oeh, die ziet er heeeeeeeel erg lekker uit.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb duizendmaal liever een MagnumIk ben een choco-addict.
Ik had vanmiddag deze:
[ afbeelding ]
pff die heb ik dit weekend ook gegeten, echt een heel mooi doosje met een piepklein ijsjequote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb duizendmaal liever een MagnumIk ben een choco-addict.
Ik had vanmiddag deze:
[ afbeelding ]
Ik heb er 2,40 voor betaald. Maar 't is idd duur.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pff die heb ik dit weekend ook gegeten, echt een heel mooi doosje met een piepklein ijsje![]()
2.50 euro!
Voor 1 euro heb je een plak pure chocolade en een pakje roomboterquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb er 2,40 voor betaald. Maar 't is idd duur.
Eén voordeel: krijg je niet zoveel kcal binnen als bij een gewone...
dan komt 't ook hierquote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het begint hier nu goed te flitsen en in de verte te rommelen... Hoop dat Greys droog overkomt met het hondje!
Rolluiken?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt serieus mega flitsen hier![]()
En donder. Brrrrrrrrrrr! Ik ga de gordijnen dicht gooien. En misschien voor de zekerheid ook de ijzeren schermen? Hoe heten die dingen, die elektrische?
trek alle stekkers eruit en ga op handen en voeten onder de tafel zitten, net als mn moeders omaquote:Op woensdag 15 april 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA echt serieus mega flitsen hier![]()
En donder. Brrrrrrrrrrr! Ik ga de gordijnen dicht gooien. En misschien voor de zekerheid ook de ijzeren schermen? Hoe heten die dingen, die elektrische?
Ik durf nooit buiten te komen als het onweert omdat ik bang ben dat de bliksem in mijn implantaat slaatquote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, zo heten ze![]()
![]()
Maar trekt ijzer geen bliksem aan of zoiets?
Nee, dacht het niet. Je kan ook in je auto gaan zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, zo heten ze![]()
![]()
Maar trekt ijzer geen bliksem aan of zoiets?
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
Hou eens op met Greysie voor de gek te houden!
Onweer is gevaarlijk en daar mag je best bang voor zijn.
Shame on you!
Ik geloof dat een auto één van de meest veilige plekken is om te zitten...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Je kan ook in je auto gaan zitten. Faraday-kooi ofzoiets..
Toch nog iets geleerd op de middelbare schoolquote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geloof dat een auto één van de meest veilige plekken is om te zitten... het ijzer geleidt de stroom naar de grond oid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday
Is ook zo, dat weet iedereen tochquote:Op woensdag 15 april 2009 21:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geloof dat een auto één van de meest veilige plekken is om te zitten... het ijzer geleidt de stroom naar de grond oid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |