Ik heb ook geen levenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier gezellig vanavond!![]()
Het schept toch een band he, dat we allemaal geen leven hebben op de woensdagavond!
Roaarrrrr eh? Roarrrrrr!!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven*wink wink, nudge nudge, she-looked-at-her-knowingly*
![]()
*wink wink, knowwhaddamean!?*
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven*wink wink, nudge nudge, she-looked-at-her-knowingly*
![]()
*wink wink, knowwhaddamean!?*
Ik ben vanavond door een lief vriendinnetje op sleeptouw genomen omdat ze begreep dat ik me zielig voelde en aandacht nodig hadquote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier gezellig vanavond!![]()
Het schept toch een band he, dat we allemaal geen leven hebben op de woensdagavond!
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben vanavond door een lief vriendinnetje op sleeptouw genomen omdat ze begreep dat ik me zielig voelde en aandacht nodig had
Ik heb wel een leven! Ik gebruik het alleen niet op het momentquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!![]()
Tof van het vriendinnetje, ze voelde het goed aan! Of heb je het gewoon even ingefluisterd?
You into photographs?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t, Monty Python-bonding met Muis en XcUZ_Me![]()
Roarrrr
Ziet er erg leuk en gezellig uit Ewelina!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb gewandeld met mijn lief, gewinkeld en mijn huis opgeruimd (met name de keuken). Mijn huisje is nu wel zo goed als af.
En ik wil even pimpen met het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ben er nog steeds zó blij mee
Nee ze had het zelf wel door. En nadat ik eerst had zitten janken aan de telefoon (BOEHOEHOE ik wil geen zielig geval zijn en je hoeft heus niet alleen maar met me af te spreken omdat je me zo zielig vindtquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!![]()
Tof van het vriendinnetje, ze voelde het goed aan! Of heb je het gewoon even ingefluisterd?
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
You into photographs?Ay.. click click. Nudge nudge.
Het is matglas, het schijnt bijna niet door. Alleen op de foto vanwege de flits.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik zou stapelgek worden van die klerenkast Ewelina!
M'n klerenkast is absoluut niet netjes, daardoor vind ik het heerlijk dat ik de deuren dicht kan doen en de rotzooi dan niet meer zie. Maar met die kast zou ik panisch m'n kleren netjes in m'n kast willen hebben denk ik...
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lein wilde net in haar blootje in de plensregen gaan staan, en ik heb er een foto van
Nee, met je geliefde samen doorweekt raken in lauwwarme regen. En dan gaan zoenenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent er toch wel naast gaan staan he?
Zoiets lijkt me best fijn, in je nakie in de regen staan!Alleen dan zonder achterburen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |