Precies, als een slons dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom ga je op je 15e iedere dag "netjes" kleden.
Doen dan!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet het een keer proberen om niet in mn pak op mn werk te komen... ze hakken mn ballen eraf.
Tof manquote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet het een keer proberen om niet in mn pak op mn werk te komen... ze hakken mn ballen eraf.
Je zit in de uitvaart?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen.
Veiligheid voor alles !
[ afbeelding ]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Nette kleding kan heel leuk zijn als je bijvoorbeeld een belangrijke baan hebt of ergens professioneel over moeten komen.
Maar wat ziet mijn oog de laatste tijd bij mij op school.
Van die macho-mannetjes van een jaar of 15-16 die iedere dag in een gilet, wit overhemd en gruwelijk lelijke stropdas lopen.
Waarom ga je op je 15e iedere dag "netjes" kleden.
Het toppunt is nog wel dat ze onder die gilet allemaal een laag gedragen g-star broek hebben zitten.
Klacht: Ballen
Meestal van die hockey-ventjes, lijkt mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef invine het volgende:
[..]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.
Ja alleen ziet het er niet uit, omdat ze er als een mooiboy uitzien met hun yu gi oh kapsels en gstar broeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:00 schreef Ritmo het volgende:
Niets mis mee.Goed dat jonge Nederlandse mannen zich eens leren kleden.
Dat verdwijnt wel als ze een jaar of 18 zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja alleen ziet het er niet uit, omdat ze er als een mooiboy uitzien met hun yu gi oh kapsels en gstar broeken.
Of het word erger en ze komen met hun mooiboykoppies ook hier terechtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat verdwijnt wel als ze een jaar of 18 zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het bovenste deel is bal. De combinatie maakt het nog ergerquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef invine het volgende:
[..]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |