gewoon zorgen dat je oog zwaar geirriteerd is > traan ogen > zeggen dat het emotie is omdat je zo blij bent haar mee te nemen bla bla bla > succes gegarandeerdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef Piaf het volgende:![]()
Ik loop net naar de douche om daar mijn lichaam tegen een douchekopf aan te zwaffelen en ik kijk in de spiegel en ik zie tot ergenis dat ik dus voor het eerst in mn leven stront in mn ooglid heb.
Zoomaaar uit het niets! een aantal uur geleden zag ik niets, voelde ik niets. Opeens is het er![]()
Volgens menig infosite kan het wel enkele dagen aanhouden en dat terwijl ik dus morgen een date heb waar ik erg lang voor krom heb moeten liggen om haar mee te krijgen
Het is nu nog maar een rood opgezet plekje, maar volgens mij ga ik green eyes peas achterna, als ik morgen, overmorgen te hard knipper of druk uitoefen dan spuit ik diegene voor me vol
Wat een kansloos iets, een menselijk lichaam! ranzig!!!!
Ejn als ik haa rnou vol met pus besproei?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je oog zwaar geirriteerd is > traan ogen > zeggen dat het emotie is omdat je zo blij bent haar mee te nemen bla bla bla > succes gegarandeerd![]()
dan kan je maar beter uitsluiten dat je ooit nog een date krijgt met iemand uit dezelfde stad/dorpquote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef Piaf het volgende:
[..]
Ejn als ik haa rnou vol met pus besproei?
wtf?quote:
Dank jequote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef LockonStratos het volgende:
Wow dit topic is wel heel snel in niveau gedaald
Ja tuurlijk.... in 1 keer zit het in je oogquote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef Piaf het volgende:
Zoomaaar uit het niets! een aantal uur geleden zag ik niets, voelde ik niets. Opeens is het er![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |