quote:Op zondag 19 april 2009 00:41 schreef mug89 het volgende:
Oh, op die link alleen dan naar beneden en de 3e uitzending kiezen (met een jongen met bloke buik als plaatje)
en dan doorspoelen naar 1:24:20 :-)
de link linkte t goede filmpje dus niet.. hopelijk weet iemand m
Nee, nee, helaas. Iets steviger nummer.quote:
Kraftwerk - Autobahnquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef Montov het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig pop/rocknummer. Is al aardig oud en er is weinig tekst. Meer weet ik niet meer.Iemand een idee?
quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik zoek een clip, zag hem gister op tv op TMF, nederlandse rap achtige dingen, en in de clip heb je zo'n platenbaas die die mensen uit gaat zoeken die voor hem in die band moeten of zoiets weet niet precies maar klein stukje gezien
Nee helaas, het is een nieuwer nummer...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef Montov het volgende:
Ik ben op zoek naar een Duitstalig pop/rocknummer. Is al aardig oud en er is weinig tekst. Meer weet ik niet meer.Iemand een idee?
[..]
Aerosmith - Crazy?
Juist die dus, en dat wou ik graag weten van welk nummer dat deuntje is, ergens jaren 90 ofzo geloof ik het komt me zó bekend voor.quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Juist die dus, en dat wou ik graag weten van welk nummer dat deuntje is, ergens jaren 90 ofzo geloof ik het komt me zó bekend voor.
Madness - one step beyondquote:Op zondag 19 april 2009 17:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat ze draaien bij Chelsea (voetbalclub) na afloop van de wedstrijd.
Het is uptempo en je hoort een saxofoon .
B.v.d.
nog meer details of flarden wat je je kan herinneren?quote:Op zondag 19 april 2009 16:32 schreef MouzurX het volgende:
Ik zoek een liedje .. freak it heet het geloof ik maar kan daar niks op vinden omdat het o zo orgineel is.
Dance achtig geloof ik en met een spin in de clip.
Ehmmm de clip is volgens mij in een soort van lounge-club achtige tent.quote:Op zondag 19 april 2009 17:58 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
nog meer details of flarden wat je je kan herinneren?
Heldquote:
Heb hem:Dquote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef iRobin het volgende:
Ik zoek een nummer, vrij recent happy hardcore achtig nummer? is van Black, weet ik nog te herinneren.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |