bij elkaar. Maar vooral lichamelijk nu in de lappenmand, heb me toch een spierpijn. En nee, niet van sportenMaar ik denk van m'n treurige val in de keuken gister
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah gossie, toch best hard gevallen dus! Ik denk dat jij voortaan heel goed uitkijkt bij dat trapjeBeetje van die spierpijnzalf op smeren, dat is vaak wel lekker!
Sterkte
Ik heb even gemist waarom je naar Berlijn gaat. Met je vriendje? Je hebt het vast al gezegd, maar dat is me dan even ontschotenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:57 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Bah, ik heb erg belabberd geslapen vandaag. Straks in het vliegtuig maar even slapen ofzo.
Nu eerst naar college.
Haha ja, hier ook. Wil zo graag onder 66 !quote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet goed? Dat zou hier eenzijn
.
Zo zwaar ben ik nog nooit geweest. Echt, ik kom alleen maar aan de laatste tijd, terwijl ik niets anders eet dan voorheen.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet goed? Dat zou hier eenzijn
.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Come to mommma and cry a little on her shoulder!
![]()
Mijn lijstje van gisteren:
O: All Bran Fruit and fibre met magere kwark
L: 2 plakjes ontbijtkoek
T: Callipo sinaasappel
D: 2 puntjes pizza
T: handje light chips
T: glas optimel framboos
Op een verdwaald stukje courgette en asperge op de pizza na geen groenten.![]()
Ah well, dan stop ik er vandaag wel wat extra groens in........
Ik ga helemaal niks eten vandaag.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Het is hier best zonnig trouwens.
Ik ga vandaag een Solero dinges eten denk ik. Die dingen zijn goddelijk.
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks eten vandaag..
Jammer voor de buurmanquote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef Goodbye het volgende:
Oh god!!Ik stond net op uit m'n bed om wat te drinken te pakken, sta ik ineens oog in oog met de buurman die wat op het dak aan het doen was blijkbaar (plat dak aan de achterkant). Gelukkig had ik eerder vanochtend al wat aan gedaan
Zo'n buurman hebben wij ook, we hebben speciaal om hem van dat plakplastic op de ramen in de slaapkamer gedaan. Hoe vaak hij me al niet naakt moet hebben gezien...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:27 schreef Goodbye het volgende:
Oh god!!Ik stond net op uit m'n bed om wat te drinken te pakken, sta ik ineens oog in oog met de buurman die wat op het dak aan het doen was blijkbaar (plat dak aan de achterkant). Gelukkig had ik eerder vanochtend al wat aan gedaan
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo'n buurman hebben wij ook, we hebben speciaal om hem van dat plakplastic op de ramen in de slaapkamer gedaan. Hoe vaak hij me al niet naakt moet hebben gezien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |