Precies, als een slons dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom ga je op je 15e iedere dag "netjes" kleden.
Doen dan!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet het een keer proberen om niet in mn pak op mn werk te komen... ze hakken mn ballen eraf.
Tof manquote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet het een keer proberen om niet in mn pak op mn werk te komen... ze hakken mn ballen eraf.
Je zit in de uitvaart?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen.
Veiligheid voor alles !
[ afbeelding ]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Ascendancy het volgende:
Nette kleding kan heel leuk zijn als je bijvoorbeeld een belangrijke baan hebt of ergens professioneel over moeten komen.
Maar wat ziet mijn oog de laatste tijd bij mij op school.
Van die macho-mannetjes van een jaar of 15-16 die iedere dag in een gilet, wit overhemd en gruwelijk lelijke stropdas lopen.
Waarom ga je op je 15e iedere dag "netjes" kleden.
Het toppunt is nog wel dat ze onder die gilet allemaal een laag gedragen g-star broek hebben zitten.
Klacht: Ballen
Meestal van die hockey-ventjes, lijkt mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef invine het volgende:
[..]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.
Ja alleen ziet het er niet uit, omdat ze er als een mooiboy uitzien met hun yu gi oh kapsels en gstar broeken.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:00 schreef Ritmo het volgende:
Niets mis mee.Goed dat jonge Nederlandse mannen zich eens leren kleden.
Dat verdwijnt wel als ze een jaar of 18 zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja alleen ziet het er niet uit, omdat ze er als een mooiboy uitzien met hun yu gi oh kapsels en gstar broeken.
Of het word erger en ze komen met hun mooiboykoppies ook hier terechtquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat verdwijnt wel als ze een jaar of 18 zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het bovenste deel is bal. De combinatie maakt het nog ergerquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef invine het volgende:
[..]
Wat voor Ballen? want koorballen hebben niet echt een laag hangende spijker broek met gilletjes.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze bij het korpsquote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan niet eens lid worden aangezien ze mbo gaan doen.quote:
Ik zit op een gymnasium.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat soort mensen kan niet eens lid worden aangezien ze mbo gaan doen.
Of hebben we het nou niet over het zelfde type?
klinkt niet als corpsmaterialquote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zit op een gymnasium.
En de mooiboys en wanne-be elite zijn in gelijke verhouding
Zoals die links-onder jah. Maar dan iedere dagquote:
Inderdaad. Als je dat als 'net' beschouwt heb je een vertekend beeld van de wereldquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dat bedoelt TS toch hopelijk niet met 'net gekleed?'Da's gewoon slecht gekleed.
Ik zie dat dagelijks in de busquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef Meddo het volgende:
Toen ik laatst buiten kwam zag ik er ook één![]()
Marokkaantje, jaar of 20, giletje, handtasje, bjorn borg ondergoed en teenslippers
een blauw t-shirt, zwarte stropdas los om de nek, en zwarte gilet vind jij netjes?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zoals die links-onder jah. Maar dan iedere dag
Ze dragen hier idd overhemden. Keek even verkeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
een blauw t-shirt, zwarte stropdas los om de nek, en zwarte gilet vind jij netjes?
Met wit of blauw overhemd, met lange mouwen misschien wel.
Wat TS waarschijnlijk bedoeld is dat ze zich netjes proberen te kleden, maar dat ze gewoon hard falen.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
een blauw t-shirt, zwarte stropdas los om de nek, en zwarte gilet vind jij netjes?
en een jasje, een pantalon en leren schoenen met leren zolen. Dan wel ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hahaha, dat zag ik nog niet eensquote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef RicardoSmit het volgende:
[ afbeelding ]
Een stropdas met elastiek, das nog wel het trieste van allemaal. Als je zelf je stroppie niet kan strikken, moet je ook geen stropdas omdoen...
Goed dat je het plaatje hebt opgeslagen, geopend in paint, een stuk wit eromheen hebt gebouwd, weer opgeslagen, geupload op tinypic en daarna hier hebt gepost.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef RicardoSmit het volgende:
[ afbeelding ]
Een stropdas met elastiek, das nog wel het trieste van allemaal. Als je zelf je stroppie niet kan strikken, moet je ook geen stropdas omdoen...
Jaja, die opmerking had ik wel verwacht, om vast andere reactie te voorkomen, ik faal in tinypic en paint. Klaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goed dat je het plaatje hebt opgeslagen, geopend in paint, een stuk wit eromheen hebt gebouwd, weer opgeslagen, geupload op tinypic en daarna hier hebt gepost.
hij zal blij zijn met je complimentquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goed dat je het plaatje hebt opgeslagen, geopend in paint, een stuk wit eromheen hebt gebouwd, weer opgeslagen, geupload op tinypic en daarna hier hebt gepost.
Falerdquote:Op woensdag 15 april 2009 19:41 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Jaja, die opmerking had ik wel verwacht, om vast andere reactie te voorkomen, ik faal in tinypic en paint. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |